Brasilian kisa

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kävi miten kävi, onnea vaan kaikille. Mestaruuden ottaja on mestaruutensa ansainnut:thumbup: Itse lähden tästä jännittämään.

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Kaikkein pahin skenaario ois ehdottomasti se, että Alonso mokaisi startissa Kimin kanssa.
Siitä saisivat Reilu-Ron ja useampi muu hahmo McReiluLarenilla makeat naurut.

Onneksi mulla on Fazerin sinistä sydänsuruja varten.

Kapteeni Koo

Well-known member
jos kuskeilla jännittää osankaan siitä, miten paljon mulla jännittää, niin voihan se olla vähän aikea säätää noita vormulan pieniä hanikoita.

Hirvee tärinä päällä.

jameson

Well-known member
jahas mika siellä haastattelussa. jep jep

mika on ihan mersun miehiä

ScuderiaJormaz

Well-known member
Arrghh jopas osaakin jännittää.Kankkunenkin vielä..:eek!:

Hamilton tai Kimi vie tittelin.:thumbup:

mjs

Long easy right sumppuun
Paras tilanne avauskierroksen jälkeen olisi Ferrarien kaksoisjohto ja sitten Hamilton-Alonso - ja Alonso lähtisi hakemaan sitä ohitusta hinnalla millä hyvänsä, ihan radalla siis. Varikolla Alonso tuskin pääsee ohi, siispä kamikaze-ohitusyritys jäänee ainoaksi vaihtoehdoksi. Ainoahan jolla on hävittävää on Hamilton.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Kimi vaan naureskelee, ei jännitys näy.

Brassien kansallishymnin aikaan ilmeiset amerikantuulihaukat parittelivat estotta, rentoa menoa! :thumbup:

Doubtful

Banned
mjs sanoi:
Paras tilanne avauskierroksen jälkeen olisi Ferrarien kaksoisjohto ja sitten Hamilton-Alonso - ja Alonso lähtisi hakemaan sitä ohitusta hinnalla millä hyvänsä, ihan radalla siis. Varikolla Alonso tuskin pääsee ohi, siispä kamikaze-ohitusyritys jäänee ainoaksi vaihtoehdoksi. Ainoahan jolla on hävittävää on Hamilton.
Toi olis se paras tilanne

Jehu da Drifter

Well-known member
FinJaw sanoi:
Millä sivuilla noita kierros/sektoriaikoja vois seurailla? Ei nyt ihan heti haulla/googlella löytynyt mitään järkevää...
formula1.com klikkaa "live timing"

edit olinpa todella hidas