Big Brother 2009

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Njaa. Vielä aika kesyä kamaa meidän Esan mielipiteisiin verrattuna. Veikkaisin että useimmat miehet diggaa fiksusta naisesta, joka ei tupakoi ja jolla on isommat tissit kuin itsellä.
nojoo.. totta!
Tosin tuossa yhteisössä nuo kommentit on rajumpia kun kaikki muut ihmiset tossa talossa on tyhmiä kuin saapas. :D

Ace17

Acenteella
Vielä aika kesyä kamaa meidän Esan mielipiteisiin verrattuna.
No eipä meidän Esan mielipiteet loppuviimein kovin radikaaleja edes ole. Kärpäsestä vain paisui härkänen, kun yleisössä nousi kova poru.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Katos vaan! Fiksuin yritetään savustaa ulos,jotta idiootit saa peuhata rauhassa.Allekirjoitan muuten Esa A:n mieltymykset:alppu: Aika samoilla linjoilla.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
No eipä meidän Esan mielipiteet loppuviimein kovin radikaaleja edes ole. Kärpäsestä vain paisui härkänen, kun yleisössä nousi kova poru.
Katos vaan! Fiksuin yritetään savustaa ulos,jotta idiootit saa peuhata rauhassa.Allekirjoitan muuten Esa A:n mieltymykset:alppu: Aika samoilla linjoilla.
Jep.. Lähinnä tuo Lotan reaktio toi foorumin Esan mieleen noista Esa A:n kommenteista.. ("ai mä en kelpaa ku mä oon tyhmä" vs. "ai mä en kelpaa ku mä oon yh")

Edit: tarkennetaan nyt toki sen verran, että tietty foorumin Esan mielipiteet tässä asiassa olivat kuitenkin aivan persreiästä.

72

Well-known member
BB-taloon tulee sunnuntaina taas uusia asukkaita, sanotaan ohjelman kotisivuilla.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
BB-talossa alkoi just tehtävä. BB ilmoitti:"Olette itsekehuisia"
Asukkaiden jutut ei muuttuneet lainkaan.

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Miten hitto noita BB-uutisia osaisi olla lukematta lehdistä. :mad_old:

Se kolmekymppinen homppeli vaikuttaa poikkeuksellisen "loistavalta" tapaukselta. Muistaakseni joskus aikaisemmin oli jossain Iltalehden pääsivun uutisessa siteerausta missä haukkui jonkun talossa olevan pikkutytön lapselliseksi, lapsellisemmaksi kuin tuon homppelin pikkusiskon, mikä tuota haukun kohdetta nuorempi jopa oli vuoden tai kaksi.

Ja miten sitten tämä homppeli tuolla käyttäytyy? Kovinkin kypsästi?

Aijai, voi ristus, hermo meinaa mennä jopa noista uutispläjäyksistäkin. Joutuisin varmaankin sairaalaan (takaisin, heh heh, vitsi) jos tuota ohjelmaa televisiosta ajautuisin toljottamaan telkusta.

Mangelo

Well-known member
Porukkaa näemmä kiinnostaa, eka postaus viikkoon. Hyvä niin:thumbup:
Ei ole muistanut katsoa. Joskus iltayhdentoista jälkeen vaan hoksaa että ai niin BB meni jo. Tuskinpa hirveästi menettänyt. Ja kesken kauden tulevat hahmot ei hirveästi kiinnosta, pitää odottaa pari viikkoa että ovat enempi samalla viivalla.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ei oo joutanu oikeen kattelee, eikä oo hirveesti kiinnostanutkaan.

Uutisointi ärsyttää ja varsinkin ne "ennennäkemätön mullistus BB-talossa"-tyyppiset uutiset, joista sitten paljastuu että itseasiassa sunnuntaina häädetäänkin yhden sjasta kaksi asukasta.

Mutta nyt ElMaco naamariin ja aika-ajoja jännäämään.