Britannian ralli

Carlos

Well-known member
Sijainti
Keski-Suomi
Todella hirveä tilanne :( Toivon todellakin, että pistävät pillit pussiin ja lopettavat. Varmasti todella kauheaa Markkostakin kun itse vielä ajoi ja sitten käy noin... Jättää varmasti kovat henkiset jäljet.. :(
Osanottoni myös Parkille

Valde

Well-known member
Jr- sanoi:
Ircissä ralli kanavalla osui silmääni muutama asiallinen kommentti tätä koskien:
Rallyforumin virolaisen kirjoittajan mukaan puu tuli ikkunasta sisään. Kyse ei ollut turvakaarien pettämisestä.

hippopotamus

Guest
hiljainen hetki ja sensaatiolehtien ostoboikotti!

pidetään maanantaina klo 12 hiljainen hetki sekä Keravan, että Walesin rallien menehtyneiden kartanlukijoiden muistoa kunnioittaen (tästähän on ralli.netissä ainakin Keravan osalta jo ehdotus)
sen lisäksi ainakin itse pidättäydyn iltapäivä- ym. sensaatiolehtien ostamisesta ensi viikon aikana.
oiken kylmää, kun lehdet repivät "rallin musta viikonloppu" ym
- kuin korpit haaskalla

Faustus

Well-known member
Carlos sanoi:
Varmasti todella kauheaa Markkostakin kun itse vielä ajoi ja sitten käy noin... Jättää varmasti kovat henkiset jäljet.. :(
Lopettaakohan Märtin ajohommat nyt? Eikös hän ole sanonut, että lopettaa joka tapauksessa 2-3 vuoden päästä?

jäämies

Well-known member
Markkolla ja Michaelilla oli muutenkin vaikea kausi meneillään ja nyt tämä traaginen onnettomuus. Hiljaiseksi vetää... :frown:

Juoni

Member
Sijainti
Helsinki, Finland
hippopotamus sanoi:
pidetään maanantaina klo 12 hiljainen hetki sekä Keravan, että Walesin rallien menehtyneiden kartanlukijoiden muistoa kunnioittaen (tästähän on ralli.netissä ainakin Keravan osalta jo ehdotus)
sen lisäksi ainakin itse pidättäydyn iltapäivä- ym. sensaatiolehtien ostamisesta ensi viikon aikana.
oiken kylmää, kun lehdet repivät "rallin musta viikonloppu" ym
- kuin korpit haaskalla
Sinänsä kannatan, mutta itse en osta lainkaan ko. lehtiä juuri tuosta syystä. En taasen näe mitään syytä boikottiin vain siksi että kyseessä on moottoriurheilu, varsinkin kun kuolemanmahdollisuus on olennainen osa koko urheilumuotoa.

MaranelloRed

'Buongiorno a tutti'
Sijainti
Maranello
Aina vain. Sitä tuudittautuu tunteeseen että homma alkaa olla turvallista mutta sitte se tapahtuu taas. :frown:

Jesper

Well-known member
On päässyt aika monelta unohtumaan, että moottoriurheilu on vaarallista! On aina ollut ja tulee aina olemaan. Se että ei ole sattunut mitään pitkään aikaan, on pitkälti hyvää tuuria. Toivottavasti päättäjät pitää "pään kylmänä", eivätkä tee mitään hätiköityä (tyyliin: B-ryhmän lopetus).

Zep

Well-known member
Sijainti
Veteli
:(

Paha homma. Kartturi on aina "haavoittuvaisin" ulosajoissa. Siksi tuleekin antaa riittävästi kunniaa näille sankareille, jotka hommaan uskaltautuvat.

Faustus

Well-known member
Loeb tiputti itsensä kolmanneksi ottamalla tahallaan 2 minuuttia penalttia.