OoPee
Nuori ikäisekseen
Yhdenkään foorumistin henkilökohtaisten mielipiteiden takia ei järjestetä SlutWalkeja.
Yhdenkään foorumistin henkilökohtaisten mielipiteiden takia ei järjestetä SlutWalkeja.
Onhan näitä juttuja ollut missä tuomari esim. on katsonut minihameen lieventäväksi asiahaaraksi, kuten myös alkoholin käytön.Mulle on ainakin uusi tieto se, että Suomessa poliisi alkaisi tapahtuneen raiskauksen uhria syyllistämään asiassa. Mistä tällainen info on peräisin?
Sinäkin brutukseni... :nope:Ei jumalauta. Mä oon ihan paskana tästä keskustelusta. Siis mitä vittua oikeesti?
Naiset puhuvat oman ruumiinsa itsemääräämisoikeudesta ja seksuaalirikoksen uhrin syyllistämisestä yleisesti ja mediassa ja jopa oikeuslaitoksessa. Ja osa täällä jänkää tyyliin "joo mutta kato, kun teknisesti ottaen sä kato voit vaikuttaa siihen raiskatuksi tulemisen riskiin, kun kato oot näin, etkä oo näin..." Aivan vitun impotenttia puhetta ja älyvapaata paskaa.
Sluts FTW!
Mä epäilen myös tota oikeuslaitoksen osuutta. En ole koskaan kuullut, että kukaan olisi syytteessä raiskatuksi tulemisesta – ainakaan Torontossa tai Turussa.Mulle on ainakin uusi tieto se, että Suomessa poliisi alkaisi tapahtuneen raiskauksen uhria syyllistämään asiassa.
Jätkiltä loppui argumentit.Joo eiköhän tää asia ole käsitelty tältä erää. Lukkoon ja arkistoon.
Eiku me ei osattu piirtää tarpeeksi tyhjentäviä kaavakuviaJätkiltä loppui argumentit.![]()
Mukava kuitenkin huomata, että sulla on taas vaihteeks hyvin paljon asiallista kommenttia sanottavana itse asiasta.Ei jumalauta. Mä oon ihan paskana tästä keskustelusta. Siis mitä vittua oikeesti?
Naiset puhuvat oman ruumiinsa itsemääräämisoikeudesta ja seksuaalirikoksen uhrin syyllistämisestä yleisesti ja mediassa ja jopa oikeuslaitoksessa. Ja osa täällä jänkää tyyliin "joo mutta kato, kun teknisesti ottaen sä kato voit vaikuttaa siihen raiskatuksi tulemisen riskiin, kun kato oot näin, etkä oo näin..." Aivan vitun impotenttia puhetta ja älyvapaata paskaa.
Sluts FTW!
Osoittaa kyllä melkoisen hämärää oikeustajua tuokin :nope:Onhan näitä juttuja ollut missä tuomari esim. on katsonut minihameen lieventäväksi asiahaaraksi, kuten myös alkoholin käytön.
Mä käyn ottaa valokuvia, niin palataan asiaan, keskiyöntunteina ja tukevassa humalassa.
Toivottavasti en syyllisty raiskaukseen, enkä pahoinpitelyyn, tekijänä, enkä uhrina, riippumatta Ku Klux Klan -kaavustani, minkä päälle vedän ilmavan Tapparan pelipaidan ja lippalakin, jossa lukee notta "Haistakaa turkulaiset, vittu!".
Onneksi on tämä itsemääräämisoikeus!
Juu suomesta on nää jutut. Täällähän saa ehdollista raiskauksista jos on vakkari duunipaikka.:nope:Osoittaa kyllä melkoisen hämärää oikeustajua tuokin :nope:
Mutta ei kai Suomessa tämäkään olis mahdotonta (vai oliko tuo muualta?). Juokseehan siellä pariin murhaan ja kannibalismiin sylylistyneetkin vankilautomion aikaan vapaalla jalalla eikä edes viittitä varsinaisesti ettiä kun ei kuulemma ole yhtään vaarallinen![]()
Sitten kun sua potkitaan siinä kun makaat maassa, niin muista huutaa jotta "Believe it or not, my outfit has nothing to do with you!"Mä käyn ottaa valokuvia, niin palataan asiaan, keskiyöntunteina ja tukevassa humalassa.
Toivottavasti en syyllisty raiskaukseen, enkä pahoinpitelyyn, tekijänä, enkä uhrina, riippumatta Ku Klux Klan -kaavustani, minkä päälle vedän ilmavan Tapparan pelipaidan ja lippalakin, jossa lukee notta "Haistakaa turkulaiset, vittu!".
Onneksi on tämä itsemääräämisoikeus!
Äläs nyt, toisen murhan kohdallahan se tuomittiin ensikertalaisena.Mutta ei kai Suomessa tämäkään olis mahdotonta (vai oliko tuo muualta?). Juokseehan siellä pariin murhaan ja kannibalismiin sylylistyneetkin vankilautomion aikaan vapaalla jalalla eikä edes viittitä varsinaisesti ettiä kun ei kuulemma ole yhtään vaarallinen![]()
Meinaakko, että tätä hedelmllistä keskustelua, jossa todennäköisesti kumpikin osapuoli ajattelee asiasta aikalailla samoin, mutta ei sitä syystä tahi toisesta ymmärrä, kannattais ihan oikeestikkin jatkaa?Jätkiltä loppui argumentit.![]()
Sitten kun sua potkitaan siinä kun makaat maassa, niin muista huutaa jotta "Believe it or not, my outfit has nothing to do with you!"
No nimenomaanÄläs nyt, toisen murhan kohdallahan se tuomittiin ensikertalaisena.
... oli ollut 3 vuotta tappamatta ketään![]()
Siinä vaiheessa kun osapuolet keskustelevat (muka) täysin eri asioista, on aika vaikea sanoa että kummalla osapuolella on mitään argumenttia koskaan ollutkaan.Jätkiltä loppui argumentit.![]()
Ihan rehellisesti odotin sulta jonkinlaista kommenttia johonkin muuhunkin osaan edellistä postaustani kuin viimeiseen lauseeseen. Yritin kuitenkin epätoivoissani ratakiskosta vääntää mistä tässä jutussa on kyse. Olisi ollut kiva tietää menikö edes vähän perille.Meinaakko, että tätä hedelmllistä keskustelua, jossa todennäköisesti kumpikin osapuoli ajattelee asiasta aikalailla samoin, mutta ei sitä syystä tahi toisesta ymmärrä, kannattais ihan oikeestikkin jatkaa?![]()
Ei hyvää päivää :nope:Juu suomesta on nää jutut. Täällähän saa ehdollista raiskauksista jos on vakkari duunipaikka.:nope: