Mitä??? Eikö??? Mitäs mä sitten kattelen???jäämies sanoi:Hmm...eihän eurosport näytä Formuloita, varsinkaan livenä?
312T4 sanoi:Olen tyytyväinen Ferrarin paalupaikkaan!
No Kiinassa tuo taktiikka ei ainakaan purrut ollenkaan! Kun startataan raskaalla, juututaan hitaampien taakse ja kärkiautot ajavat karkuun. Samalla "yksi pysähdys vähemmän"-taktiikan etu menetetään.thInk sanoi:Lienee kaikille (paitsi selostajille) selvää, että jos tulee +10 penalty lähtöruutuun, kannattaa yleensä lähteä raskaalla autolla kisaan.
Tämän takia Scgumin aika oli huono...
V*ttu sä sitten jaksat...312T4 sanoi:Olen tyytyväinen Ferrarin paalupaikkaan!
Siitä saa syyttää todennäköisesti tallia ja tallimääräyksiä. Sehän on yleisesti tiedossa, että sopimuspaperissa lukee seuraavaa:vermula sanoi:JJ:n mukaan Rubens aloitti kunnolla ajamisen hieman liian myöhään. :frown:
Taitaa olla taas joku Brasilia-spesiaali niinkuin viimevuonnakin?FO110K sanoi:Montylla uus väritys kypärässä, ei paha
Todennäköisesti näin. Jos oikein muistan niin viime vuonna homma meni ainakin siten, että kolumbialaisille lapsille oli järjestetty kypäränsuunnittelukilpailu ja voittajalle oli tarjolla liput Brasilian kisaan ja että Montoya tulee käyttämään hänen suunnittelemaansa kypärää.Ambomaan Mambo sanoi:Taitaa olla taas joku Brasilia-spesiaali niinkuin viimevuonnakin?
juu näin oli viime vuonna, mut tänä vuonna tuommoisesta ei ole ollut puhetta...Bleu sanoi:Todennäköisesti näin. Jos oikein muistan niin viime vuonna homma meni ainakin siten, että kolumbialaisille lapsille oli järjestetty kypäränsuunnittelukilpailu ja voittajalle oli tarjolla liput Brasilian kisaan ja että Montoya tulee käyttämään hänen suunnittelemaansa kypärää.
No, se oli ilmeisesti aikamoisella polttoainekuormalla liikkeellä. Ihmettelen vain miksi koska paremmalla taktiikalla se olis ruudussa 13 ja pystyisi ylivoimaisella autollaan raivata tiensä nopeasti viiden joukkoon ja lopulta palkintopallille. kerppenin rehtori karttaa sitä kilvanajoa viimeiseen asti ja ohittaa varikolla :thumbdownObserver sanoi:Schumacher oli vaisu. Eipä ollu sille paljon hyötyä tästä aika-ajosta paitsi se että sai ajettua vara-auton sisään.
niin, viimeks kun siellä olin niin rankkasade yllätti 10 minsassa, kesti 15minuuttia ja taas paisto aurinkosupersonic69 sanoi:Mene ja tiedä Brasilia on iso maa.