Teukka
Jarnapoliisi
Etta Britannian GP muuttaan Doningtoniin 2010. Varma tieto.
Valitettavasti niin ne taitaa tehdä. :doubtful:Drunken Predator sanoi:Kunhan eivät pilaa hienoa rataa paskauudistuksillaan. :mad_old:
Väittäisin, että jos maailman legendaarisinta ja tunnetuinta rataa haetaan, niin se on kahden kauppa, mutta kumpikaan niistä ei ole SilverstoneHookah sanoi:Eih. Silverstone on maailman legendaarisin kilparata, ja nyt ne muuttaa GP:n pitopaikan johonkin Doningtoniin. Ei näin Bernie. Aasian talutusnuorassa mennään jo muutenkin, miksi se kisa piti siirtää muualle?
Kaikkien aikojen legendaarisin rata sivuutetaan noin vain kun taas Ranskan kyläpahanen Nevers saa pitää kisansa. Alastarokin on keskisemmällä paikalla kuin Ranskan maaseutu
Silk Cut Jaguar sanoi:Väittäisin, että jos maailman legendaarisinta ja tunnetuinta rataa haetaan, niin se on kahden kauppa, mutta kumpikaan niistä ei ole Silverstone
Eikä kumpikaan kuulu F1-kalenteriin.Silk Cut Jaguar sanoi:Väittäisin, että jos maailman legendaarisinta ja tunnetuinta rataa haetaan, niin se on kahden kauppa, mutta kumpikaan niistä ei ole Silverstone
Hookah ei puhunut legendaarisimmasta F1-radasta.WebSlave sanoi:Eikä kumpikaan kuulu F1-kalenteriin.
Onneksi. Brands Hatchin tilkenöinti vasta harmi olisikin.EdHunter sanoi:Kaikista paras F1-areena Briteissä olisi Brands Hatch :ahem: Siinäpä vasta hieno rata. Harmi vaan, että taitaapa olla suojeltavaa aluetta ikiwanhan metsikön vuoksi, eikä tarpeellisiin parannustöihin näin ole mahdollisuuksia :thumbdown
Kuten et sinäkään, joten totesin tuon vain lisähuomiona.Silk Cut Jaguar sanoi:Hookah ei puhunut legendaarisimmasta F1-radasta.
Joo, en mäkään halua Brandsin kikkelöimistä H.Tilken toimesta, mutta jos rataprofiilin säilyttäisi entisellään ja vähän lisäisi ulosajoalueita, niin sitten ehkä..?Silk Cut Jaguar sanoi:Onneksi. Brands Hatchin tilkenöinti vasta harmi olisikin.
En ole koskaan oikein ymmärtänyt Brands Hatchin viehätystä. Ehkä se johtuu siitä, etten ole koskaan ajanut siellä millään simulla. Ei se profiililtaan tai televisiosta nähtynä mitenkään erikoiselta vaikuta.EdHunter sanoi:Kaikista paras F1-areena Briteissä olisi Brands Hatch :ahem: Siinäpä vasta hieno rata.
Buenos Aires? Eikös se ole jotakuinkin alkuperäisessä asussaan edelleen?Historia tietää aika monta surullista esimerkkiä ratauudistuksista: Kyalami, Österreichring, Zandvoort, Nürburgring, Buenos Aires jne..
Isle of Man , Reims , Avus , Nürburgring , onhan noita..Silk Cut Jaguar sanoi:Väittäisin, että jos maailman legendaarisinta ja tunnetuinta rataa haetaan, niin se on kahden kauppa, mutta kumpikaan niistä ei ole Silverstone
Eka mutka on muistaakseni alamäkeen ja ulospäin kallistettu, Westfield on nopea 2 apeksin mutka, Dingle dell corner on hauska mutta vaikea saada osumaan kohdalleen samoin kuin Clearways-Clark.WebSlave sanoi:En ole koskaan oikein ymmärtänyt Brands Hatchin viehätystä. Ehkä se johtuu siitä, etten ole koskaan ajanut siellä millään simulla. Ei se profiililtaan tai televisiosta nähtynä mitenkään erikoiselta vaikuta
Toki nämä on pitkälti makuasioita. Joku viehätys siinä henk.koht mulle on: nopeasta Paddock Hill Bendin ykkösmutkasta Druidsin neulansilmään - sitten kaarretaan Cooper-suoralle, jolle ympäröivä mäkimaasto luo luonnollisen amfiteatterin katsojille. Surteesin jälkeen kurvataan metsälenkille ylämäkeä pitkin. Seuraa haastava Hawthorn Bend, josta huippunopeaan Westfield Bendiin. Sitten Dingle Dellin shikaani ja Stirlings Bendin jälkeen palataan metsälenkiltä takaisin kumpuilevaa maastoa pitkin pääsuoralle. :thumbup: Hengästyttävän hieno rata!WebSlave sanoi:En ole koskaan oikein ymmärtänyt Brands Hatchin viehätystä. Ehkä se johtuu siitä, etten ole koskaan ajanut siellä millään simulla. Ei se profiililtaan tai televisiosta nähtynä mitenkään erikoiselta vaikuta.