Uskoisin myös näin.Esa tai Kätlin:thumbup:
Uskoisin myös näin.Esa tai Kätlin:thumbup:
Se oli niin kliseinen ja jotenkin näytellyn oloinen tapahtuma, että ihan ällötti.. Antti ja Henna eivät olleet mielestäni kovin aitoja... Mutta toisensa varmaan ansaitsevat, koska varsinaisia tyhjäpäitä tuntuvat molemmat olevan.ja toi hennan ja antin naimisiin meno. jos ei seiskaan muuten pääse niin menemällä naimisiin. henna oli jotenkin yli meikattu eikä musta ollut kovin nätti morsian. toisin kuin oleensä morsiammat ovat kauniita..
No ne siis just yrittää olla jonkun muotin mukaan, mutta se muotti on heillä vaan varsin epämuodostunut.Mun mielestä Antti ja Henna oli juurikin aitoja, silloin ollaan epäaitoja kun ollaan niinkun kaikki muutkin jonkun saatanan muotin mukaan.
En tarkoita että olisin jotenkin pitänyt näiden tyrkkyjen häistä, mutta aitoja ne oli.
Silmissäs sulla on muotti. Sun mielestä niiden pitäisi olla jotain muuta kuin ovat ja sen takia ovat epäaitoja, kun eivät täytä sun odotuksiasi.. :wink:No ne siis just yrittää olla jonkun muotin mukaan, mutta se muotti on heillä vaan varsin epämuodostunut.
Näh, mun mielestä on sinänsä aivan sama mitä ovat! Teeskentelijöitä kuitenkin.. Mutta kiva kun kerroit mitä ajattelen, tiedät sen näköjään paremmin kuin minä itse. :ahem:Silmissäs sulla on muotti. Sun mielestä niiden pitäisi olla jotain muuta kuin ovat ja sen takia ovat epäaitoja, kun eivät täytä sun odotuksiasi.. :wink:
"Näytä missä minä olen niin sanonut"-kortti käytetty!Näh, mun mielestä on sinänsä aivan sama mitä ovat! Teeskentelijöitä kuitenkin.. Mutta kiva kun kerroit mitä ajattelen, tiedät sen näköjään paremmin kuin minä itse. :ahem:
En nähnyt heitä ja tuosta paristakin vain yhden haastiksen, josta ei irronnut oikein mitään, mutta aitous on mun mielestä sitä, että ensinnäkin on itselle rehellinen ja sinut itsensä kanssa. Jos ei ole, niin yleensä yrittää olla jotain muuta kuin itsensä. Hakee vahvasti vertailukohtia ympäristöstään sekä muiden hyväksyntää. Feikki ihminen yleensä myös loukkaantuu helposti.Näh, mun mielestä on sinänsä aivan sama mitä ovat! Teeskentelijöitä kuitenkin.. Mutta kiva kun kerroit mitä ajattelen, tiedät sen näköjään paremmin kuin minä itse. :ahem:
No ne siis just yrittää olla jonkun muotin mukaan, mutta se muotti on heillä vaan varsin epämuodostunut.
Aika hyvin sen itsekin tuossa muotoilit. Tuossa juuri sanoit, että NE yrittää olla jonkun muotin mukaan, vaikka he varmaan itse sen tietävät paremmin, eikö? Pata kattilaa jne.Näh, mun mielestä on sinänsä aivan sama mitä ovat! Teeskentelijöitä kuitenkin.. Mutta kiva kun kerroit mitä ajattelen, tiedät sen näköjään paremmin kuin minä itse. :ahem:
Taisit ymmärtää tuon "pitäisi olla" eri tavalla kuin sen kirjoitin.Näh, mun mielestä on sinänsä aivan sama mitä ovat! Teeskentelijöitä kuitenkin.. Mutta kiva kun kerroit mitä ajattelen, tiedät sen näköjään paremmin kuin minä itse. :ahem: