Britannian GP 2008

• Viestiketjun aloittaja mjk
  • Aloituspäivämäärä

Polle

Well-known member
Heikille :thumbup:

Toivottavasti pelit ja kypärän sisus kestää huomenna, startti on ollut Heikille hiukan paha paikka tällä kaudella, mutta toivotaan että pääse sutjakkaasti liikkeelle.
Heikki on kevyemmällä kuin Kimi, mutta kuinka paljon, ja jos Kimi jää pussiin Webberin taakse painavammalla autolla, niin kuinka ison kaulan Heikki pystyy repimään ennen stoppia.

Jos huomenna se kaksoisvoitto tulee, niin toivon että Heikki on ykkönen ja Kimi kakkonen, ihan vaan sympatioiden takia, kun Heikki on ollut epäonnen soturi ja lisäksi vielä joutunut paikoitellen kakkoskuskin viittaa sovittelemaan(kisataktiikat).

Nikos

Kisaaja
Lintu sanoi:
Copsessa tulee ruumiita. Tai ei oikeita ruumiita, mutta joidenkin kisa siihen kuitenkin päättyy. Ei kuitenkaan sen, jonka kisan toivoisitte siihen päättyvän.
Tämä kuulosti ihan Nostradamuksen ennustukselta. Ihan yhtä ympäripyöreää tekstiä :D

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
perkele kun laitoin veikkauksen supertriplaan vaan 20sentin panoksen:( No tuli sentään reilu satku:) Heikki!!!!

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kuka tietää miksi Massa jäi ruutuun 9? Itse en ehtinyt siinä tohinassa seurata brassin edesottamuksia.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
ToXiCiTy sanoi:
perkele kun laitoin veikkauksen supertriplaan vaan 20sentin panoksen:( No tuli sentään reilu satku:) Heikki!!!!
Tuumailin juuri tuossa että ei varmasti kukaan osannut veikata tätä kolmikkoa, mutta onnittelut että joku osasi.

Feretti

Well-known member
IceManFani sanoi:
Veikkaan, että huomenna tullaan maaliin järjestyksessä:
1. Heikki
2. Kimi
3-20 Who cares?
:thumbup:
Samaa mieltä...noinhan se tulee menemään satoi tai paistoi:thumbup:

petrolhead

heh , petrolhead
Sijainti
Ahveniston ja Keimolan puolivälissä
Täällä kun vatvotaan aina ajokelejä, Heikki otesi hyvin: Jos e kule niin ei kule millään kelillä, ja jos kulkee niin kulkee sateellakin [hyvin].
Perään vielä perinteinen "Keli on sama kaikille" :) .
Tulee huomenna kaksoisvoitto tai ei , en laita sitä kelin ansioksi tai syyksi.

BTW, miksi on oltava oma topic harkoille , aika-ajoille ja kilpailulle?
Keskustelu menee poikki ja pirstaloituu mielestäni kun samoista jutuista näissä paljon höpötellään.

Ode

Maailmanlupaus
Sijainti
Oulu
Heikiltä hieno suoritus aika-ajoissa, mutta riittääkö vauhti itse kisassa voittoon? McLadan porukat kuitenkin laittaneet yhden stopin bensat ja kisataktiikka suosii Hamiltonia... :frank: :jaska:

Entäs Räikkönen? Todennäköisesti jos ei tapahdu mitään eriskummallista itse kisassa, niin on varmasti kamppailemassa voitosta. Äärimmäisessä kauhuskenaariossa Hamilton rysäyttää Räksän ulos ja Massa vie voiton, Hami toinen ja joku muu kolmas, vaikkapa Nick.

Webber ei missään nimessä kamppaile voitosta, mutta älkää ihmeessä sanoko minun sanoneen.

