Tulevat varmaan pari kierrosta Ferrareiden jälkeen. Hamiltonilla tais olla joku 8.3s stoppi jos muistan oikein.kessel sanoi:Sattuuko olemaan tietoa Hamiltonin ja Kubican tankkausmääristä?
Äsken tosin oli vähän vääränlaista jännitystä.Pade_ sanoi:Tulipa tylsä kisa. Ferrarit dominoi.
Turva-auton takia eivät taida pystyä paljon jäähdyttelemään - Hamilton/Kubica eivät ole kovin kaukana ja tankkaavat hieman myöhemmin...Ferrari 4ever sanoi:Viimeinen stintti voidaan ottaa rauhallisesti. Ferrari voi jäädyttää tilanteen, Kimi ansaitsee voittonsa. Forza!
Oli sellaisessa asennossa myös minun mielestäni, ettei näyttänyt normaalilta :nope:epeli sanoi:Kovis kunnossa? Mitä vittua te jauhatte? Nähdäkseni vasen jalka oli tyystin linkussa tuossa paareilla kannettaessa.
ihme jengiä kun jaksaa harmittaa veikkaukset tai kubican taktiikat, minä en pysty hengittämään vapaasti ennen kuin tarkka tieto heikin tilasta on ilmoitettu. stabiili, jooo-ooo ..stabiili se on koomassa tai neliraajahalvauksenkin jälkeen ihminen.WebSlave sanoi:Nyt on jo enemmän kuin KKKK-veikkaukseen laitoin.
Safetycarin takana vähän lämmöt nousee.Reef sanoi:Nico ulkona, mites noita keskeytyksiä tulee näin paljon??
No, kun on nähnyt Heikin heiluttavan peukaloa yleisölle voi hengittää vapaammin. Kyllä sitä muutakin saa ajatella kuin Heikin tilaa, kun siitä ei kuitenkaan mitään uutta tietoa saa ennen kuin kerrotaan.Wesselius sanoi:ihme jengiä kun jaksaa harmittaa veikkaukset tai kubican taktiikat, minä en pysty hengittämään vapaasti ennen kuin tarkka tieto heikin tilasta on ilmoitettu. stabiili, jooo-ooo ..stabiili se on koomassa tai neliraajahalvauksenkin jälkeen ihminen.