Silk Cut Jaguar
Well-known member
- Liittynyt
- 18.6.2007
- Viestit
- 3532
Damon Hill (BRDC:n puheenjohtaja) avautuu Muumion hinnastosta:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/68854
http://www.autosport.com/news/report.php/id/68854
Ok, my bad. Kiitos infosta.WebSlave sanoi:Se syheröosuus on itseasiassa se alkuperäinen rata ja järven kiertävä vauhtiosuus myöhempi lisäke. Radasta kyllä saa (ja on alusta asti saanut) jos jonkinnäköistä vaihtoehtoa eri tarpeisiin.
http://theracingline.net/racingcircuits/racingcircuits/Argentina/BuenosAires1952-06.html
Tiesin, entä sitten?Marcel sanoi:Etta Britannian GP muuttaan Doningtoniin 2010. Varma tieto.
petrolhead sanoi:PS: Voisko otsikkoa muuttaa paremmin ketjun aihetta kuvaavaksi?
Tarvitseeko kaikkien ratojen olla samalla kaavalla tehtyjä?Moe Szyslak sanoi:Ei tuolla ainakaan ohi pääse, mitä katsoin moottoripyöräkisaa.:nope:
Tarvitseeko kaikilla radoilla nähdä ohituksia? Siitähän tuossa "kaavassa" on lähinnä kyse.petrolhead sanoi:Tarvitseeko kaikkien ratojen olla samalla kaavalla tehtyjä?
Mainitse yksi hyvä ohituspaikka F1-radoilla, joka ei ole "pitkä suora-tiukka jarrutus"?Sepang , Shanghai , Fuji , Bahrain on jo tehty sillä "pitkä suora-tiukka jarrutus"-kaavalla. Kiitos riittää jo.
Ehkäpä Suzukan eka mutka. Ei ole niin älytön jarrutus vaan siihen mutkaan mennään kovaa ja nopeutta pidetään jonkunverran yllä. Mutkassa auttaa sellanen ovaalimainen "camber change" vai miten sen nyt sanois. Kysy vaikkapa Kimiltä! :tongue:WebSlave sanoi:Mainitse yksi hyvä ohituspaikka F1-radoilla, joka ei ole "pitkä suora-tiukka jarrutus"?
Mjoo, kysyessäni ajattelin kyllä tämän vuoden kalenteria. Onko Suzukan 1. kaarre kallistettu, vai mitä ajoit takaa? Radoilla, joilla ei ole yhtään todella hyvää ohituspaikkaa tuollaisista vähemmän hyvistä tulee väkisinkin niitä kyseisen radan tärkeimpiä ohituspaikkoja.Joni sanoi:Ehkäpä Suzukan eka mutka. Ei ole niin älytön jarrutus vaan siihen mutkaan mennään kovaa ja nopeutta pidetään jonkunverran yllä. Mutkassa auttaa sellanen ovaalimainen "camber change" vai miten sen nyt sanois.
Vaikkei Stowe mikään hidas mutka olekaan, niin kyllä se on selvästi mainitunkaltainen "suora-jarrutus"-ohituspaikka.odetus sanoi:Kyllähän tuo Sivlerstonen Stowekin on ihan ok paikka, jos vain sattuu pysymään lähellä tuossa ekalla sektorilla.
Vastausvaihtoehdot on kyllä tai ei. En ajattele asiaa niin mustavalkoisesti että valitsisin jomankumman.WebSlave sanoi:Tarvitseeko kaikilla radoilla nähdä ohituksia?
Jaa, minusta Bahrain on Tilken toiseksi paras luomus Turkin jälkeen ja itse asiassa yksi suosikkiradoistani koko kalenterissa. Siellä kun kaikki ne mutkat, jotka eivät ole suoran päässä olevia ohituspaikkuja tuntuvat olevan niitä (nopeita ja) vaikeita mutkia.petrolhead sanoi:Jotta ketju pysyisi radoissa enemmän kuin ohitusten lisäämisessä tyydyn toteamaan että esim Bahrainin radassa on menty turhan pitkälle ohituspaikkojen suunnittelussa. Sielläkin yhden tai kahden suoranpäässä olevan tiukan mutkan tilalle voisi laittaa nopean ja vaikean mutkan.
odetus sanoi:Kyllähän tuo Sivlerstonen Stowekin on ihan ok paikka, jos vain sattuu pysymään lähellä tuossa ekalla sektorilla.
markot sanoi:
EI EI EI, Malesian kopiota! :jaska:
Webslavelta hieno ehdotus, yksi ongelma tuossakin on nimittäin sisäosan jatkon turvalueet ja suuri korkeusero. Jos Stackley's Bridge pidettäisiin ennallaan niin sitten toteuttamiskelpoinen idea. Olisihan sitä hieno painaa yli 300 lasissa jyrkkää alamäkeä...