Big Brother 2009

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tää on viihdettä, ei tän kanssa tarvitse olla tosissaan.
Melkku osui harvinaisen tarkasti asian ytimeen. Ei kaiken kanssa tarvii olla vakavissaan ja saa sitä katsoa vaikka ihan pieruhuumori-leffojakin.

Ja esim. jos joku on vakavissaan F1-forumin kanssa, niin kehotan tarkistamaan lääkityksen sekä varaamaan yksiö Niuvasta.:ahem:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Tissikuvat ja muu "oleellinen" sisältö löytyy kyllä kätevästi netistä (esim. tästä ketjusta) seuraamatta itse ohjelmaa lainkaan.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Mä luulin että toi muslimi ois syntynyt suomessa,mutta sehän puhuu kuin paikallisen kebab paikan pitäjä:D

Mangelo

Well-known member
Pakkohan sitä oli vilkaista. Olipa siellä täyspäinen kaappihomo.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Katsoin subilta hetken introa (vai mikä se oli), mutta lopetin koiran pyynnöstä. Ihmettelin, että miksi se murisee tv:n ääressä. Se murisi BB:lle. Kun vaihdoin kanavaa, oli rauha maassa. :ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jos mä nypin kulmakarvat ja pidän huolta vartalosta, niin olenko mä silloin täyspäinen hetero?:rolleyes:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Se mielikuva, joka suomalaisilla on venäläisistä, virolaisista ja iranilaisista, saa kyllä vahvistuksen tällaisten ohjelmien kautta.

Onhan ne oikeesti ihan perseestä.:ahem:

Joni

Well-known member
Voispa päässä tonne vaikka yheks päiväks tai illaks "vierailevana tähtenä" niin saatais jotain actionii tohon taloon! :cool: Kyllä alko naurattaa se ulkomaalaisen kaverin huutelu jo heti ekana päivänä siellä altaassa. :D

Viimeksi muokattu:

Knoukka

Well-known member
Voispa päässä tonne vaikka yheks päiväks tai illaks "vierailevana tähtenä" niin saatais jotain actionii tohon taloon! :cool: Kyllä alko naurattaa se ulkomaalaisen kaverin huutelu jo heti ekana päivänä siellä altaassa. :D
Pyydä rippilahjaksi. Ja muista ajella kulmakarvat lähtiessä.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Katoin 5 minuuttia. Näemmä Kalajoelta joku eukko tuolla.

Vappu Pimiä.. Uuuh! :thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
BB-Niko raivostui: Älkää verratko Ragnaria minuun!
27.08.2009 19:47
Big Brotherista tuttu Niko Saarinen (Kuva: Lehtikuva)

Ensimmäisen Big Brother Extra -lähetyksen vieraana Sub-kanavalla ollut Niko Saarinen kertoi juontaja Jani Toivolalle

Yleisesti Niko tuumasi että uudet asukkaat ovat hyvin erilaisia kuin viime vuonna.

- Ei ehkä ihan niin värikästä porukkaa kuin olin aatellut, mies tuumaili.

Inhokki talon asukkaita oli löytynyt miehelle helposti.

- Ragnar! Liian tyrkynoloinen ihminen. Mua on ärsyttänyt se että sitä on verrattu mediassa minuun.

Niko nimesi lempiasukkaakseen tietenkin Tertun.

- Terttu ehdottomasti! Ihan mahtavaa, mä luulen että se on finaalissa ja voi olla että voittaakin.

Mies myös kertoi että voisi haluta takaisin taloon. Mutta ei välttämättä tämän vuoden Ason kanssa.

- Tosi ala-arvoista oli se Ason käyttäytyminen, Niko tuhahti viitaten Ason homovastaisiin lausuntoihin.

Mies myös kertoi asian, jonka hän on paljastanut jo aiemmin irc-gallerian blogissaankin.

- Olen alkanut kirjoittaa kirjaa, musta tulee varmaan siis ensimmäinen BB-asukas joka on kirjan kirjoittanut. Eri asia on se, julkaiseeko sitä kukaan.
Lue myös:
Tekee varmaan itsarin jos Ragnarista aletaan kirjoittamaan ja hänet unohdetaan tyystin:D