Mangelo
Well-known member
Niin.. ihan samaa mieltä olen kirjoittajan kanssa.En ymmärtänyt mitä erikoista tuossa on.. :doubtful:
Niin.. ihan samaa mieltä olen kirjoittajan kanssa.En ymmärtänyt mitä erikoista tuossa on.. :doubtful:
OK, se oli vain joku etiäinen.Niin.. ihan samaa mieltä olen kirjoittajan kanssa.
Joo on kyllä maku mennyt kun vaan tungetan uutta porukkaa. Enpä ole pariin viikkoon ohjelmaa katsonutkaan. Ehkä sitten voi taas katsoa kun on useampi viikko pysynyt vakikokoonpano. Tämä slummijuttukin alkaa myös olemaan loppuunkulunut, senkin pitää loppua ennenkuin katson taas. Just nyt ei kiinnosta edes kuka tippuu sieltä.Sinne taas tungetaan uutta porukkaa... :thumbfh: Muistaakseni edellisillä kausilla poistettujen tilalle on tullut uusia mutta miksi 4 uutta.
Miksi ei kauden alussa tungeta taloa täyteen ihmisiä ja viikottain joku tai jotkut ulos. :ahem:
on tossa sekin, että jos siellä olis kaikki alusta loppuun, niin joko siellä ei voisi olla joka sunnuntaina häätöä, tai sitten siellä pitäisi olla enemmän porukkaa. Ja tuo enämpi porukkaa yhtäaikaa talossa voi olla mahdoton yhtälö tuotannolle ja talon koolle.Joo on kyllä maku mennyt kun vaan tungetan uutta porukkaa. Enpä ole pariin viikkoon ohjelmaa katsonutkaan. Ehkä sitten voi taas katsoa kun on useampi viikko pysynyt vakikokoonpano. Tämä slummijuttukin alkaa myös olemaan loppuunkulunut, senkin pitää loppua ennenkuin katson taas. Just nyt ei kiinnosta edes kuka tippuu sieltä.
Mutta siis toi risoo kun kesken kaiken vaan lisäään uutta ja uutta porukkaa sisään. Niitten pitäis kaikkien olla siellä alusta asti ja yhtä kypsyneitä siihen touhuun. Haluavat vaan tiputtaa porukkaa tiuhaan ulos jotta tulee tekstiviestieuroja... Ja kaverit vaan äänestää ei muut.
Minna <3
Minna <3
Salatehtävä jatkuu: Samat tavarat on voihkittava uudelleen!