Burnsin lähtölaskenta alkanut???

pmv

Well-known member
Liittynyt
22.8.2000
Viestit
5787
Sijainti
Perä-Pohjola
Tokkopa se Kankkunen hirveästi on Burnsia mollannut. Muistaakseni se kehui kaudella 2000, että hän yritti jo edelliskaudella puhua Burnsin nopeuden puolesta. Kaudella 1999 ja 2000 miehet ajoivat tallitovereina ja 99 alkukaudesta puntit olivat vielä tasoissa mutta Jyväskylän rallin jälkeen Kankkunen ei tainnut enää kyetä lyömään Burnsia vauhdillisesti missään. 2000 kaudella Riku meni aivan omia menojaa vanhaan mestariin nähden. Ei Juhakaan hidas ollut, mutta varsinkin 2000 alkukaudesta Riku oli aivan älyttömän varmassa kunnossa. Rikun alamäki alkoi sitten siitä Jyväskylän ulosajosta Juupajoen maalin jälkeen. Siihen asti Burns oli ainoa, joka kykeni Marcuksen haastamaan Suomen MM-rallissa, eikä siihen ihan lahjaton kuljettaja kykene.
 

ettelbruck

Well-known member
Liittynyt
30.7.2000
Viestit
11181
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Rikun persoona on mun mielestä ärsyttävä mutta kova kuski se on. Muistelkaa vaikka Jyskälää vajaan vuoden takaa, Burns johti selvästi Ouninpohjan hyppyrille asti.

Jos kartturi saa pidettyä sen mielialat korkeassa kurssissa niin ei Bosse ilmiselvä mestari ole.
 

sooda

Alan Parsa
Liittynyt
25.1.2001
Viestit
5068
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
Minä kyllä ihmettelen että moni kokee Rikun ärsyttävänä. Vastaa fiksusti myös suomalaistoimittajille. Toisin kuin Colin ( joka on hieman parantanut käytöstään takavuosista). Koska esim Riku on moittinut Marcusta. Päinvastoin kehunut. Marcus sen sijaan mollaa Rikua aina tilaisuuden tullen.
 

tania

Well-known member
Liittynyt
9.4.2001
Viestit
1587
Sijainti
NeverNeverLand
Minä kyllä ihmettelen että moni kokee Rikun ärsyttävänä. Vastaa fiksusti myös suomalaistoimittajille. Toisin kuin Colin ( joka on hieman parantanut käytöstään takavuosista). Koska esim Riku on moittinut Marcusta. Päinvastoin kehunut. Marcus sen sijaan mollaa Rikua aina tilaisuuden tullen.
Olen erittäin samaa mieltä nyt tästä, mutta eihän nuo minua usko. :rolleyes:
 

-ha-

Well-known member
Liittynyt
22.8.2000
Viestit
1319
Sijainti
tornio -> jyväskylä
Samaa olen minäkin miettinyt. Ehkä Burnsin puhetapa vaikuttaa asiaan, sen perusteella minäkin ajoittain edelleen karsastan kaveria. Aksentti saa miehen vaikuttamaan ylimielisemmältä kuin on tarkoitus.
 

tania

Well-known member
Liittynyt
9.4.2001
Viestit
1587
Sijainti
NeverNeverLand
Britit puhuvat kauniisti verrattuna skotlantilaisiin. Esimerkiksi McRae mongertaa kuin puhevikainen tai sitten se vain johtuu hänen hampaistaan..tiedä sitten. frown
 

Stilo

Well-known member
Liittynyt
15.12.2002
Viestit
53
Sijainti
Lahti
Menee vähän ohi, mutta katseliko kukaan Motor Forumia sunnuntaina? Ne selitti siinä, että Peugeot tekee uuden WRC auton 307:n coupe versiosta.Meinaako ne sitä 307CC mallia? doubtful Joka tapauksessa kuulostaa erikoiselta.
 

mclaren

Susi jo syntyessään
Liittynyt
22.2.2002
Viestit
3476
Sijainti
Bouvet'n saari
Eikös tuo 307CC (coupe cabriolet) tule olemaan avoauto, jossa kova katto..?

Kuullostaisi aika uskomattomalta tehdä avoauton pohjalle WRC-peli. :D
 

Damon

Veteraani
Liittynyt
24.2.2000
Viestit
394
Sijainti
Satakunta
Eikös Peugeot mahda tässä lähiaikoina esitellä Coupe mallin tuosta 307:sta ja en nyt tarkoita tuota CC:tä vaan ihan erillaista ihan tavallista Coupe autoa! Joten lienevät siitä tekevän sen ralliauton! Eli sarjan ensimmäinen oikeen niinkun urheiluauton tyylinen WRC-auto! Tai no onhan Xsarakin Coupé!
 

