Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Oliko hänkin huono siivoamaan?
Miksi?Näköjään Jonna A joutui hyvästelemään BB-talon.
Oliko hänkin huono siivoamaan?
Miksi?Näköjään Jonna A joutui hyvästelemään BB-talon.
Tulin vain ilmoittamaan tähän otsikkoon, että olen joutunut seuraamaan naaraan vuoksi BB:tä OSITTAIN vastoin tahtoani, ja olen erittäin tyytyväinen että homma saadaan ensi viikonloppuna päätökseen.Eikö se vieläkään oo loopunu?
Sama. Tunnetaanko me?Minä en tunne KETÄÄN, joka BB:tä seuraisi. Kuulitteko! Olen siis ylen kultivoituneessa seurassa.
Eipä kait siellä haja-asutusalueella edes näy Subtv.Minä en tunne KETÄÄN, joka BB:tä seuraisi. Kuulitteko! Olen siis ylen kultivoituneessa seurassa.
Kakkonen näkyy, kun ei sada tai tuule liikoja.Eipä kait siellä haja-asutusalueella edes näy Subtv.
Sinun kannattaisi muistaa se tosiasia, että BB on niitä ohjelmia joita kukaan ei tunnusta katsovansa, joten vaikka kukaan tuttusi ei tunnusta katsovansa BB:tä ei se välttämättä tarkoita sitä, että kukaan tutuistasi ei katso BB:tä.Minä en tunne KETÄÄN, joka BB:tä seuraisi. Kuulitteko! Olen siis ylen kultivoituneessa seurassa.
Katos! Rikastuin 13 euroa tästä hyvästä.Teija voitti vuoden 2012 Big Brotherin.
Kuka Teija? Sopanen vai?Teija voitti vuoden 2012 Big Brotherin.
Anteeksi vaan. Teija Sopanen on jo edesmennyt. Hän oli vaan ainoa Teija, jonka TV:n saralta tiedän tai tiesin.Kuka Teija? Sopanen vai?
Mistä siinä kilpailtiin?
No, Big Brotherista. Kurskihan kirjoitti, että Teija voitti Big Brotherin.Kuka Teija?
Mistä siinä kilpailtiin?
No, kuka se on tämä Big Brother, jonka tämä Teija voitti? Teijasta en enää kysy, kun tuossa ylempänä mokasin melko pahasti.No, Big Brotherista. Kurskihan kirjoitti, että Teija voitti Big Brotherin.