Believe it or not, my outfit has nothing to do with you!

Onko näin?

• Äänestäjiä yhteensä
    14

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Minä en ymmärrä lieventävien asianhaarojen hakemista tekijän eduksi väkivaltarikoksissa ollenkaan. Mutta olenkin hiukan tyhmä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Eiköhän tämänkin jutun pointti ole suunnilleen se, että ihan sitä maalaisjärkeä käyttämällä voi pienentää riskiä joutua rikoksen uhriksi.
Kaikki vois oikeastaan pukeutua ihan resuisiin ja halvan näköisiin riepuihin ettei kukaan vaan luule, että kyseessä on esim. tavallista varakkaampi henkilö ja suorita ryöstöä. On sitten kiva kun rahat (tai luottokortin, tunnusnumeroineen) menetettyään aletaan ensimmäiseksi epäillä, että: "Et nyt ollut hiukan liian äveriääseen tyyliin pukeutunut? Oma syys kun rahas menetit."
Minä en ymmärrä lieventävien asianhaarojen hakemista tekijän eduksi väkivaltarikoksissa ollenkaan. Mutta olenkin hiukan tyhmä.
Tässä asiassa joutaa tuolla tavalla tyhmä olemaankin.

Ja missä se lutkamaisen pukeutumisen raja sitten mahtaa kulkea? Että osaavat naiset oikeat asukoodit. Varmaankin sen raiskaajan mielipiteen mukaan mennään: "Kyllä se mun mielestä aika seksikkäästi oli pukeutunut ja mulla sit rupes seisoon ja...".

Makkonen

Guest
Kaikki vois oikeastaan pukeutua ihan resuisiin ja halvan näköisiin riepuihin ettei kukaan vaan luule, että kyseessä on esim. tavallista varakkaampi henkilö ja suorita ryöstöä.
Lokakuussa olen menossa tekemään reissua sinnetänne ympäri kolumbiaa.
En aio pitää näkyvillä kelloa, kännykkää, koruja yms. sälää. Senverran on ennkkoluuloja, pelkoja ja faktatietoa notta ei kannata sielläpäin maailmaa esitellä vaurauttaan.

Makkonen

Guest
Hatun nostoa rohkeudesta. Minen ihan vähällä sinne lähtisi.
Hotellit varattu Bogotasta, Medellinistä sekä Cartagenasta. Tällä viikolla päätimme ottaa myöskin vuokra-auton käyttöön Cartagenan suunnalla. Hivenen arveluttaa, mutta 'no risk, no fun'. Kahden kaverin kanssa menossa sinne, toinen heistä erittäin kokenut matkaaja ja ollut ennenkin vuokra-autolla kolumbiassa, joten hieman helpottaa tuskaa.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Kaikki vois oikeastaan pukeutua ihan resuisiin ja halvan näköisiin riepuihin ettei kukaan vaan luule, että kyseessä on esim. tavallista varakkaampi henkilö ja suorita ryöstöä. On sitten kiva kun rahat (tai luottokortin, tunnusnumeroineen) menetettyään aletaan ensimmäiseksi epäillä, että: "Et nyt ollut hiukan liian äveriääseen tyyliin pukeutunut? Oma syys kun rahas menetit."
Voishan sitä noinkin soveltaa. Itse meinasin maalaisjärjellä lähinnä että jos nyt haluaa pukeutua kalliisiin pukuihin, kultakäätyihin ja rolexeihin, niin ei välttämättä ole kaikkein fiksuinta hillua yksinään niillä tuntemattomilla pimeimmillä sivukujilla, vaikkei sitä erikseen oliskaan kielletty, ja vaikka siellä olis täysi oikeus hillua.

Örfil

Guest
Hotellit varattu Bogotasta, Medellinistä sekä Cartagenasta.
Onkos se edellinen tauti jo helpottanut?

Uutta hankkimaan ;)

JayR on kyllä forumin kovin reissumiäs :ahem: Muut vaan haaveilee vastaavista ja me tavikset reissataan akselilla Kanariansaaret - Turkestan - Thaikkula - Goa.

Paahan kuvia tulemaan reissusta!

Makkonen

Guest
Onkos se edellinen tauti jo helpottanut?

Paahan kuvia tulemaan reissusta!
Denguekuume kyllä hivenen pelottaa, mutta matka(ilu)kuume voittaa sen.
Jostain olin lukevinani, että vähintään puolvuotta pitäisi välttää uutta tartuntaa.

Joissain tapauksissa perättäiset tartunnat saattavat johtaa verenvuotokuumeeseen (Dengue haemorrhagic fever - DHF) ja hengenvaaralliseen shokkitilaan (Dengue shock syndrome).[2] Yhden serotyypin sairastaminen antaa immuniteetin ainoastaan nimenomaiselle serotyypille ja siksi sama henkilö voi sairastaa denguekuumetta elämänsä aikana useamman kerran.[3]
-edit-

Oletettavasti (?) aasiassa ja etelä-amerikassa on eri kannat?????

Ja reissukuvia julkaisen sitten facebookiisa. :D

Viimeksi muokattu:

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
Sanomattakin on selvää, ettei raiskaus ole koskaan uhrin vika. Joillekin ihmisille rohkea pukeutuminen on kuitenkin kuin lukitsematon auto. Kukaan ei voi kieltää toiselta oikeutta määrätä omasta pukeutumisestaan, mutta tietynlainen pukeutuminen ei ainakaan edistä turvallisuutta kadulla liikkuessa.

Ria

Jäässä
Vaaralliseen maahan lähteminen on rohkeutta, mutta naiselle minkään kaupungin missään osassa öisin yksin liikkuminen on tyhmyyttä.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
PEITEOESK

JSIEERJI!!!!1111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
JSIEERJI!!!!1111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
Kaikesta tästä päätellen ennen neljää on oltu kotona. Huisia!

Milläköhän konstilla minä olen tänne päätynyt? Ainakin Kebabin kautta on kaikesta päätellen kuljettu.