Brasilian GP - Kauden päätöskisa vm. 2006

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Timppa78 sanoi:
Kerroks viel mistä sen d-mentin vois kahtella?
No RTL:ltä olis voinnu kattella sunnuntaina kisan jälkeen ja vielä tommonen reilu vartitunti sitten mun tallentavan DVD-härpäkkeen kovalevyltä, mutta menin ja deletoin sen jo :frank:
 

vmjs

Well-known member
Liittynyt
9.7.2003
Viestit
903
OoPee sanoi:
Öö...kuis sattuikaan. Just kattelin RTL:n dokumentin Schumacherin urasta ja siinä oli mukana myös osio ns. "hauskoista otoksista". Mukana oli myös kohtaus, jossa Schumacher ilmoitti RTL:n toimittajelle, että hänen tarttee nyt mennä kuselle. Toimittaja siihen vielä, että "ai mine?" (oli meinaan moottorin melua aikalailla taustalla ja kuuluvuus pikkasen heikko) "KUSELLE TARTTEE MENNÄ!" :D

Niin, että kai sä nyt sit lakkaat diggaamasta Schumacheriakin, kun se tommosta kehtas kertoa vai onks tää ns. ihan eri asia? :eek:
:D :D :D :D :D :D

Voi meitä suomalaisia, ollaan niin sivistymätöntä metsäkansaa. Hävettää ihan.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Näin ensimmäistä kertaa tuon Kimin paska-haastattelun juuri äsken. Täytyy myöntää, että enemmän se nolotti kuin huvitti.

Nyt imen tuota Schumin videota. Katsotaan miltä se näyttää :alppu:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Olihan tossa vielä toi toinenkin nopee kohtaus, jossa mun mielestäni Schumi kysäsee selvästi kameramieheltä, että miks se kuvaa häntä aina, kun hän on menossa paskalle :eek!:

Oli kyllä kieltämättä sen verran pikainen ja epäselvä pätkä, että ihan sataprosenttisen varma en tuosta ollu, mutta kyllä se vahvasti siltä kuulosti :D
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
No joo. Muodostakoon jokainen mielipiteensä aivan itse. Tuon insertin tekijöitä on todella kiinnostanut shumin vessassa käynnit :D :D :D

Erona tietysti se, että niissä on näyttänyt olevan kyseessä aivan akuutti tarve, ei paskallakäynnin jälkipuinti :p
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Toi kusijuttuhan meni niin, että Schumi mutisee hiljaa jotakin RTL:n Kai Ebelille, joka on just ilmoittamassa ohjaajalle, että voitas ottaa Schumin haastattelu, kun se nyt kerran on täällä, sana "pinkeln" (kusta) kuuluu selkeesti. Ebel kääntyy kysyvänoloisesti Schumia kohden todeten "bitte?", jolloin Schumi kertoo uudestaan, että hänen tarttis mennä kuselle. "Joo, mee vaan kuselle, ok, me odotellaan, mee kuselle" ja vielä varmuudeks ohjaajalle: "Hän menee kuselle, me odotetaan!" :D
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Törni sanoi:
No joo. Muodostakoon jokainen mielipiteensä aivan itse. Tuon insertin tekijöitä on todella kiinnostanut shumin vessassa käynnit :D :D :D

Erona tietysti se, että niissä on näyttänyt olevan kyseessä aivan akuutti tarve, ei paskallakäynnin jälkipuinti :p
:ahem: :ahem: :ahem:

Joo, kieltämättä Schumi ei ihan kimimäisesti kertonu haastattelussa olleensa silloin ja silloin paskalla :eek:
 

Jeeves

Well-known member
Liittynyt
19.2.2004
Viestit
2520
OoPee sanoi:
Toi kusijuttuhan meni niin, että Schumi mutisee hiljaa jotakin RTL:n Kai Ebelille, joka on just ilmoittamassa ohjaajalle, että voitas ottaa Schumin haastattelu, kun se nyt kerran on täällä, sana "pinkeln" (kusta) kuuluu selkeesti. Ebel kääntyy kysyvänoloisesti Schumia kohden todeten "bitte?", jolloin Schumi kertoo uudestaan, että hänen tarttis mennä kuselle. "Joo, mee vaan kuselle, ok, me odotellaan, mee kuselle" ja vielä varmuudeks ohjaajalle: "Hän menee kuselle, me odotetaan!" :D
'spontaania naurua!' :D
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
OoPee sanoi:
:ahem: :ahem: :ahem:

Joo, kieltämättä Schumi ei ihan kimimäisesti kertonu haastattelussa olleensa silloin ja silloin paskalla :eek:
Kimihän vain halusi ojentaa pytyn Schumille Pelén tapaan, mutta valitettavasti se oli pultattu kiinni. Hätäpäissään valehteli käyneensä paskalla.
 

