Jos tuo on totta, niin kiitä onneasi. Jospa sitä osaisikin noin neutraalisti / tunteettomasti suhtautua, säästyisi paljolta henkisesti ... heh. Pitäis kyllä opetella.Bobakki sanoi:Mua ei sen kummemmin vituttanut kumpikaan. Toki harmi, että kisa ratkeaa noin viimeisellä kierroksella.
Emmä varmaan ihan neutraalisti, mutta suomalaiset ei onneksi aiheuta tunnekuohuja, olisi kieltämättä kamalaa kun noitakin kahta tapausta katsoo. Tosin mulla kyllä varsinaisesti sellaista suursuosikkiakaan noista nykykuskeista ole. Yritän olla myös kehittämättä hirveitä antipatioita ketään kohtaan, paitsi Ralf Schumacheria tietty.Aeuk sanoi:Jos tuo on totta, niin kiitä onneasi. Jospa sitä osaisikin noin neutraalisti / tunteettomasti suhtautua, säästyisi paljolta henkisesti ... heh. Pitäis kyllä opetella.
Ei kai sitä voi vitutusta helposti hankkia jos kyseessä ei ole omat suosikit jotka keskeyttää. Mua ei ainakaan ota kaaliin tällä hetkellä kenenkään muun keskeyttäminen kuin Räikkösen.Aeuk sanoi:Jos tuo on totta, niin kiitä onneasi. Jospa sitä osaisikin noin neutraalisti / tunteettomasti suhtautua, säästyisi paljolta henkisesti ... heh. Pitäis kyllä opetella.
Samma här.Ei kai sitä voi vitutusta helposti hankkia jos kyseessä ei ole omat suosikit jotka keskeyttää. Mua ei ainakaan ota kaaliin tällä hetkellä kenenkään muun keskeyttäminen kuin Räikkösen.
Näinhän se on. Yritän välttää ottamasta liian henkilökohtaisesti asioita joihin ei itse voi vaikuttaa. Barcelona ärsytti tosi kauan mutta tämä ehkä 5min ja olin päässyt tuloksen kanssa sinuiksi.Aeuk sanoi:Eilen kisan jälkimainingeissa eräälle vähemmän formuloista kiinnostuneelle kaverille totesin, että voisi päästä paljon vähemmällä kun ei ollenkaan seuraisi formuloita jne.
Voi helvetti olisipa mullakin yhtä helppoa :frown:ehkä 5min ja olin päässyt tuloksen kanssa sinuiksi.
Ei yhtään vituttanut tuo Indyn kisa. Sitä en katsonut ja silloin oli paljon parempaa tekemistä ja muita murheita niin paljon, ettei formulat kiinnostaneet. Tämä kausi on ehkä ensimmäinen sitten alkukauden -00 kun jaksaa vähän kiinnostaa, joten Kimin keskeytys harmitti enemmän kuin Mikan aikanaan.Palkopoika sanoi:Mutta sekä Barcan ja Nürren ohi menee Indianapolis -00. Vituttaa vieläkin.
Eikös tää tilanne ollut toisinpäin eli se oli tt vai oliko peräti pulkkinen tai vastaava varikkotoimittaja joka sanoi että erittäin epätervettä ääntä auto piti, JJ taas vakuutteli että eiköhän se ihan kunnossa ole, ja kun tultiin ensimmäisiin mutkiin tilanne selkesi.epeli sanoi:
JJ: "Nyt kuului kyllä outo ääni."
TT: "Ei sieltä mitään ääniä kuulunut! Viimeinen kierros, anna mennä Mika!"
JJ: "Mika hyytyy!"
TT: "Ei voi olla totta! EI VOI OLLA TOTTA!"