Big Brother 2011

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

72

Well-known member
Sunnuntaisessa Big Brother -finaalissa toiseksi sijoittunut Mikael vitsaili suorassa lähetyksessä, mutta kameroiden sammuessa miehen käytös muuttui täysin. Vitsiniekka muuttuikin ylimieliseksi ja kylmäksi. Medialla oli lähetyksen jälkeen mahdollisuus haastatella Big Brother -kilpailijoita, mutta Mikaelia ei asia kiinnostanut.

– Kenen mukaan minun täytyy muka puhua kenellekään yhtään mitään. Sinä et ole minun ystäväni, joten minun ei tarvitse puhua sinulle mitään, Mikael totesi ylimielisesti median edustajille.

Lehdistötilaisuuden edetessä Mikaelia ärsytti jopa muiden kilpailijoidenkin haastattelut, eikä mies epäröinyt näyttää närkästymistään. Liekö miestä harmittanut voittorahojen häviäminen tai pitkän kilpailun päättyminen ja palaaminen normaaliin elämään.
Onneksi Mikael ei voittanut. Aluksi aattelin, että on hyvä tyyppi, mutta ärsyynnyin sen Jumalanpalveluksen aikana sen asenteeseen, samoin presidenttijutussa.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Kyllä muakin vituttais olla noin lähellä 50000 euroa ja missata se. Ja Mikaelin tuskin tarttee medialle kummarrella tämän enempää.

Sen mitä NAISET PAKOTTI KATTOMAAN, niin parhaita hahmoja oli ehkäpä Suvi ja Sebastian.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Mun mielestä kauden paras hetki oli, kun Albert paskoi housuunsa. Sillä olisi pitänyt voitto irrota. Joku toinen nainen sen sitten kuitenkin voitti.

markoj

Custom User
Raimo oli kans hieno hahmo. Se nauratti, kun Raipe kaivoi piipun perskat suuhun ja mässytti niitä hampaattomalla suullaan. Heh, vähäkö siinä mimmit katto. Sitte kun se aina ylös noustessaan päästi pitkä pierun ja murahti. Aika pitkälle se pääsi, vaikka ei puhunut sanaakaan koko aikana. Niin, eikä käyny pesulla.