Vellu
Kuninkaalleninen
Viittaatko tässä metsällä johonkin karvoitukseen, vai saisko Joni ottaa henkilökohtaisena esineenä/asiana metsää tonne taloon? Vai aattelitko, että se lähtee sieltä talosta livohkaan polttaakseen metsän?Tai polttaa metsää..
Viittaatko tässä metsällä johonkin karvoitukseen, vai saisko Joni ottaa henkilökohtaisena esineenä/asiana metsää tonne taloon? Vai aattelitko, että se lähtee sieltä talosta livohkaan polttaakseen metsän?Tai polttaa metsää..
Olet siis menossa taloon?Maailma pilalla taas muutaman kuukauden. En kestä.
Jos siellä on aina ollut helvetin tympääntyneen oloinen kalju tyyppi looppuun asti, niin olen. Taas.Olet siis menossa taloon?
Muista riittävät varmuuskopiot.Upeeta taas. Aion kattoa 24/7 KOKO AJAN ja nauhotan vielä!
No totta helvetissä pitää sen verran kattoa ettei vilahda tissit ohi!Mä olen ihan tavis pervo. Tirkistely ei oikein sytytä. Siitä huolimatta katsonen BB:tä tänäkin vuonna ainakin jonkun verran.
Enpä tiijjä, kun en ole erityisemmin seuraillut.Jos siellä on aina ollut helvetin tympääntyneen oloinen kalju tyyppi looppuun asti, niin olen. Taas.
Kyllähän nyt tissit pitää nähdä! Sehän on selvä. Mutta muuten ei oo niin väliks.No totta helvetissä pitää sen verran kattoa ettei vilahda tissit ohi!
No totta helvetissä pitää sen verran kattoa ettei vilahda tissit ohi!
Ei ole sen jälkeen oikeen jaksanu kattoa, kun noi tissipäkätki alkoi löytyä valmiiksi pakattuna paketteina, kuvakaappausten keraKyllähän nyt tissit pitää nähdä! Sehän on selvä. Mutta muuten ei oo niin väliks.