Ronzo sanoi:Ensimmäisenä on kiva nähdä suuntaako Hamilton jo valmiiksi gridissä autonsa Räkän ajolinjalle kuten hänen on ollut tapana tehdä kun lähtee ruudusta kaksi...
:thumbup: Toivotaan parasta.odetus sanoi:Bernd Mayländer and FIA predicting rain for 3 PM
Jos sijoitukset Ecclestonelle mieluisat, niin SC:n perässä maaliin.Vice sanoi::thumbup: Toivotaan parasta.
Olipa kerran aika jolloin tuota kirjoitustasi olisi voinut pitää vitsikkäänä ja täysin utopistisenakouvotsvoni sanoi:Jos sijoitukset Ecclestonelle mieluisat, niin SC:n perässä maaliin.
Jaa-a, kyllä jotenkin luottaisin tuohon ennusteeseen enemmän, jos sen olisi tehnyt joku meteorologi.odetus sanoi:Bernd Mayländer predicting rain for 3 PM
topijadexi sanoi:http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2007/10/573405
Alonso kertoi lähtevänsä kisaan samanlaisella polttoainemäärällä kuin tallitoverinsa Hamilton.
No siinä meni mun arvaukseni:tongue:
topijadexi sanoi:http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2007/10/573405
Alonso lupaa ottaa riskejä lähdössä
21.10.2007 16:40
Neljännestä lähtöruudusta F1-kauden päätöskisaan Brasilian GP:hen starttaava Fernando Alonso ei aio välttää riskejä yrittäessään parantaa sijoitustaan ensimmäisessä mutkassa.
McLaren-kuljettaja Alonso uskoo, että sekä hänen että kolmannesta ruudusta lähtevän Kimi Räikkösen on päästävä mahdollisimman pian MM-sarjaa johtavan Lewis Hamiltonin edelle, jotta heidän maailmanmestaruushaaveensa pysyisivät elossa. Hamilton pääsee matkaan toisesta lähtöruudusta.
- Minun on otettava enemmän riskejä kuin koskaan, sillä minulla ei ole mitään hävittävää. Sama pätee Kimiin. Olemme varmasti molemmat erittäin aggressiivisia, joten lähdöstä tulee takuulla jännittävä, Alonso sanoi AS-lehdessä.
Alonso kertoi lähtevänsä kisaan samanlaisella polttoainemäärällä kuin tallitoverinsa Hamilton.
- Halusin tehdä toisin, mutta minun ei annettu. En ollut tallin kanssa samaa mieltä, Alonso paljasti.
Tää lupaa kyllä jännää !!!!
BBC tuntuu saavan uutta met. faktaa Brasiliassa noin kerran vuorokaudessa joten heidän ennusteensa tuskin mitään täsmäennusteita ovat jos niistä nyt puhutaan. Äsken kun katsoi niin viimeiset tiedot on syötetty sisään 0600GMTMikkonen sanoi:Jaa-a, kyllä jotenkin luottaisin tuohon ennusteeseen enemmän, jos sen olisi tehnyt joku meteorologi.
jameson sanoi:lämmintä siellä on todella paljon. radan lämpö 62 astetta heheh. superpehmetä on aika kovilla varmaan