Tuliko sekin sinne? :eek!:Ai vittu. Ihanaa.
B-listaa enimmäkseen. Suomen kokoisessa maassa ei taida 12 A-listalaista suostua BB-taloon. Ja jos vielä haluavat 12 eri alalta, niin hankaloittaa valintaa aika lailla.Olen Youtubessa samalla ja en kuule telkkarin ääni, joten minulla ei ole käsitystä kovin monen nimestä... Onko noi jotain julkkiksia :nope:
Mulle piste!Tuonne on muuten tulossa huhujen mukaan ihan maan eturivin julkkiksista koostuva osallistujakaarti. On mm. veikkailtu rouvaa, joka esitti Salkkareissa Ismon naista kymmenen vuotta sitten. Jipii!
Hienoa. Tiedän pitää television kiinni.Seuraavaks yllätytte - taloon astun MINÄ!
Frederik taitaa olla toistaiseksi ainoa A-julkkis, Saagim on ehkä B-luokkaa. Muut ovat itselleni ainakin aivan tuntemattomia C- ja D-julkkuja.B-listaa enimmäkseen. Suomen kokoisessa maassa ei taida 12 A-listalaista suostua BB-taloon. Ja jos vielä haluavat 12 eri alalta, niin hankaloittaa valintaa aika lailla.
Ehkä jopa c-listaa, kahta lukuunottamatta (Reetu ja Sagim) en ole koskaan edes kuullutkaan noista ns."julkkiksista". Taitaa olla suurimmaksi osaksi wannabe-"julkkiksia".. Ei sinänsä yllättänyt.B-listaa enimmäkseen. .
No minä lajittelen A-julkkiksiksi ns. "kahvipöytänimet", jotka kaikki tunnistaa. B-julkkiksia on sellaiset, jotka ovat edes jotenkin omilla ansioillaan julkisuudessa. C-julkkikset on sitten näitä BB- ja salarakasporukkaa. Toki nämä Mr. Finland, Mr. Gay Finland ja Miss XL ovat siellä B/C-välimaastossa. Silikoneillaan julkisuuteen noussut Marianne on selkein C-julkkis tuossa porukassa.Frederik taitaa olla toistaiseksi ainoa A-julkkis, Saagim on ehkä B-luokkaa. Muut ovat itselleni ainakin aivan tuntemattomia C- ja D-julkkuja.
No sithän se on ehdotonta A-listaa, jos kerta sä oot sen kaupassa nähnyt.Siepin jopa tiedän, joskus oon kaupassakin nähnyt.
Tai sitten Anneli Auer.Esko Valtaoja tai Stephen Eflop viimeinen.