burb-pääkallosalmiakin ensipuraisun liveseurantatoijck

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PuoliPöhkö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
...elikkä Burbin mainostamat pääkkikset ovat pelkkä kupla. Ja vieläpä suolainen kupla.

Tsoo, tsoo Burbbi. Mitenkäs nyt suu pannaan vai pannaanko?

Tuskinpa makuaistinsa toimintaa tarvitsee kenenkään pahoitella. Ei kaikkien tartte tykätä samoista asioista. Jotkut tykkää pääkkiksistä ja naisista, jotkut ei.

...elikkä Burbin mainostamat pääkkikset ovat pelkkä kupla. Ja vieläpä suolainen kupla.

Tsoo, tsoo Burbbi. Mitenkäs nyt suu pannaan vai pannaanko?

Mä palvon pääkkiksiä jatkossakin aivan samalla intohimolla kuin ennenkin. Ja suun panen säkkiä myöten.

Selitykset maistuu suolaiselta ja limaiselta, kuten tältä surullisen kuuluisalta urheilijalta sopi odottaakin.

Arvostukseni burbia kohtaan laski aika reilusti tämän toikin seurauksena. :nope: Olin kuvitellut, että pääkkikset olisivat jotain todella jytyjä salmiakkiräjähdyksiä, joita vain kovista kovimmat sietävät.

Arvostukseni burbia kohtaan laski aika reilusti tämän toikin seurauksena. :nope: Olin kuvitellut, että pääkkikset olisivat jotain todella jytyjä salmiakkiräjähdyksiä, joita vain kovista kovimmat sietävät.

Haters gonna hate.

Erikoinen väärinkäsitys, tuskinpa olen koskaan moista kuvitelmaa ruokkinut.

:D Nyt on oikea asenne!
Ihan ok mutustettavaa noi on, mutta mä odotin saavani salmiakkia, jota ne ei kyllä oikeen ole.

Juu, eihän nämä mitään 100% NH4Cl ole. Sellaisen tarpeeseen todellakin kannattaa tunkea eri mällit poskeen.

Mutta hei, ei ole todennettu oliko ne aitoja ja oikeita pääkkiksiä. Ne saattoi olla ja olikin takuulla halpoja kopioita.

Hypistelin nimittäin taannoin samaa pussukkaa Verkkiksessä ja jätin ostamatta, koska vaisto sanoi niin.
Tempaisin varman valinnan eli Piratos -pussin.

Älä hätäile siis burb, pöhkis meni takuulla vaan kopiohalpaan.

Kyl kaikki todisteet viittaavat siihen että PuPö hankki juuri niitä pääkkiksiä joista mä aina kohkaan.

Voiskohan noihin pusseihin saada leiman burbin hyväksymä tai jotain.

Pyydän anteeksi arvon herra burbilta ja irtisanon itseni hatereistä.

Burbbi tykätköön kamalista suolaisista piäkallosalmikakeista niin paljon kun halajaa.