Joni
Well-known member
- Liittynyt
- 19.1.2004
- Viestit
- 16942
Voipi olla kenties...!Pedro, Pedro, minkä teit..!
Lähteeköhän vielä muutamat tekstiviestit Alonsollekin?
Voipi olla kenties...!Pedro, Pedro, minkä teit..!
Lähteeköhän vielä muutamat tekstiviestit Alonsollekin?
Nojaa, saavat kuitenkin BMW:n osuuden tv-rahoista ja ei ne toimitilatkaan mitkään "pikkutallin" tilat ole...Nopeaa toimintaa lähes sponsorittomalta pikkutallilta:
Täysin mahdollista että Pedro on tuonut idean Sauberille. Koska eikös Kovalaisella ollut jotain hajua ratkaisusta ja de la Rosahan oli McLarenin mies kauemin ja toiminnassa mukana. Kyseessähän ei ole mitään laitonta, jos teknisiä dokumentteja ei ole siirretty.Pedro, Pedro, minkä teit..!
Lähteeköhän vielä muutamat tekstiviestit Alonsollekin?
Liittyykö tämä ollenkaan tuohon takasiiven tuubiin? :doubtful:Tuota reikää tuskin ollaan ainakaan polvella tukkimassa..
Tässä vielä kuvaa vähän katsottavammassa koossa:
Pienellä budjetilla tehty nopea kopio mäkistä, pakkelit unohtunut hioa vierestä ja maalitkin maalailtu valuttamalla? :thumbup:Tässä vielä kuvaa vähän katsottavammassa koossa
Miten sen nyt laskee sitten...Lujaa laatua nuo Sauberin etusiivet... :alppu: Kobayashilla meni kolme, ja vain kerran oli itse syyllinen siihen...
Jostain lukemani perusteella Sauberin systeemissä kuskin inputti tulis vasemmalla kyynerpäällä. Mutta miten tuo ponttoonin aukko sitten ohjaamoon kiertää? Vai kiertääkö?Tuota reikää tuskin ollaan ainakaan polvella tukkimassa..
Tässä vielä kuvaa vähän katsottavammassa koossa:
Onnistuuhan se kait niinkin. Mutta onko moinen mekaaninen apuväline sallittu? Jos on niin toki jousikuormitteisena se toimisi, eli siis palautuisi takaisin...Tarviiko sen ilman ohjaamo kautta kiertää? Jos se kuski vain tökkii kyynerpäällään jotain joka sulkee ja avaa tuon ilmanottoaukon läppää?
Käsittääkseni ei ole sallittu. McLarenin systeemihän hyväksyttiin juurikin sillä perusteella ettei siinä ole liikkuvia aerodynaamisia osia. Kuskin jalkaa ei lasteta autoon kuuluvaksi. Ja Sauberin tapauksessa kyynärpäätä. Eli kyllä sen täytyy jotenkin ohjaamon kautta ainakin osittain kiertää.Onnistuuhan se kait niinkin. Mutta onko moinen mekaaninen apuväline sallittu? Jos on niin toki jousikuormitteisena se toimisi, eli siis palautuisi takaisin...
Fiksua ensin linkittää uutinen ja sitten kumota se samssa postissa :doubtful:http://www.italiaracing.net/translatenews.asp?id=27078&cat=1&lang=en
Luca Filippi Sauberille korvaamaan De la Rosaa?
http://plaza.fi/stadion/f1/uutiset/de-la-rosa-ei-saa-potkuja
De la Rosa ei saa potkuja
Käytännössä kaksi erilaista tietoa, voihan De la Rosa vaikka potkut saadakkin eikä Filippi varmaan ihan huono korvaaja olisi.Fiksua ensin linkittää uutinen ja sitten kumota se samssa postissa :doubtful:
No on kyllä melko surullinen. Toivottavasti Sauberillakin rupeaa homma pikkuhiljaa pelittämään. Montas kertaa muuten Sauber on tällä kaudella keskeyttänyt Ferrarin myllyn hajoamiseen ?Sauberin alkukautta kuvaava tilasto on aika surullinen. Talli on ajanut vain 25 % ensimmäisten kilpailujen kilometreistä. Jopa Virgin on kiertänyt Sauberia enemmän kilpakierroksia (33,8 %). Hispania on ajanut kisaa jo 2,5 kertaa enemmän (65,1 %).
Kuka sitten olisi huono korvaaja, jos ei Filippi? Melkoisen keskinkertainen suhari.Käytännössä kaksi erilaista tietoa, voihan De la Rosa vaikka potkut saadakkin eikä Filippi varmaan ihan huono korvaaja olisi.