Istaria

Well-known member
Sijainti
QuakeNet
Ode sanoi:
Heikiltä hieno suoritus aika-ajoissa, mutta riittääkö vauhti itse kisassa voittoon? McLadan porukat kuitenkin laittaneet yhden stopin bensat ja kisataktiikka suosii Hamiltonia...
No kunhan on ekan kiekan jälkeen kärjessä niin tämähän olisi varsinainen lottovoitto. Jos itse pystyy täydellä tankilla olemaan tulppana kaikille kuljettajille niin ei se tilanne varmaan siitä kauheasti parane, kun kaverit tippuvat ties kuinka kauas siinävaiheessa kun itse ajelet nopeimpia kierroksiasi :)

Timppa78

License to SPY
Sijainti
Täällä
Lintu sanoi:
Copsessa tulee ruumiita. Tai ei oikeita ruumiita, mutta joidenkin kisa siihen kuitenkin päättyy. Ei kuitenkaan sen, jonka kisan toivoisitte siihen päättyvän.
siis eiks Sutil keskäytäkkään siiinä... no hemmetti :jaska:

Faustus

Well-known member
Pyrys sanoi:
Kuka tietää miksi Massa jäi ruutuun 9? Itse en ehtinyt siinä tohinassa seurata brassin edesottamuksia.
Viimeisellä varikkopysähdyksellä oli renkaanvaihdon kanssa ongelmia tjsp.

Felix

Well-known member
petrolhead sanoi:
Täällä kun vatvotaan aina ajokelejä, Heikki otesi hyvin: Jos e kule niin ei kule millään kelillä, ja jos kulkee niin kulkee sateellakin [hyvin].
Perään vielä perinteinen "Keli on sama kaikille" :) .
Tulee huomenna kaksoisvoitto tai ei , en laita sitä kelin ansioksi tai syyksi.
Sateella vain sattuu ja tapahtuu niin paljon enemmän, että se on aina riski ensimmäisille ja mahdollisuus takana oleville. Kulki tai ei niin sateella turva-auto voi sotkea kilpailun, joku ajaa päälle(no tätähän tapahtuu muutenkin vaikka varikolla) tai ajat vaan itse pihalle, säädöt eivät toimi muuttuvissa olosuhteissa jne...Panis(-96), Herbert(-99) osoittivat, että sateella voi voittaa vaikka ei kuivalla kuljekkaan. Kyllä se niin vaan on, että sade on suurin uhkatekijä Heikin/Kimin voitossa.

Sateesta vielä että Weather Underground antaa 70% mahdollisuuden sateisiin Sunnuntaina, Lauantaina mahdollisuus näkyi olevan 50%

Viimeksi muokattu:

Lunssila

Well-known member
petrolhead sanoi:
Keskustelu menee poikki ja pirstaloituu mielestäni kun samoista jutuista näissä paljon höpötellään.
Samaa mieltä, voisi laittaa yhden aiheen per kisaviikonloppu.

Ja itse aiheeseen. Satoi tai paistoi Heikki voittaa ja Kimi tulee toiseksi. Hamilton kolmas ja Heidi neljäs. Massa saattaa nousta viidennen sijan paikkeille, tai ajaa ulos sateella.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Aziz sanoi:
Samaa mieltä, voisi laittaa yhden aiheen per kisaviikonloppu.
Ennemmin saisi olla enämpi toikkeja (ainakin kisaspekulaatioille saisi olla omansa). Tässäkin sen miljoona kommenttia ennen kuin lämmittelykierroskaan alkaa.. Jos kaikki pistettäisiin saman otsakkeen alle, niin ei erkkikään jaksaisi kahlata jälkikäteen aika-ajo -kommentteja "sieltä jostain" kommenttisivujen 5-17 väliltä.

WebSlave

Trackman
petrolhead sanoi:
Koska kyseessä on pitkälti liveseurantatopicit, kullekin on oma tehtävänsä. Yhdessä pitäisi puhua vapaista harjoituksista, toisessa aika-ajoista jne. Jos näin ei ole, ei pysytä aiheessa. Itse kannatan mielummin erillisia topiceja kuin yhtä maratonketjua.