Flying Finn

Well-known member
Liittynyt
4.3.2002
Viestit
720
Sijainti
Bliss
No ei ne mistään avoautosta mitään rakenna. Fabia WRC on viisiovinen, en yllättyisi vaikka olisi 307 WRC:kin.
 

Stilo

Well-known member
Liittynyt
15.12.2002
Viestit
53
Sijainti
Lahti

Tossa on jonkun näkemys asiasta. Minkätakia kaikissa 307 näkemyksissä on 206 mallinen takasiipi ja etupuskuri? doubtful kukaan ei oo alkanu keksimään uutta ideaa.
 

Damon

Veteraani
Liittynyt
24.2.2000
Viestit
394
Sijainti
Satakunta
Flying Finn:
No ei ne mistään avoautosta mitään rakenna. Fabia WRC on viisiovinen, en yllättyisi vaikka olisi 307 WRC:kin.
307 on kuitenkin 3 ovisenakin selvästi Fabiaa ja 206:sta isompi auto joten tuskin tulee olemaan 5 ovinen! Luulen että se kyllä tehdään tosta coupesta kun se on selvästi matalampikin kun tavallinen 307!
 

mclaren

Susi jo syntyessään
Liittynyt
22.2.2002
Viestit
3476
Sijainti
Bouvet'n saari
Damon:
Flying Finn:
No ei ne mistään avoautosta mitään rakenna. Fabia WRC on viisiovinen, en yllättyisi vaikka olisi 307 WRC:kin.
307 on kuitenkin 3 ovisenakin selvästi Fabiaa ja 206:sta isompi auto joten tuskin tulee olemaan 5 ovinen! Luulen että se kyllä tehdään tosta coupesta kun se on selvästi matalampikin kun tavallinen 307!
Coupe-mallit tahtovat olla yleensä vastaavia monikäyttöversioita pidempiä, siis koon kannalta järkevin 307:n versio olisi luultavimmin tuo 3-ovinen monikäyttömalli.
 

mclaren

Susi jo syntyessään
Liittynyt
22.2.2002
Viestit
3476
Sijainti
Bouvet'n saari
http://www.peugeot-avenue.com/modeles/particulieres/307/home/en/index.asp

Tuossa näyttäisi olevan tällä hetkellä valmistuksessa olevat korimallit 307:sta. Minä en ole kuullutkaan, että Pösö suunnittelisi tuon 307CC:n lisäksi minkäänlaista Coupe-mallia. Eihän siinä olisi mitään järkeä, sillä sehän söisi CC-mallin asiakkaita. 307CC:hän on Coupe Cabriolet, elikkäs Pösön tarkoitus on tarjota coupe ja avoauto samassa paketissa.
 

sooda

Alan Parsa
Liittynyt
25.1.2001
Viestit
5068
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
Huhuillaan Petterin(kin) menosta Pökötille. Nyt voi Marcukselle tulla KIIRE. Rovis ainakin, mutta kai sitten Panizzikin saa lähteä.

Subarulla ajaa siis ensi kautena.... Ei kai? Tommi ja Riku. Kolmatta autoa K. Sohlberg.
 

Damon

Veteraani
Liittynyt
24.2.2000
Viestit
394
Sijainti
Satakunta
mclaren:
http://www.peugeot-avenue.com/modeles/particulieres/307/home/en/index.asp

Tuossa näyttäisi olevan tällä hetkellä valmistuksessa olevat korimallit 307:sta. Minä en ole kuullutkaan, että Pösö suunnittelisi tuon 307CC:n lisäksi minkäänlaista Coupe-mallia. Eihän siinä olisi mitään järkeä, sillä sehän söisi CC-mallin asiakkaita. 307CC:hän on Coupe Cabriolet, elikkäs Pösön tarkoitus on tarjota coupe ja avoauto samassa paketissa.
Mielestäni tuossa pösön asiakaslehdessä oli jotain juttua tosta 307 Coupé:sta Ja onhan 406:stakin Coupé! Tuo normaali 307 vaikuttaa vaan niin kovin korkealta autolta rallikäyttöön!
 

Funktio

Well-known member
Liittynyt
23.2.2001
Viestit
305
Sijainti
Sonkajärvi
Jos palataan Burns keskusteluun niin Riku ajoi jälleen mitään sanomattoman kisan yhdellä pohja-ajalla kohti maailmanmestaruutta :) Tasaisen varma kaveri vaikka vauhti ei riitä Marcukseen :rolleyes:
 

Aiwinar

Well-known member
Liittynyt
23.9.2001
Viestit
564
Sijainti
Jyväskylä
Kaippa sen tarkotus oli pitää johto ennen kun alkaa asfalttikisat ja niissä pyrkiä voittamaan Marcus.
 
Ylös