Harrin vauhti tosiaan on ihmeen hyvää. Viime vuonna 307:lla ei ollut puoliksikaan yhtä nopea (hyvä merkki Mitsun suuntaan). Marcus ajaisi Mitsulla voitosta.Ambomaan Mambo sanoi:Ja bosse tipahti sitten heti alkuunsa jarrumurheiden avittamana yli minuutin päähän. Harri on sentään hyvässä vauhdissa! :thumbup:
Yllätävää mitsun vauhdissa on myöskin se ettei Galli pääse lähellekkään Harrin vauhtia. Kai se pitää Harrinkin pikkuhiljaa jotain osaamistaan näyttää että jostain vielä ensikaudelle ajohommia lohkeaaValde sanoi:Harrin vauhti tosiaan on ihmeen hyvää. Viime vuonna 307:lla ei ollut puoliksikaan yhtä nopea (hyvä merkki Mitsun suuntaan). Marcus ajaisi Mitsulla voitosta.
Jotenkin epätodellista, että niitten jarrumurheiden piti osua juuri nyt.
Taitaa RAC olla aika vaikea ensikertalaiselle.. Vai onko Galli ensikertalainen?Ambomaan Mambo sanoi:Yllätävää mitsun vauhdissa on myöskin se ettei Galli pääse lähellekkään Harrin vauhtia. Kai se pitää Harrinkin pikkuhiljaa jotain osaamistaan näyttää että jostain vielä ensikaudelle ajohommia lohkeaa
Joo, ei näytä jarrut täysin pelaavan. Märtinin vauhdista päätellen Marcus menisi tosi kovaa ehjällä autolla.hippopotamus sanoi:Galli on nuotittanut rallin kahtena edellisenä vuonna, mutta tämä on eka startti, joten 1 sek / km on ymmärrettävää. Mielenkiintoista nähdä ajaako rallin kuluessa vielä pohjat. Ei näy olevan nyt ainakaan autosta kiinni
Prrhana noita Pösön jarruja. No minuutti tässä vaiheessa ei vielä pudota pisteiltä maalissa. Mutta saadaanko jarrut toimimaan ennen pitkää EK 3:sta, kun huolto on vasta sen jälkeen
Onhan se näinkin mutta onhan Atkinsonkin eka kertaa tuolla ja käsittääkseni ei ole nuotittanut ennen kertaakaan ja vauhti on yllättävän kilpailukykyistä.hippopotamus sanoi:Galli on nuotittanut rallin kahtena edellisenä vuonna, mutta tämä on eka startti, joten 1 sek / km on ymmärrettävää. Mielenkiintoista nähdä ajaako rallin kuluessa vielä pohjat. Ei näy olevan nyt ainakaan autosta kiinni
Prrhana noita Pösön jarruja. No minuutti tässä vaiheessa ei vielä pudota pisteiltä maalissa. Mutta saadaanko jarrut toimimaan ennen pitkää EK 3:sta, kun huolto on vasta sen jälkeen
Siitä en tiedä mutta noutaja tulee kuitenkin kohtaRallimies sanoi:Onhan se näinkin mutta onhan Atkinsonkin eka kertaa tuolla ja käsittääkseni ei ole nuotittanut ennen kertaakaan ja vauhti on yllättävän kilpailukykyistä.
:eek!: :nope:Ford's Toni Gardemeister has been thrown out of the Wales Rally GB after his car was found to be underweight.
The Finn was lying in ninth place at the end of Leg One, and he involved in a close battle for fifth with Francois Duval, Chris Atkinson, teammate Henning Solberg and Markko Martin. He will now take no further part in the event.
Cars must weigh more than 1,380kg with the driver and co-driver included, and more than 1,230kg without the crew. However, Gardemiester's Ford Focus was found to be under those limits.
A Ford spokesperson said: "We have not appealed the decision. It was a simple miscalculation and an honest mistake. Now we must concentrate on the job in hand and our other cars."
It is not the first time that cars have been found to be underweight this year. At the Acropolis Rally stewards chose to fine Mitsubishi and Subaru after drivers Gigi Galli, Petter Solberg, Chris Atkinson and Stephane Sarrizin were found to not conform with the minimum weight limit.