FW08
Registered User of Talent
Minä en ymmärrä lieventävien asianhaarojen hakemista tekijän eduksi väkivaltarikoksissa ollenkaan. Mutta olenkin hiukan tyhmä.
Kaikki vois oikeastaan pukeutua ihan resuisiin ja halvan näköisiin riepuihin ettei kukaan vaan luule, että kyseessä on esim. tavallista varakkaampi henkilö ja suorita ryöstöä. On sitten kiva kun rahat (tai luottokortin, tunnusnumeroineen) menetettyään aletaan ensimmäiseksi epäillä, että: "Et nyt ollut hiukan liian äveriääseen tyyliin pukeutunut? Oma syys kun rahas menetit."Eiköhän tämänkin jutun pointti ole suunnilleen se, että ihan sitä maalaisjärkeä käyttämällä voi pienentää riskiä joutua rikoksen uhriksi.
Tässä asiassa joutaa tuolla tavalla tyhmä olemaankin.Minä en ymmärrä lieventävien asianhaarojen hakemista tekijän eduksi väkivaltarikoksissa ollenkaan. Mutta olenkin hiukan tyhmä.
Lokakuussa olen menossa tekemään reissua sinnetänne ympäri kolumbiaa.Kaikki vois oikeastaan pukeutua ihan resuisiin ja halvan näköisiin riepuihin ettei kukaan vaan luule, että kyseessä on esim. tavallista varakkaampi henkilö ja suorita ryöstöä.
Hatun nostoa rohkeudesta. Minen ihan vähällä sinne lähtisi.Lokakuussa olen menossa tekemään reissua sinnetänne ympäri kolumbiaa.
Hotellit varattu Bogotasta, Medellinistä sekä Cartagenasta. Tällä viikolla päätimme ottaa myöskin vuokra-auton käyttöön Cartagenan suunnalla. Hivenen arveluttaa, mutta 'no risk, no fun'. Kahden kaverin kanssa menossa sinne, toinen heistä erittäin kokenut matkaaja ja ollut ennenkin vuokra-autolla kolumbiassa, joten hieman helpottaa tuskaa.Hatun nostoa rohkeudesta. Minen ihan vähällä sinne lähtisi.
Voishan sitä noinkin soveltaa. Itse meinasin maalaisjärjellä lähinnä että jos nyt haluaa pukeutua kalliisiin pukuihin, kultakäätyihin ja rolexeihin, niin ei välttämättä ole kaikkein fiksuinta hillua yksinään niillä tuntemattomilla pimeimmillä sivukujilla, vaikkei sitä erikseen oliskaan kielletty, ja vaikka siellä olis täysi oikeus hillua.Kaikki vois oikeastaan pukeutua ihan resuisiin ja halvan näköisiin riepuihin ettei kukaan vaan luule, että kyseessä on esim. tavallista varakkaampi henkilö ja suorita ryöstöä. On sitten kiva kun rahat (tai luottokortin, tunnusnumeroineen) menetettyään aletaan ensimmäiseksi epäillä, että: "Et nyt ollut hiukan liian äveriääseen tyyliin pukeutunut? Oma syys kun rahas menetit."
Onkos se edellinen tauti jo helpottanut?Hotellit varattu Bogotasta, Medellinistä sekä Cartagenasta.
Denguekuume kyllä hivenen pelottaa, mutta matka(ilu)kuume voittaa sen.Onkos se edellinen tauti jo helpottanut?
Paahan kuvia tulemaan reissusta!
-edit-Joissain tapauksissa perättäiset tartunnat saattavat johtaa verenvuotokuumeeseen (Dengue haemorrhagic fever - DHF) ja hengenvaaralliseen shokkitilaan (Dengue shock syndrome).[2] Yhden serotyypin sairastaminen antaa immuniteetin ainoastaan nimenomaiselle serotyypille ja siksi sama henkilö voi sairastaa denguekuumetta elämänsä aikana useamman kerran.[3]
Panisin. :ahem:Malliesimerkki onnistuneesta graafisesta viestinnästä:
![]()
niin mullakin nyt.Mulla soi Mc Hammer pääsä.
Mut... eikös sulla ollu jo vaimo katottuna?Panisin. :ahem:
Läskit roikkutissit ja lyllerö maha.Panisin. :ahem:
Kaikesta tästä päätellen ennen neljää on oltu kotona. Huisia!JSIEERJI!!!!1111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111