Njaa. Vielä aika kesyä kamaa meidän Esan mielipiteisiin verrattuna. Veikkaisin että useimmat miehet diggaa fiksusta naisesta, joka ei tupakoi ja jolla on isommat tissit kuin itsellä.
nojoo.. totta!Njaa. Vielä aika kesyä kamaa meidän Esan mielipiteisiin verrattuna. Veikkaisin että useimmat miehet diggaa fiksusta naisesta, joka ei tupakoi ja jolla on isommat tissit kuin itsellä.
No eipä meidän Esan mielipiteet loppuviimein kovin radikaaleja edes ole. Kärpäsestä vain paisui härkänen, kun yleisössä nousi kova poru.Vielä aika kesyä kamaa meidän Esan mielipiteisiin verrattuna.
No eipä meidän Esan mielipiteet loppuviimein kovin radikaaleja edes ole. Kärpäsestä vain paisui härkänen, kun yleisössä nousi kova poru.
Jep.. Lähinnä tuo Lotan reaktio toi foorumin Esan mieleen noista Esa A:n kommenteista.. ("ai mä en kelpaa ku mä oon tyhmä" vs. "ai mä en kelpaa ku mä oon yh")Katos vaan! Fiksuin yritetään savustaa ulos,jotta idiootit saa peuhata rauhassa.Allekirjoitan muuten Esa A:n mieltymykset:alppu: Aika samoilla linjoilla.
Esa on Ässämiehen kakkosnick, jolla Ässämies kirjoitteli mielipiteitään, joita ei uskaltanut omalla nimimerkillään esittää.Aah! En tiedä kuka tää Esa on.Taitaa olla ennen mun aikaa täällä.
Tämä ei pidä täysin paikkansa.Esa on Ässämiehen kakkosnick, jolla Ässämies kirjoitteli mielipiteitään, joita ei uskaltanut omalla nimimerkillään esittää.
Mainitsemasi yh vastaisuus kuulosti kyllä tutultaEsa on Ässämiehen kakkosnick, jolla Ässämies kirjoitteli mielipiteitään, joita ei uskaltanut omalla nimimerkillään esittää.
Nähdään sit siellä. Sut.Menen taloon sunnuntaina.
Porukkaa näemmä kiinnostaa, eka postaus viikkoon. Hyvä niin:thumbup:
Ei ole muistanut katsoa. Joskus iltayhdentoista jälkeen vaan hoksaa että ai niin BB meni jo. Tuskinpa hirveästi menettänyt. Ja kesken kauden tulevat hahmot ei hirveästi kiinnosta, pitää odottaa pari viikkoa että ovat enempi samalla viivalla.Porukkaa näemmä kiinnostaa, eka postaus viikkoon. Hyvä niin:thumbup:
Arvasin, että jätkä on tuollainen 41v. homoseksualisti!Menen taloon sunnuntaina.