Don Vito
Sekakäyttäjä
Perheellisiä ne oli Toivosen Henkka ja Ayrton Sennakin... Ja jos valita sais, niin mieluummin M.Parkin kuin R.Burnsin kohtalo.JNF sanoi:Todella valitettavaa. Perheellinen mies.
Perheellisiä ne oli Toivosen Henkka ja Ayrton Sennakin... Ja jos valita sais, niin mieluummin M.Parkin kuin R.Burnsin kohtalo.JNF sanoi:Todella valitettavaa. Perheellinen mies.
Tuohon yhdyn. Kerrasta kaikki poikki, niin ei tarvii turhia miettiä erinäisiä asioita, toisin kuin Burnsilla jolla loppuelämä lienee yhtä helvettiä.Don Vito sanoi:Perheellisiä ne oli Toivosen Henkka ja Ayrton Sennakin... Ja jos valita sais, niin mieluummin M.Parkin kuin R.Burnsin kohtalo.
Jaa-a. Kyllä mää veikkaan, jotta Markkon WRC ura on historiaa.Toni_V sanoi:Surullista...
Toisaalta toivoisin että Markko koittaisi jatkaa ajamista mahdollisimman pian - koittaisi päästä asian yli.
Samaa luulen mä. Myös Markon lausunnot aiheesta myös vihjaavat moisesta. Markohan on todennut, että menetti "veljen". Ikävä tapaus kaiken kaikkiaan. Kun tuosta kuulin ekan kerran radiosta rallipäivänä en ollut uskoa tapahtunutta. Mutta totta se oli. Paljon oli huonoa säkää matkassa, mutta se puu oli juuri siinä.Don Vito sanoi:Jaa-a. Kyllä mää veikkaan, jotta Markkon WRC ura on historiaa.
se puu lähtee siitä ennen ens vuoden rallia... ellei ne sitten poista koko erikoiskoetta... ja siinä oli paljon huonoa onnea matkassa :frown:patriot sanoi:Samaa luulen mä. Myös Markon lausunnot aiheesta myös vihjaavat moisesta. Markohan on todennut, että menetti "veljen". Ikävä tapaus kaiken kaikkiaan. Kun tuosta kuulin ekan kerran radiosta rallipäivänä en ollut uskoa tapahtunutta. Mutta totta se oli. Paljon oli huonoa säkää matkassa, mutta se puu oli juuri siinä.