Sitä suuremmalla syyllä. Ei tarvinnut lähteä edes täysin puhtaalta pöydältä, vaan osaavaa henkilöstöä oli omasta takaa.FO110K sanoi:nojoo, mutta sehän tuli kaikki TTE:n kautta, eikä niinkään Jaappanista se knowhow
Sitä suuremmalla syyllä. Ei tarvinnut lähteä edes täysin puhtaalta pöydältä, vaan osaavaa henkilöstöä oli omasta takaa.FO110K sanoi:nojoo, mutta sehän tuli kaikki TTE:n kautta, eikä niinkään Jaappanista se knowhow
No miksei Cossuja:wink: , niil ei ole ens kaudella kun Minardi...FO110K sanoi:jep, jo oli aikakin, nyt sit Williamsille Hondat tahi Toyotat, ni saadaan säpinää ens kaudeks
Olen kyllä paljolti eri mieltä. Toyota aloitti käytännössä nollasta, BMW tekee kuitenkin moottoreita kuudetta vuotta ja Sauberilla on kokenutta porukkaa. Niin Brunner kuin Gascoynekin kertoivat suurimman ongelman olleen Toyotalla siinä, että rivi-insseillä ja mekaanikoilla ei ollut kokemusta formuloista ja sitä myötä tarpeeksi rutiinia. Hyvällä johtajallakin on varmasti merkitystä, mutta kyllä tilanne on silti mielestäni merkittävästi eri. En tiedä, mitkä ovat BMW:n suunnitelmat johtajan palkkauksen suhteen, mutta uskoisin tulosta syntyvän Willy Rampfinkin johdolla.formulastara sanoi:Joka tapauksessa tilanne on hyvin saman kaltainen mitä oli Toyotallakin vähän aikaa sitten.
se juurikinformulastara sanoi:TTE? Toyota Team Europe?
Tätä ei vaan nyt jostain kumman syystä pysty allekirjoittamaan ainakaan vakavalla naamalla. Aika on ajanut kaverin ohi ja aikaa sitten Tallikaverit pyyhkii miehellä maata mennen tullen kun 'mestari' lähinnä keskittyy kitisemään töiden tekemisen sijaan.Markus Sytelä sanoi:Villeneuve voittaa edelleen kisoja jos alla on hyvä auto.
Mummielestä Jaskan nopeus on kyllä jo ihan siedettävällä tasolla, ekoissa kisoissa Massa oli kieltämättä ihan eri sekunneilla, mutta kas kummaa, aika-ajovertailu on miltei tasan, keskimääräisiä lähtöruutuja verratessa kanadalainen on jopa edellä. Mennen tullen on joka tapauksessa aikamoista liioittelua tai sitten kisojen seuraaminen ei ole jaksanut ensimmäisen kolmen jälkeen paljoa kiinnostaa. Enemmän mua jaksaa kerrasta toiseen ihmetyttää se, miten Villeneuve pystyy miltei kisassa kuin kisassa tekemään aloittelijatason virheitä.amino sanoi:Tätä ei vaan nyt jostain kumman syystä pysty allekirjoittamaan ainakaan vakavalla naamalla. Aika on ajanut kaverin ohi ja aikaa sitten Tallikaverit pyyhkii miehellä maata mennen tullen kun 'mestari' lähinnä keskittyy kitisemään töiden tekemisen sijaan.
Kyllä näitä kisoja ja kommentteja on seurattu, eikä mielipide muuta täällä päässä mihinkään ennenkuin Villeneuve osoittaa todellista ajamisen meininkiä. Result archivea ja noita mainitsemiasi virheitä katsomalla tuo on vaan tylyä tosiasiaa. Se ei auta, vaikka auto lentäisi valon nopeudella, jos törttöilee pitkin ja poikin. Lisäksi tallikaverit oli monikossa sen vuoksi, että tuossa taannoin eräs Jenson Button ajeli Villeneuvin tallikaverina... En todellakaan puhunut vain tästä kaudesta.Bobakki sanoi:Mummielestä Jaskan nopeus on kyllä jo ihan siedettävällä tasolla, ekoissa kisoissa Massa oli kieltämättä ihan eri sekunneilla, mutta kas kummaa, aika-ajovertailu on miltei tasan, keskimääräisiä lähtöruutuja verratessa kanadalainen on jopa edellä. Mennen tullen on joka tapauksessa aikamoista liioittelua tai sitten kisojen seuraaminen ei ole jaksanut ensimmäisen kolmen jälkeen paljoa kiinnostaa. Enemmän mua jaksaa kerrasta toiseen ihmetyttää se, miten Villeneuve pystyy miltei kisassa kuin kisassa tekemään aloittelijatason virheitä.
Ei tuokaan kyllä mielestäni mikään selkäsauna ollut, vaikka Jenson olikin kaksikosta tuona vuonna myös minun mielestäni parempi. Ero ei kuitenkaan missään nimessä ollut niin suuri, että sen perusteella väittäisin Jaskan olevan entinen F1-kuski. Vaikka tilastot toki antaakin erittäin vaillinaisen kuvan, niin otanpa ne nyt tähän kun niistäkin voi joka tapauksessa jotain päätellä.amino sanoi:Lisäksi tallikaverit oli monikossa sen vuoksi, että tuossa taannoin eräs Jenson Button ajeli Villeneuvin tallikaverina... En todellakaan puhunut vain tästä kaudesta.