Britannian ralli

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
Don Vito sanoi:
Perheellisiä ne oli Toivosen Henkka ja Ayrton Sennakin... Ja jos valita sais, niin mieluummin M.Parkin kuin R.Burnsin kohtalo.
Tuohon yhdyn. Kerrasta kaikki poikki, niin ei tarvii turhia miettiä erinäisiä asioita, toisin kuin Burnsilla jolla loppuelämä lienee yhtä helvettiä. :(

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
Jaahah, mielestäni Peugeot teki aivan oikean ratkaisun jatkaessaan sarjaa kauden loppuun. Saa nähdä kuinka Carlsson selviytyy toisen Pökötin ratissa. :dunno:

Mikael.P

Banned
Surullinen tapahtuma. Olen lukenut tätä jo kuukausia. Tämä surullinen tapaus ja tilaisuus ilmaista surunvalittelut sai minut viimein rekisteröitymään tänne.

Toni_V

Well-known member
Surullista...

Toisaalta toivoisin että Markko koittaisi jatkaa ajamista mahdollisimman pian - koittaisi päästä asian yli.

Don Vito

Sekakäyttäjä
Sijainti
Event horizon
Toni_V sanoi:
Surullista...

Toisaalta toivoisin että Markko koittaisi jatkaa ajamista mahdollisimman pian - koittaisi päästä asian yli.
Jaa-a. Kyllä mää veikkaan, jotta Markkon WRC ura on historiaa.

patriot

Foorumin senaattori
Don Vito sanoi:
Jaa-a. Kyllä mää veikkaan, jotta Markkon WRC ura on historiaa.
Samaa luulen mä. Myös Markon lausunnot aiheesta myös vihjaavat moisesta. Markohan on todennut, että menetti "veljen". Ikävä tapaus kaiken kaikkiaan. Kun tuosta kuulin ekan kerran radiosta rallipäivänä en ollut uskoa tapahtunutta. Mutta totta se oli. Paljon oli huonoa säkää matkassa, mutta se puu oli juuri siinä.
:(

Laareni120

Banned
Sijainti
Karjalohja
patriot sanoi:
Samaa luulen mä. Myös Markon lausunnot aiheesta myös vihjaavat moisesta. Markohan on todennut, että menetti "veljen". Ikävä tapaus kaiken kaikkiaan. Kun tuosta kuulin ekan kerran radiosta rallipäivänä en ollut uskoa tapahtunutta. Mutta totta se oli. Paljon oli huonoa säkää matkassa, mutta se puu oli juuri siinä.
:(
se puu lähtee siitä ennen ens vuoden rallia... ellei ne sitten poista koko erikoiskoetta... ja siinä oli paljon huonoa onnea matkassa :frown: