Belgian GP 2017 - Aika-ajot

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
"Okay Kimi, we're seeing from the data that you're having a good weekend. We glued a wrench to your rear tyre, that should drop you a few tenths. Have a nice quali."
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5720
Ei taida onneksi tuo tärinä ainakaan huomattavasti aikaan vaikuttaa. Toivottavasti saavat ennen Q3:sta kuitenkin korjattua.
 

Irwin

Well-known member
Liittynyt
13.7.1999
Viestit
4081
Ihanaa kun kaikkitietävä Eki-setä kommentaattorina. Tulee oikein Häkkisen kulta-ajat mieleen, mitä tosin jo vähän muisteltiin.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Mun viha mersua kohtaan vaan kasvaa. "Juu toiset on todella lähellä ja tulee tiukkaa" ja sitten sekunnilla kärkeen. :mad_old:
 

Irwin

Well-known member
Liittynyt
13.7.1999
Viestit
4081
Mun viha mersua kohtaan vaan kasvaa. "Juu toiset on todella lähellä ja tulee tiukkaa" ja sitten sekunnilla kärkeen. :mad_old:
No eipä siinä kun Ferrari tekemään parempaa työtä.

Alonsolla no power
 

ferrarkimir

Well-known member
Liittynyt
5.3.2009
Viestit
1519
Mun viha mersua kohtaan vaan kasvaa. "Juu toiset on todella lähellä ja tulee tiukkaa" ja sitten sekunnilla kärkeen. :mad_old:
No toisaalta viime kisassa juuri Ferrari ajoi eturiviin ja kaksoisvoittoon sekä Vettel johtaa MM-sarjaa vielä tässäkin vaiheessa, niin onhan tämä jo edistystä edellisiin vuosiin sen suhteen.
 

formulajooseppi

Well-known member
Liittynyt
6.11.2013
Viestit
1256
Oli jo hiukan odotettavsissa koska Mersu kääntää sitä tehonappia ylös ja nyt taisi tehdä sen. Ferrari tuskin ihan parastaan tuohon antoi kakkososioon, mutta epäilen, että vauhti riittää paaluun siitä huolimatta.
 
Ylös