Big Brother 2012

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Eikun paranee nuo Suomen huippujuontajat:D Painajaisia näen varmaan Iltiksen sivuille eksymisestä.

Captain Howdy

Well-known member
Voi vittu. Olisin just ollut lahjoittamassa tuota ylimääräistä pullotunkkia jollek', mutta sattanas. Nythän mun täytyykin pitää se itse!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mun mielestä oli ihan huippuhauskaa jos koko modetiimi lähtis tuonne BB-taloseen.

Nurtsi

Registered Loser
En katso tätä roskaohjelmaa. Pitäkää tunkkinne.
Samaa roskaa mitä muutkin. Pidän tunkkini mielelläin.

Harmittaa tuo uusi juontaja. Enää ei ole hyvää syytä katsoa BB Extraa. Tais jätkä olla kerran Neljän tähden illallisessa ja vaikutti aika rasittavalta muistaakseni.

markoj

Custom User
Mun mielestä oli ihan huippuhauskaa jos koko modetiimi lähtis tuonne BB-taloseen.
Semmonen vois olla kans kivaa, että laitettas vielä Mossekin modejen mukaan ja modet laittas sit Mossukan vuorokaudeksi komeroon ja seurattas mitä mies tuumaa, kun pääsee pois. Annettas sen vähän aikaa kiukutella ja laitettas takas ja sama uusiksi. Vaikka kuukausi tommosta.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Semmonen vois olla kans kivaa, että laitettas vielä Mossekin modejen mukaan ja modet laittas sit Mossukan vuorokaudeksi komeroon ja seurattas mitä mies tuumaa, kun pääsee pois. Annettas sen vähän aikaa kiukutella ja laitettas takas ja sama uusiksi. Vaikka kuukausi tommosta.
Tiukkaa kiukuttelua ollut nytkin?

Musta tuntuu että kiukuttelet enämpi ilman banniakin. Ei tarvita kuin Nomi paikalle, niin sulla alkaa PMS:t :D

Hitto markoj taloon Kokoomus-fanien kanssa. :ahem: Siinä olis menkkaa enämpi Always-mainoksessa. :ahem:

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Kyl se on vain niin että tänä vuonnakin tulee BB:tä katsottua, oikeastaan vain 1 kausi jäänyt välistä.

markoj

Custom User
Tiukkaa kiukuttelua ollut nytkin?

Musta tuntuu että kiukuttelet enämpi ilman banniakin. Ei tarvita kuin Nomi paikalle, niin sulla alkaa PMS:t :D

Hitto markoj taloon Kokoomus-fanien kanssa. :ahem: Siinä olis menkkaa enämpi Always-mainoksessa. :ahem:
Ei kai mulla ja Nomilla oo mitään erikoista? Ihan sopuisasti vaihdetaan mielipiteitä. Koitappa laittaa vaikka viis peräkkäistä postausta ilman mitään viitteitä sun penalttiin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ei kai mulla ja Nomilla oo mitään erikoista? Ihan sopuisasti vaihdetaan mielipiteitä. Koitappa laittaa vaikka viis peräkkäistä postausta ilman mitään viitteitä sun penalttiin.
Sulta tuli sellainen 'En mää, mutta ne muut' postaus!:eek:

72

Well-known member
Sub

BB-asukkaiden keski-iät

2010: 23 vuotta

2011: 25,7 vuotta

2012: 27,3 vuotta

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Vielä tarttis saada BB-katsojien keski-iät niin ympyrä sulkeutuisi, eikä koskaan enää avautuisi.

Hartsa76

Well-known member
Vielä tarttis saada BB-katsojien keski-iät niin ympyrä sulkeutuisi, eikä koskaan enää avautuisi.
BB:n katsojista on itseasiassa tehty tutkimus ja sen mukaan BB:n suurin yksittäinen katsojaryhmä on keski-ikäiset naiset ja keski-ikäiset miehet ovat BB:n toiseksi suurin yksittäinen katsojaryhmä eli BB:n katsojien keski-ikä on siis 40 vuoden paikkeilla.

Hookah

Elämäntapaintiaani
Pelkkiä naisia talossa. Ainoa mies on varmaan Joni?