Voisivat edes donitseja piirtää onnistumisen jälkeen tai muuten revitellä. Nyt kurvailevat varikolle kuin mummot sunnuntaiajelulla.Pizarro sanoi:Hmm?
Tuli tuossa uusintana katsoessa mieleen.
Onko F1:ssä joku sääntö joka kieltäisi kuskia juhlimasta voittoaan tyyliin MotoGP. Eli että kuski jättäs autonsa tienposkeen ja tuulettas oikein kunnolla. Tietenkään autoa ei sais enää käyntiin, mutta jos joku olis tosiaan niin innoissaan että haluais juhlia moisella tavalla.
Renkaisiin pitää kerätä kisan lopuksi kumia ja moottoria pitää säästää joka toinen kerta seuraavaan kisaan, niin hienoa kuin olisikin jäädä polttamaan pääsuoralle.Milkman sanoi:Voisivat edes donitseja piirtää onnistumisen jälkeen tai muuten revitellä. Nyt kurvailevat varikolle kuin mummot sunnuntaiajelulla.
Jeps! On palautettu poika taas jalat tukevasti maan kamaralle. Alkoi olemaan jo liian ylimielinen. Ylimielisiä ihmisiä kun en voi sietää.FO110K sanoi:hienointahan tässä touhussa on se että Fernando H. Hanhi on saanut jykevän näpäytyksen nenillensä
Hyvä JPP! :thumbup:JPP sanoi:Oikeastaan tilanne on se, että kun Kimillä menee huonosti, palaa tänne foorumille joskus noin kaksikymmentä vuotta sitten rekisteröityneitä kirjoittajia hehkuttelemaan, että mitäs mieltä te nyt olette kultapojastanne ja mitä yritätte tällä kertaa selitellä. Kimin kannattajat (jotka kannattavat Kimiä siksi kun nyt samasta maasta ollaan kotoisin) sitten hiukan vastailevat näille peikoille ja muuten ylläpitävät asiallisempaa keskustelua.
Silloin kun Kimillä menee hyvin (kuten tällä hetkellä taas menee) nämä haukkujat ovat vissiin jollain muulla foorumilla haukkumassa jotain muuta suomalaista urheilijaa tai muuta toimijaa, jolla sattuu menemään huonosti.
Ainakin tällainen kuva mulle on jäänyt parin vuoden seurannan ja yhden kevään kirjoittelun pohjalta.
2004 Ferrarit ajelivat ilman teknisiä vikoja maaliin asti, paitsi kun 2 kertaa kuskit töppöilivät.trotwood sanoi:Kyllä mä vaan olen hyvinkin hämmästynyt jos mäkkäri kisaa koko kauden ilman ainoatakaan keskeytystä. Liekö sellaista koskaan tapahtunut? Kimi on tähän mennessä kärkinelikosta ainoa, joka on joutunut keskeyttämään. Nyt olisi mitä mainioin hetki parivaljakolle Tilasto ja Todennäköisyys puuttua peliin ja tasoittaa vähän tilannetta.
Nii-in.kouvotsvoni sanoi:2004 Ferrarit ajelivat ilman teknisiä vikoja maaliin asti, paitsi kun 2 kertaa kuskit töppöilivät.
Ja minä olisin kans siitä hämmästynyt jos McLaren ei voittaisi enää yhtään kisaa tällä kaudella.Joten kyllä Kimin tilanne on hieman hankala,mutta paremmalta se näyttää vaikka kisat vähenee.Vuonna 2005 ero vaan kasvoi niitten moottori ongelmien vuoksi,ja ei sitä keskeytystä tullut silloin Alonsollekaan.Silloin Kimi oli sentään ylivoimaisen nopea muihin verrattuna.Jospa kolmas kerta toden sanoo M-M taistossakin.trotwood sanoi:Kyllä mä vaan olen hyvinkin hämmästynyt jos mäkkäri kisaa koko kauden ilman ainoatakaan keskeytystä. Liekö sellaista koskaan tapahtunut? Kimi on tähän mennessä kärkinelikosta ainoa, joka on joutunut keskeyttämään. Nyt olisi mitä mainioin hetki parivaljakolle Tilasto ja Todennäköisyys puuttua peliin ja tasoittaa vähän tilannetta.
Joo, en kyllä minäkään usko, että ferrari pystyy kaikki loput kisat viemään.TMK sanoi:Ja minä olisin kans siitä hämmästynyt jos McLaren ei voittaisi enää yhtään kisaa tällä kaudella.Joten kyllä Kimin tilanne on hieman hankala,mutta paremmalta se näyttää vaikka kisat vähenee.Vuonna 2005 ero vaan kasvoi niitten moottori ongelmien vuoksi,ja ei sitä keskeytystä tullut silloin Alonsollekaan.Silloin Kimi oli sentään ylivoimaisen nopea muihin verrattuna.Jospa kolmas kerta toden sanoo M-M taistossakin.