Miss Piggy

Schufosa
Liittynyt
14.9.2006
Viestit
1827
OoPee sanoi:
Öö...kuis sattuikaan. Just kattelin RTL:n dokumentin Schumacherin urasta ja siinä oli mukana myös osio ns. "hauskoista otoksista". Mukana oli myös kohtaus, jossa Schumacher ilmoitti RTL:n toimittajelle, että hänen tarttee nyt mennä kuselle. Toimittaja siihen vielä, että "ai mine?" (oli meinaan moottorin melua aikalailla taustalla ja kuuluvuus pikkasen heikko) "KUSELLE TARTTEE MENNÄ!" :D

Niin, että kai sä nyt sit lakkaat diggaamasta Schumacheriakin, kun se tommosta kehtas kertoa vai onks tää ns. ihan eri asia? :eek:
Onhan se eri asia. Vai menikö Schumi kuselle just sillä aikaa, kun joku muu kuski palkittiin?:rolleyes:

Että ei varmaan juhlallisuuden skippamisesta ollut kyse. Kyllä kai sitä ny kuselle tarttee päästä ja paskallekin, vaikka toimittajat juokseeki perässä. Ei kai tota Schumin juttua voida ketään loukkaavana pitää? Kimin juttua voidaan, VAIKKEI SE SITÄ NIIN TARKOITTANUT.

Mut kieltämättä aika hauska toi kusijuttu!:D
 
Viimeksi muokattu:

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Miss Piggy sanoi:
Onhan se eri asia. Vai menikö Schumi kuselle just sillä aikaa, kun joku muu kuski palkittiin?:rolleyes:

Että ei varmaan juhlallisuuden skippamisesta ollut kyse. Kyllä kai sitä ny kuselle tarttee päästä ja paskallekin, vaikka toimittajat juokseeki perässä. Ei kai tota Schumin juttua voida ketään loukkaavana pitää? Kimin juttua voidaan, VAIKKEI SE SITÄ NIIN TARKOITTANUT.

Mut kieltämättä aika hauska toi kusijuttu!:D
Ai sekö siinä olikin niin törkeää, että Kimi skippas juhlallisuudet?

Iteki oon ollu monasti paskalla ku jollakin on ollu häät/hautajaiset/ristiäiset
 

Miss Piggy

Schufosa
Liittynyt
14.9.2006
Viestit
1827
VJR sanoi:
Ai sekö siinä olikin niin törkeää, että Kimi skippas juhlallisuudet?

Iteki oon ollu monasti paskalla ku jollakin on ollu häät/hautajaiset/ristiäiset
Siis se, että skippasi ja sanoi olleensa paskalla sinä aikana. Moneenkohan kertaan mä oon tän jo sanonu? Senhän takia Brundle meni Kimiä haastatteleen, että se halusi kuulla miksi Kimi ei ollut paikalla. Mutisi jotain, että "Kimiä ei kiinnosta". Vaikka mehän täällä se jo tiedettiin, että Kimiä ei kiinnosta. Ai niin, väärä ketju...:eek:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Miss Piggy sanoi:
Siis se, että skippasi ja sanoi olleensa paskalla sinä aikana. Moneenkohan kertaan mä oon tän jo sanonu? Senhän takia Brundle meni Kimiä haastatteleen, että se halusi kuulla miksi Kimi ei ollut paikalla. Mutisi jotain, että "Kimiä ei kiinnosta". Vaikka mehän täällä se jo tiedettiin, että Kimiä ei kiinnosta. Ai niin, väärä ketju...:eek:
Mitäköhän se Kimi seuraavaks tekee. Pukkaa MM-finaalissa tahallaan vastustajan auton paskaks? Tai ainakin yrittää sitä :eek:
 

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Liittynyt
15.1.2001
Viestit
6788
Sijainti
Rysälä
Missä menee kusiraja...?

Se että sanoo käyneensä luonnollisella asialla hieman alatyylillä, eli siis paskalla tai kusella, on just siinä rajalla mikä menee huumoriin piikkiin. "Kävin kakalla" ei olis vaan istunut suuhun. Jos Kimi olis alkanu retostelemaan isolla anakondalla ja vielä helvetin pahanhajuisella, olis menny riman alle. Tai jos Kimi olis tokaissu, että olin päiväpanolla, tai että Jenni otti poskeen. :eek:

Mitä sen olis pitänyt tehdä, valehdella? Kimi kertoi rehellisenä miehenä totuuden. :rolleyes: Brundlen kysymykseen briteille juuri oikea vastaus. Ei kai nämä "herrat" mitään kuoripoikia ole koskaan sanoneet olevansakaan...
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
VJR sanoi:
Iteki oon ollu monasti paskalla ku jollakin on ollu häät/hautajaiset/ristiäiset
Paskalta tultuasi olet tietenkin todennut suureen ääneen, että "Kävin muuten paskalla". Mummot, vaarit ja muu suku ovat nauraneet selkäkeikkanaurua ja todenneet, että on sitten hauska poika tuo VJR :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:

Observer

Well-known member
Liittynyt
23.10.2000
Viestit
14546
Törni sanoi:
Paskalta tultuasi olet tietenkin todennut suureen ääneen, että "Kävin muuten paskalla". Mummot, vaarit ja muu suku ovat nauraneet selkäkeikkanaurua ja todenneet, että on sitten hauska poika tuo VJR :rolleyes:
Schumacher ei taida olla Kimin mummo eikä vaarikaan.
 
Ylös