Toi juontaja on vähän sun näköinen muuten.:ahem:Ahistaa ihan saatanasti.
Samaa roskaa mitä muutkin. Pidän tunkkini mielelläin.En katso tätä roskaohjelmaa. Pitäkää tunkkinne.
Semmonen vois olla kans kivaa, että laitettas vielä Mossekin modejen mukaan ja modet laittas sit Mossukan vuorokaudeksi komeroon ja seurattas mitä mies tuumaa, kun pääsee pois. Annettas sen vähän aikaa kiukutella ja laitettas takas ja sama uusiksi. Vaikka kuukausi tommosta.Mun mielestä oli ihan huippuhauskaa jos koko modetiimi lähtis tuonne BB-taloseen.
Tiukkaa kiukuttelua ollut nytkin?Semmonen vois olla kans kivaa, että laitettas vielä Mossekin modejen mukaan ja modet laittas sit Mossukan vuorokaudeksi komeroon ja seurattas mitä mies tuumaa, kun pääsee pois. Annettas sen vähän aikaa kiukutella ja laitettas takas ja sama uusiksi. Vaikka kuukausi tommosta.
Ei kai mulla ja Nomilla oo mitään erikoista? Ihan sopuisasti vaihdetaan mielipiteitä. Koitappa laittaa vaikka viis peräkkäistä postausta ilman mitään viitteitä sun penalttiin.Tiukkaa kiukuttelua ollut nytkin?
Musta tuntuu että kiukuttelet enämpi ilman banniakin. Ei tarvita kuin Nomi paikalle, niin sulla alkaa PMS:t
Hitto markoj taloon Kokoomus-fanien kanssa. :ahem: Siinä olis menkkaa enämpi Always-mainoksessa. :ahem:
Sulta tuli sellainen 'En mää, mutta ne muut' postaus!Ei kai mulla ja Nomilla oo mitään erikoista? Ihan sopuisasti vaihdetaan mielipiteitä. Koitappa laittaa vaikka viis peräkkäistä postausta ilman mitään viitteitä sun penalttiin.
BB:n katsojista on itseasiassa tehty tutkimus ja sen mukaan BB:n suurin yksittäinen katsojaryhmä on keski-ikäiset naiset ja keski-ikäiset miehet ovat BB:n toiseksi suurin yksittäinen katsojaryhmä eli BB:n katsojien keski-ikä on siis 40 vuoden paikkeilla.Vielä tarttis saada BB-katsojien keski-iät niin ympyrä sulkeutuisi, eikä koskaan enää avautuisi.