Olen tästä jo aikaisemminkin jauhanut: todennäköisyys sille, että Mclaren hajoaa seuraavassa kisassa on edelleen sama kuin kauden alussakin, ei se fakta, että se ei ole vielä hajonnut, vaikuta tulevaan millään tavalla. Eli turha on siis matematiikan näkökulmasta sitä keskeytystä odottaa, sen sijaan joku Mclarenin erikoinen, kuten irtoava takasiipi tai itsestään hajoava takajousitus, voi tietysti tapahtua.trotwood sanoi:Kyllä mä vaan olen hyvinkin hämmästynyt jos mäkkäri kisaa koko kauden ilman ainoatakaan keskeytystä. Liekö sellaista koskaan tapahtunut? Kimi on tähän mennessä kärkinelikosta ainoa, joka on joutunut keskeyttämään. Nyt olisi mitä mainioin hetki parivaljakolle Tilasto ja Todennäköisyys puuttua peliin ja tasoittaa vähän tilannetta.
Näitähän tässä odotellaan. Ei sillä oo väliä lähteekö Mäkistä rengas, siipi vai moottori lentoon, pääasia että keskeyttää..jamminen sanoi:Olen tästä jo aikaisemminkin jauhanut: todennäköisyys sille, että Mclaren hajoaa seuraavassa kisassa on edelleen sama kuin kauden alussakin, ei se fakta, että se ei ole vielä hajonnut, vaikuta tulevaan millään tavalla. Eli turha on siis matematiikan näkökulmasta sitä keskeytystä odottaa, sen sijaan joku Mclarenin erikoinen, kuten irtoava takasiipi tai itsestään hajoava takajousitus, voi tietysti tapahtua.
Jaa, eikös se todennäköisyys että kone hajoaa vähän vaihtele kisasta toiseen? Meinaan että niillä koneillahan pitää ajaa kaks kisaa. Välillä ajetaan kuumemmassa ja välillä kylmemmässä ja kai niitä kuitenkin vähän kehitelläänkin vaikka kierrosluvut onkin rajoitettu. Että ei se todennäköisyys kai sama voi olla kuin ekassa kisassa? Kolikon heitossa siis kai kyse on siitä, että tulee kruuna tai klaava samalla todennäköisyydellä riippumatta edellisestä heitosta. Aika monessa muussa toiminnassa kuitenkin edellisillä tapahtumilla on vaikutusta seuraavaan. Tallit toivottavasti pyrkivät estämään moottoririkkoja ottamalla huomioon kulloisenkin tilanteen. Eli näkisin ettei tässä ole kyse mistään Random Walkista..jamminen sanoi:Olen tästä jo aikaisemminkin jauhanut: todennäköisyys sille, että Mclaren hajoaa seuraavassa kisassa on edelleen sama kuin kauden alussakin, ei se fakta, että se ei ole vielä hajonnut, vaikuta tulevaan millään tavalla. Eli turha on siis matematiikan näkökulmasta sitä keskeytystä odottaa, sen sijaan joku Mclarenin erikoinen, kuten irtoava takasiipi tai itsestään hajoava takajousitus, voi tietysti tapahtua.
EDIT. Eli oikeastaan korjaan vielä: turha niitä Mclarenin spesiaalejakaan on odottaa, ei ole näkynyt tähänkään asti, ei tule näkymäänkään.
Jotenkin todennäköisemmältä tuntus että Ferrari hajoais ennemmin,onhan niillä ollut enemmän teknisiä ongelmia kuin McLarenillä.Jos taas palataan vuoteen 2005 niin silloinhan toivottiin Alonsolle teknistä vikaa kun se oli niin pirun luotettava,vaan kuinka kävikään Kimin moottori hajosi vaan uudestaan ja uudestaan.Eli en itsekkään usko että se tekninen vika iskee siihen autoon helpommin tai seuraavaksi mikä on ollut kaikkein luotettavin.Kaikkihan on kyllä mahdollista.Rapu-70 sanoi:Eli turha tässä on konerikkojen todennäköisyyteen luottaa kun kerran Mäcin track record on ollut melko hyvä, parempi kuin Ferrarilla. Enemmän voi toivoa asettaa inhimillisiin virheisiin, jotka siis voivat olla todennäköisempiä paineen kasvaessa.