burb

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kuosmasen keuhkokuva alkoi jo lähennellä Kilon poliisi-juttuja. Vielä parikymmentä vuotta lisää noita, niin ehkä jo suupielikin nytkähtää kerran.

Örfil

Guest
Janne Kataja, tuo jäätälöiden ostoskassiin autossa kesähelteellä unohtunut ja sulanut Jättis Volcano.

Jumala

Kaikkivaltias
Mikäli Kuosmasia vielä ilmestyy, joudun ottamaan käyttöön kovat keinot eli postaamaan tänne valikoiman alastonkuviani.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Mikäli Kuosmasia vielä ilmestyy, joudun ottamaan käyttöön kovat keinot eli postaamaan tänne valikoiman alastonkuviani.
Hienoa. Tuli lisää hupia tähän toikkiin.

Kuosmasvitsejä luettaessa helvettikin jäätyy. Jumalakin vois sitten mennä sinne skrinnaamaan. Kuosmasvitsit on niin jäätävän hauskoja, kuten tietty on maan parhaimman koomikon Katajan hauskuuttelut. Ihan silmät kippurassa saa nauraa.:D

burb

.
Mulla on jäänyt tuo Kataja semmoseen "en vain välitä" -limboon. Jaksoin katsoa pari minuuttia Nomin linkkiä, ja totesin välinpitämättömänä ettei enempää tarvinnut. Hermojani ei ole kyllästetty Kataja-mainonnalla, enkä toisaalta ole hältä mitään vailla. En siis osaa edes tykätä tai vihata tyyppiä, en vain välitä.

Örfil

Guest
Katajahan on suursuosittu alle 6-vuotiaiden lasten keskuudessa.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Mulla on jäänyt tuo Kataja semmoseen "en vain välitä" -limboon. Jaksoin katsoa pari minuuttia Nomin linkkiä, ja totesin välinpitämättömänä ettei enempää tarvinnut. Hermojani ei ole kyllästetty Kataja-mainonnalla, enkä toisaalta ole hältä mitään vailla. En siis osaa edes tykätä tai vihata tyyppiä, en vain välitä.
Sama. En ole jaksanut väkisin katsoa vain pahoittaakseni mieleni. Sama koskee tuota huutokauppakeisaria. Huomasin etten erityisesti hänestä pidä, niin olen jättänyt katsomatta.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Jaksoin katsoa pari minuuttia Nomin linkkiä, ja totesin välinpitämättömänä ettei enempää tarvinnut.
Sun olisi pitänyt katsoa siinä linkissä oleva video (tuplaklikkaa klinkkiä ja odota kunnes video käynnistää + katso ruutuun), eikä tuijotella pelkkää linkkiä. Ei ihme, että porukka pitää Katajaa tylsänä.

Örfil

Guest
Mä kosketin myös linkkiä ja tunsin tylsyyden virtaavan sormeni kautta kehoon.

Saunatakki

Walk a Crooked Mile
Koskin simpukkaa ja sen pintaa karheaa, eikä ollut hääppönen.