Mitä tästä opimme ? Sen, että täällä on asiantuntevampaa porukkaa kuin nämä "asiantuntijat"Juzo sanoi:Itse luin kyllä jotain päinvastaista tältä foorumilta. McLarenissa ei muistaakseni ollut yhtä paljon kehityspotentiaalia kuin Ferrarissa jne...
Jos sama tahti jatkuu huomenna niin voi tankata Q3:een +3lap löpöt Heh, massaan nähden:ahem:lahtiska sanoi:Loistavaa räikkönen. Jos sama tahti jatkuu huomenna on ihme jos ei kimi pääse ajamaan massaa kevyemmällä autolla aika-ajoon.
Tai sitten se on massan valittavissa bensamäärä.
Toivottavasti massa ei puhu lämpimiä harjoitusten jälkeen....
Juu, vasta perjantaita eletään, eli vähän vielä jäitä hattuun. Tosin eipä se Kimikään vielä täysin tyytyväinen autoonsa ollut.Device sanoi:Hyvältä näyttää, mutta ei nyt nuolasta ennen kuin tipahtaa.
Massa ei varmastikkaan näyttänyt tänään koko nopeuttansa.
Varmaan ne Massan onnenkalsarit, mitä pitää aina putkeen niin kauan kun menee hyvin. Tainnut jo kovettua kiinni :wink:Rapu-70 sanoi:"I did not manage to set a fast time on the first lap on soft tyres because first of all there was a bit of rain halfway round the track and then I made a small mistake," he said.
Ja varmaan kalsarit hiersi tai jotain. Massa ei ois pystynyt tohon aikaan vaikka ois ajanut saman matkan suoralla.
No, ainakaan se ei aja huomenna samoilla kalsareilla.Rapu-70 sanoi:Stana, että tätä on odotettu! Tuommoset Hamit ja Massat onkin jo tarpeeksi kukkoillu. Nyt aletaan sitten ajamaan tosissaan.
Raikkonen also noted that there appeared to be nothing to choose between the two Bridgestone tyre compounds at Silverstone.
"The tyres seem very similar in terms of performance, given that I have done almost the same lap time on the hards and the softs," he said.
Aivan sama vaikka tultais nastarenkailla, muut jää puolsekkaa.
Massa reckoned he would have been closer to his team-mate if his first flying lap on soft tyres hadn't been compromised.
"I did not manage to set a fast time on the first lap on soft tyres because first of all there was a bit of rain halfway round the track and then I made a small mistake," he said.
Ja varmaan kalsarit hiersi tai jotain. Massa ei ois pystynyt tohon aikaan vaikka ois ajanut saman matkan suoralla.
Tään uhon päätteeksi Kimin on ajettava huomenna paalu..
Sehän huokaisi kakkossektorissa pihalle viimeisessä nopeassa yrityksessä ja se oli sitten siinä. Todellista tilannetta ei näin ollen voi tietää. Massalla kuitenkin 1. sektorin pohjat, että ei se nyt ihan reisille voi olla säädetty. Huomionarvoista on että Kimi ajoi päivän nopeimman ajan ihan session alussa. Alla oli silloin pehmeät kumit. Loppusession kruisaili kovilla ja aivan lopussa ajoi kovemmillakin renkailla keskisektoriin uudet pohjat ja jäi päivän nopeimmasta vain tuhannesosia. Aijaijai Kimi Matias! :ahem:Device sanoi:Jos Kimi ei ollut vielä ihan tyytyväinen niin Massa puolestaan oli todella tyytyväinen autoon, mutta minkä takia sitten otti Kimiltä nenuun noin pahasti? ois nyt luullu, että olis edes vähän koittanu pienentää Kimiin eroa.
Kimi Matias kattos rikkos vysiikan lakeja ajamalla "ei täydellisellä" autolla kahesti alle 1.21:n, vieläpä molemmilla seoksilla.Hevimies sanoi:Sehän huokaisi kakkossektorissa pihalle viimeisessä nopeassa yrityksessä ja se oli sitten siinä. Todellista tilannetta ei näin ollen voi tietää. Massalla kuitenkin 1. sektorin pohjat, että ei se nyt ihan reisille voi olla säädetty. Huomionarvoista on että Kimi ajoi päivän nopeimman ajan ihan session alussa. Alla oli silloin pehmeät kumit. Loppusession kruisaili kovilla ja aivan lopussa ajoi kovemmillakin renkailla keskisektoriin uudet pohjat ja jäi päivän nopeimmasta vain tuhannesosia. Aijaijai Kimi Matias! :ahem:
Kattos Kimi ei selitä, koska: Tosi Äijä ei selitä:ahem:Jackal sanoi:Naurettavaa toi selittely massalta, onneksi räkä ei harrasta samaa.