Ei vaan, että FIA ei haluaisi kisaa jatkettavan näissä olosuhteissa.FIA on kertonut tiimeille että kisa ei jatku näissä olosuhteissa (skylla kerrottiin)
Skylla myös Ted sanoi, että atm näyttäisi hieman lievemmältä tuo sade.
Ei vaan, että FIA ei haluaisi kisaa jatkettavan näissä olosuhteissa.FIA on kertonut tiimeille että kisa ei jatku näissä olosuhteissa (skylla kerrottiin)
Nykyään olisi tarvetta, kun ei tarvitse kovin montaa vesipisaraa tulla kun on jo punaiset liput.Brundle viisaasti totesi että ei niistä ikävä kyllä hyötyä ollut aikoinaan. Kun keli oli tarpeeksi paha että niille oli tarve niin kisaa ei startattu
Taitaa olla Nassekisa myöhemmin tänään huomattavasti mielenkiintoisempi kuin tämä.
Ok.Onneksi tulee Nascaria illemmalla, taatusti parempi kisa kuin tämä.
Niistä ei itse asiassa tässä tilanteessa olisi juurikaan apua, sillä kahteen asiaan ne eivät auta: huonoon näkyvyyteen ja seisovaan veteen/radan ylittäviin jokiin.Kunnon monsuunirenkaat takaisin!
Kieltämättä noihin ei edes monsuuninakit auta.Niistä ei itse asiassa tässä tilanteessa olisi juurikaan apua, sillä kahteen asiaan ne eivät auta: huonoon näkyvyyteen ja seisovaan veteen/radan ylittäviin jokiin.
Huonoon näkyvyyteen ei, mutta kyllä ne seisovaa vettä ja jokia paremmin kestää. Eli ei niin helposti tapahtu noita oho hetkiä / ulosajoja. Tänään ei esim. olla toisessa mutkassa menty pihalle niin kuin eräässäkin menneisyyden kisassa. https://www.youtube.com/watch?v=-iikUvXPKjENiistä ei itse asiassa tässä tilanteessa olisi juurikaan apua, sillä kahteen asiaan ne eivät auta: huonoon näkyvyyteen ja seisovaan veteen/radan ylittäviin jokiin.
Voisiko syy olla se, että Interlagosissa ajetaan kovempaa kuin Monacossa.Jännä, että Monacon ränneissä ajettiin ilman punaista lippua, vaikka Palmerit ja mut vetivät rajusti seinään. Täällä ei näköjään uskalleta.