Niin joku on saanut vietyä eteenpäin ja joku ehkä taaksepäin tietyistä syistä. Kyllä tää nyt alkaa haista pahasti Ron Denniksen pohjaan palaneelta munakkaalta.Ronttu sanoi:Vai onko Ferkku saanut niin paljon vietyä autoa eteenpäin. Itse vasta nyt pääsin katsomaan harjoituksia.
No Ferrarihan oli jo ennen tätä vakoilukohua nopein Silverstonen testeissä.Henkka sanoi:Niin joku on saanut vietyä eteenpäin ja joku ehkä taaksepäin tietyistä syistä. Kyllä tää nyt alkaa haista pahasti Ron Denniksen pohjaan palaneelta munakkaalta.
Noh, mitkähän mahtaa olla erojen muutokset esim. BMW:hen ja muihin kahden kärkitallien takana oleviin nähden?
Kimi on varma että kyllä se vielä kaasupohjassa läpi meneeDevice sanoi:Kimi vetäny jo 4 kertaa ykkösmutkan pitkäks.
Joo näyttihän se jo Ranskassa vähän rauhattomalta.Ronttu sanoi:Näyttääkö jonkun muunkin silmään että esim. Hamilttonin ajamana McLada näyttää rauhattomalta ajaa verrattuna aijempaan? saattaa olla että vedetään myös aika riskillä ja ohjaamo on muillakin täynnä käsiä vai onko tää vaan mun luulo,haha.
Jep, kyl on rauhatonta menoa verrattuna vaikka Kimi ajamiseen.Ronttu sanoi:Näyttääkö jonkun muunkin silmään että esim. Hamilttonin ajamana McLada näyttää rauhattomalta ajaa verrattuna aijempaan? saattaa olla että vedetään myös aika riskillä ja ohjaamo on muillakin täynnä käsiä vai onko tää vaan mun luulo,haha.
Felix sanoi:Kimi on varma että kyllä se vielä kaasupohjassa läpi menee
No todellakin. Kyllä taas meitin selostajilla leikkaa. Massa kärkeen sadekelin etugummeilla, jepjepVille85 sanoi:Massa piillottelee todellista vauhtiaan.. Ei viitsi nöyryyttää Kimiä kuivan kelin renkailla.
Tosin taisivat vaihtaa sadekelin renkaat vasta, kun Massa tuli varikolle.