Big Brother 2009

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Mangelo

Well-known member
Esa voittaa. Kätlinillä etu kun on ainoa nainen, mutta Esalla kun noi muut on samanlaisia kuin Kätlin.

En ymmärrä miksi Aso on vielä pelissä mukana, ja missähän vaiheessa tuo Antti tuli taloon :thumbfh:

sataja

Active member
antti yllätys nimenä finaalin vaikkei paikkaan olisi ansainnut.
asosta voi tulla eri asioita esille kun toni ja sami on häädetty
esa a osaa minua jotenkin ärsyttää nykyään, aiemmin oli ehkä mielenkiintoisempi
kätlin vissiin sitten vie koko potin. :ahem:

onneksi kaksinaamainen dana häädettiin talosta. laittoi ekan häädön (eli tonin steffin) jälkeen peilin edessä hiusia niin itsevarmasti ..
toisaalta hyvä että sampo häädettiin. ei musta antanut talossa mitään moneen viikkoon. oli vaan siellä .. ..

viime viikkoina kiinnostus koko ohjemaan on laskenut. ehkä syynä on ettei siellä ole tapahtunut mitään, ne vaan on siellä...
ja toi hennan ja antin naimisiin meno. jos ei seiskaan muuten pääse niin menemällä naimisiin. henna oli jotenkin yli meikattu eikä musta ollut kovin nätti morsian. toisin kuin oleensä morsiammat ovat kauniita..

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
ja toi hennan ja antin naimisiin meno. jos ei seiskaan muuten pääse niin menemällä naimisiin. henna oli jotenkin yli meikattu eikä musta ollut kovin nätti morsian. toisin kuin oleensä morsiammat ovat kauniita..
Se oli niin kliseinen ja jotenkin näytellyn oloinen tapahtuma, että ihan ällötti.. Antti ja Henna eivät olleet mielestäni kovin aitoja... Mutta toisensa varmaan ansaitsevat, koska varsinaisia tyhjäpäitä tuntuvat molemmat olevan.

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Mun mielestä Antti ja Henna oli juurikin aitoja, silloin ollaan epäaitoja kun ollaan niinkun kaikki muutkin jonkun saatanan muotin mukaan.

En tarkoita että olisin jotenkin pitänyt näiden tyrkkyjen häistä, mutta aitoja ne oli.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Hmm, aivan totta tuolta kantilta ajateltuna.

Tulipa mieleen taas se Antin vähän aikaa sitten Twitterissä päästämä uutiskynnyksen ylittämä lausahdus, että oli päässyt peppupanoihin Hennan kanssa. Saas nähdä, pääseekö enää "parasta ennen" päiväyksen jälkeen :doubtful:

Jacques

Sijainti
Helsinki
Mun mielestä Antti ja Henna oli juurikin aitoja, silloin ollaan epäaitoja kun ollaan niinkun kaikki muutkin jonkun saatanan muotin mukaan.

En tarkoita että olisin jotenkin pitänyt näiden tyrkkyjen häistä, mutta aitoja ne oli.
No ne siis just yrittää olla jonkun muotin mukaan, mutta se muotti on heillä vaan varsin epämuodostunut.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
No ne siis just yrittää olla jonkun muotin mukaan, mutta se muotti on heillä vaan varsin epämuodostunut.
Silmissäs sulla on muotti. Sun mielestä niiden pitäisi olla jotain muuta kuin ovat ja sen takia ovat epäaitoja, kun eivät täytä sun odotuksiasi.. :wink:

Jacques

Sijainti
Helsinki
Silmissäs sulla on muotti. Sun mielestä niiden pitäisi olla jotain muuta kuin ovat ja sen takia ovat epäaitoja, kun eivät täytä sun odotuksiasi.. :wink:
Näh, mun mielestä on sinänsä aivan sama mitä ovat! :D Teeskentelijöitä kuitenkin.. Mutta kiva kun kerroit mitä ajattelen, tiedät sen näköjään paremmin kuin minä itse. :ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Näh, mun mielestä on sinänsä aivan sama mitä ovat! :D Teeskentelijöitä kuitenkin.. Mutta kiva kun kerroit mitä ajattelen, tiedät sen näköjään paremmin kuin minä itse. :ahem:
"Näytä missä minä olen niin sanonut"-kortti käytetty!

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
En nähnyt heitä ja tuosta paristakin vain yhden haastiksen, josta ei irronnut oikein mitään, mutta aitous on mun mielestä sitä, että ensinnäkin on itselle rehellinen ja sinut itsensä kanssa. Jos ei ole, niin yleensä yrittää olla jotain muuta kuin itsensä. Hakee vahvasti vertailukohtia ympäristöstään sekä muiden hyväksyntää. Feikki ihminen yleensä myös loukkaantuu helposti.

Ihmisiillä muuten on luontainen apinamainen taipumus matkia toisia ihmisiä ja poimia manöörejä heidän käyttäytymisestä ja elekielestä. Mut tämä ei vielä tee ihmisestä feikkiä.

Sillai niinku...TIEDOKSI.

Kahvia->

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Aika hyvin sen itsekin tuossa muotoilit. Tuossa juuri sanoit, että NE yrittää olla jonkun muotin mukaan, vaikka he varmaan itse sen tietävät paremmin, eikö? Pata kattilaa jne.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Taisit ymmärtää tuon "pitäisi olla" eri tavalla kuin sen kirjoitin.

DW

2009-2016
Tänään on se vika päivä

\o/ Tänään se loppuu \o/

Kiinnostaa kuin jääkiekko, josta loppuottelu yleensä vain katsotaan.....

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Hyvä Asoooooooooooooooooooooooooo :), Tuuninkin voitto :thumbup:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Kysyttiin.

Mutta iso käsi koko finaalikolmikolle. Ihan fiksunoloista porukkaa ja tämä kausi, vaikkakin aika paljon meni ohikin, oli paljon parempi edelliseen kauteen verrattuna.