markoj
Custom User
Opiaatteja pitää alkaa vetään vasta, kun on saanu aamupaskan pois huolesta.Paska ei lennä viikkoon, jos syö Panacodia.:thumbfh:
Opiaatteja pitää alkaa vetään vasta, kun on saanu aamupaskan pois huolesta.Paska ei lennä viikkoon, jos syö Panacodia.:thumbfh:
No se on hyvä, jos yhdellä huolella selviää.Opiaatteja pitää alkaa vetään vasta, kun on saanu aamupaskan pois huolesta.
Lääkärit käyttää ja määrää tuota myös yskänlääkkeeksi.Opiaatteja pitää alkaa vetään vasta, kun on saanu aamupaskan pois huolesta.
Juu, kun ei enää voi kirjottaa heroiinia.Lääkärit käyttää ja määrää tuota myös yskänlääkkeeksi.
Realismia löytyy huomattavasti enemmän ainakin BF2:n PC-modeista, jos niihin haluaa sekaantua.CoD Finest Houria tuli pleikkarilla (kakkonen) hakattua ihan kohtuullisesti. Myös 3lmonen on, mutta se ei niin kovaa iskenyt. Eihän noissa ole realistisuudesta mitääntietoa, ainakaan niillä vaikeustasoilla millä mä oon pelannut. Mukavaa ajanvietettä, ainakin yläasteikäiselle oli.
Battlefieldeihin en ole koskenut.
Kalamiehen parhaana kaverina tuota mainostettu ainakin. Tiedä miten yksinäistä merillä tulee.
No saat*#* ... nyt vasta kerrot! Tajuton ummetus päällä, ja nyt kyllä selvisi syy.Paska ei lennä viikkoon, jos syö Panacodia.:thumbfh:
Jestas kun oli lystiä hakata OFP:n Puolustusvoimat-modia verkon yli co-opina kavereiden kanssa. Todellista laatuaikaa.OFP oli huippu. Ei mitään arcaderymistelyä health-päkkeineen ja armor-mittareineen, vaan viimeistään toinen laaki tappoi. Aluksi hieman oli :wall:-fiilis kun kuolo korjasi kerta toisensa jälkeen ennen kuin oli itse nähnyt vilaustakaan naapurista, kunnes oppi tähystämään ja olemaan ryntäilemättä. Naapuriin osuminen ei myöskään ollut mitään sinne päin sarjalla -touhua, vaan piti ihan oikeasti tähdätä.
Kyllähän noita kevyempiäkin präiskintöjä on ihan kiva pelailla toki.
Nykynörtit pelaa Call of Dutyja. Vaikka heidän nimitys onkin muuttunut jonneiksi.Eikö kaikki enää pelaakaan CS:ää?