Bf vs Cod

Estate

Well-known member
"Tietysti BF! Tai jos on 15, niin sit COD", sanoi perheen asiantuntija.

Sue_me

Well-known member
Paha paha.

BF:ssä vapaampi maailma, Codissa enemmän toimintaa.

Molemmat toimivat sopivassa tilanteessa.

Lunssila

Well-known member
CoD Finest Houria tuli pleikkarilla (kakkonen) hakattua ihan kohtuullisesti. Myös 3:eek:lmonen on, mutta se ei niin kovaa iskenyt. Eihän noissa ole realistisuudesta mitääntietoa, ainakaan niillä vaikeustasoilla millä mä oon pelannut. Mukavaa ajanvietettä, ainakin yläasteikäiselle oli.

Battlefieldeihin en ole koskenut.

Sue_me

Well-known member
CoD Finest Houria tuli pleikkarilla (kakkonen) hakattua ihan kohtuullisesti. Myös 3:eek:lmonen on, mutta se ei niin kovaa iskenyt. Eihän noissa ole realistisuudesta mitääntietoa, ainakaan niillä vaikeustasoilla millä mä oon pelannut. Mukavaa ajanvietettä, ainakin yläasteikäiselle oli.

Battlefieldeihin en ole koskenut.
Realismia löytyy huomattavasti enemmän ainakin BF2:n PC-modeista, jos niihin haluaa sekaantua.

Örfil

Guest
Paska ei lennä viikkoon, jos syö Panacodia.:thumbfh:
No saat*#* ... nyt vasta kerrot! Tajuton ummetus päällä, ja nyt kyllä selvisi syy.

Täytynee kaivaa puutarhaletku kellarista ja avittaa vähän.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
OFP oli huippu. Ei mitään arcaderymistelyä health-päkkeineen ja armor-mittareineen, vaan viimeistään toinen laaki tappoi. Aluksi hieman oli :wall:-fiilis kun kuolo korjasi kerta toisensa jälkeen ennen kuin oli itse nähnyt vilaustakaan naapurista, kunnes oppi tähystämään ja olemaan ryntäilemättä. Naapuriin osuminen ei myöskään ollut mitään sinne päin sarjalla -touhua, vaan piti ihan oikeasti tähdätä.
Kyllähän noita kevyempiäkin präiskintöjä on ihan kiva pelailla toki.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
OFP oli huippu. Ei mitään arcaderymistelyä health-päkkeineen ja armor-mittareineen, vaan viimeistään toinen laaki tappoi. Aluksi hieman oli :wall:-fiilis kun kuolo korjasi kerta toisensa jälkeen ennen kuin oli itse nähnyt vilaustakaan naapurista, kunnes oppi tähystämään ja olemaan ryntäilemättä. Naapuriin osuminen ei myöskään ollut mitään sinne päin sarjalla -touhua, vaan piti ihan oikeasti tähdätä.
Kyllähän noita kevyempiäkin präiskintöjä on ihan kiva pelailla toki.
Jestas kun oli lystiä hakata OFP:n Puolustusvoimat-modia verkon yli co-opina kavereiden kanssa. Todellista laatuaikaa.