Biisi soi päässä!

Lunssila

Well-known member
Koko eilisen soi Ukkometso päässä. "Ja Ukkometson Liisaa me katsellaan kun viinaa juodaan..." jne. Loopilla. Pienemmistäkin syistä on suoritettu miesmurhia.

Onneksi tänään gramofonin neula hyppäsi Kake Randelinin Miehet metsistähän. Sitenkin mukavampi biisi soida päässä, että osaan tätä pidemmän pätkän kuin ensin mainittua. Ei ehdi niin pahasti tympääntyä!

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Tätä hienon hienoa R.E.M.-biisiä ei liian usein missään soiteta, mutta tänään se kantautui korviini ollessani eräässä tamperelaisravintolassa lounaalla. Siitä lähtien kyseinen kappale onkin sitten soinut päässä. En valita.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Ainoan* kerran kun olen siellä käynyt, Kalervo Kummolan nimikkotuoppi on tippunut hyllystä päähäni.

*olen tuon kerran lisäksi käynyt siellä pari muutakin kertaa

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Tämä

Ei voi tajuta kuinka paskaa "musiikki" voi olla, kunnes..
Eikä asiaa auta yhtään se, ettei ulkoilmassa voi saatana liikkua ollenkaan ilman että tää HELVETIN KURAPASKA jossain sois! :mad:

Kohta napsahtaa oikeesti..

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Tämä

Ei voi tajuta kuinka paskaa "musiikki" voi olla, kunnes..
Eikä asiaa auta yhtään se, ettei ulkoilmassa voi saatana liikkua ollenkaan ilman että tää HELVETIN KURAPASKA jossain sois! :mad:

Kohta napsahtaa oikeesti..
Ja minä kun en tuota Tuiskua ole vielä kuullut (huomannut) kertaakaan. Hyvä niin. Itsellä on tämän päivää soinut päässä tämä Suomen puusta putoaminen.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Nyt ihan totta hei.
Mä en ole tätä biisiä kuullut valehtelematta vuoden 1985 jälkeen ja nyt iltapäivällä se alkoi soida äkkiarvaamatta päässä. Ja soi yhä.

Mulla on kyllä outoja kaikkia juitsuja toisinaan ja ainakin.

burb

.
Ehkä sun pää toimii eri tavalla kuin esim. ihmisen pää.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Päässä soi Teletapit. Tuli käytyä politiikkajarnaosastolla niin sieltä se jotenkin kimposi. Tämän olisi luullut tarttuvan ennemmin.