Biisi soi päässä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Albert Oil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla olis yksi Kirka-aiheinen vitsi, mutta en taida sitä julkaista, koska se on hieman tuhma.

Minulla jäi päivällä soimaan päässä Aki Sirkesalon Mä tuun kotiin . Tuotapa piti soittaa joskus 1998 autossa jatkuvasti.
Siinä autossa musiikki tuntui niin vaikuttavalta. :o

Valtteri Bottaksen ja Emilia Pikkaraisen rakkaustarinasta kertova Valtterin ja Ilpo Kaikkosen tekemä biisi Taikaa

Viiden tähden hotellissa hienostikin käyttäytyä voisin, viiden naisen seurueesta kunkin kanssain näyttäytyvän soisin! Viiden tähden hotellissa hienostikin käyttäytyä voisin, viiden naisen seurueesta kunkin kanssain näyttäytyvän soisin! Viiden tähden hotellissa hienostikin käyttäytyä voisin, viiden naisen seurueesta kunkin kanssain näyttäytyvän soisin! Viiden tähden hotellissa hienostikin käyttäytyä voisin, viiden naisen seurueesta kunkin kanssain näyttäytyvän soisin! Viiden tähden hotellissa hienostikin käyttäytyä voisin, viiden naisen seurueesta kunkin kanssain näyttäytyvän soisin!

Tuokohan se jollotus oli, jonka takia käänsin kanavan toisaalle kun töllöstä kuulin...
Ylivenytetyt, överillä kaiulla pilatut biisit harvoin säväyttää. Eikä ole Vesalan biisi tuo lain.

Höh. Todella hieno oli, mutta odotin vielä enemmän. Liikoja. Mahdottomia.

Soot kuin meidän logistiikka&asennuspäällikkö. Kerroin eräästä myymälästä, jossa erittäin hyvännäköinen nainen.
Kuuksonen hänet nähtyään kuitasi: No olihan se märkäuni, mutta odotin enemmän.