No, lasketaanhan sekin tosiaan, että Vikingin tax free osastolla oli "Eva Dahlgrenin parhaat joululaulut" -CD alelaarissa matkatessasi 24 h:n risteilyllä Turun edustalla.Olen matkustanut Eva Dahlgrenin kanssa samassa tilassa n. 10 meripeninkulmaa.
Euforisessa tilassa?Olen matkustanut Eva Dahlgrenin kanssa samassa tilassa n. 10 meripeninkulmaa.
Aioin postata saman.Mä tempaisen kaiken pois!
Mahtava biisi.
Yksi harvoja bändin biisejä, jotka eivät saa irvistelemään inhosta.Apulanta - Pahempi Toistaan
On kyllä ärsyttävää, kun saa korvamadon. Lauri Tähkän Morsian soi taannoin pitkään päässä, nyt on näköjään Apulannan vuoro.
Sul on mun luonto.Yksi harvoja bändin biisejä, jotka eivät saa irvistelemään inhosta.
MITÅH. MTVllä musiikin tapaista edes ohjelmistossa?!Tänään aamulla päätin katsoa, että minkälaista musiikkia MTV tuuttaa näinä päivinä. Sieltä kuului: "amaa kuul kööl amaa amaa kuul kööl, amaa kuul kööl amaa amaa kuul kööl, amaa kuul kööl amaa amaa kuul kööl, amaa kuul kööl amaa amaa kuul kööl, amaa kuul kööl amaa amaa kuul kööl, amaa kuul kööl amaa amaa kuul kööl, amaa kuul kööl amaa amaa kuul kööl, amaa kuul kööl amaa amaa kuul kööl, amaa kuul kööl amaa amaa kuul kööl, amaa kuul kööl amaa amaa kuul kööl, amaa kuul kööl amaa amaa kuul kööl, amaa kuul kööl amaa amaa kuul kööl, amaa kuul kööl amaa amaa kuul kööl, amaa kuul kööl vittu amaa amaa kuul vitun kööl..."
Panin kanavan pois.
Juu, se oli nimenomaan jotain musiikin tapaista.MITÅH. MTVllä musiikin tapaista edes ohjelmistossa?!
Viimeksi kun kys kanavaa vilkaisin niin kanavan sisältö koostui teiniraskauksista. Voi vittu... kylläpä työntövarren suojakumit on sitten kalliita.
Mulla rupesi tuon viestis lukemisen jälkeen lukemaan tän Alman tms joku veisu päässä. Okei, ihan hyvin laulaa ei-rallienkulla mut promokuvissa vähän liikaa näyttää joltain yläasteikäiseltä siideripissikseltä.Juu, se oli nimenomaan jotain musiikin tapaista.