Cable Open -tärpit (syksy 2010)

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18373


Eikös tuon kyseisen kanavan pitänyt näyttää Fia gt1 sarjan kisoja tv lähetyksinä (selostajat Nurminen/Waden) ainakin niin on aijemmin kerrottu TS:n sivuilla. Ei urhotv:n sunnuntain ohjelmissa portugalin kisaa ainakaan näkynyt.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Ai saakeli. Eilen uudelleenasensin digiboxiin uudelleen vain maksuttomat kanavat, kun rupes nyppimään 100 turhaa paikkaa listalla. Täytyypi asentaa uudelleen:eek:

Itselläni ei tuota Maxia ole, niin formulatkin kaiketi saisi takaisin mtv3 peruskanavalle kun myisi koko telkkarin.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Ai saakeli. Eilen uudelleenasensin digiboxiin uudelleen vain maksuttomat kanavat, kun rupes nyppimään 100 turhaa paikkaa listalla. Täytyypi asentaa uudelleen:eek:
En tiedä miten sinun boksisi toimii, mutta ainakin minä teen Topfieldillani ja Humaxillani niin, että haen kaikki kanavat, ja laitan sitten Suosikkilistoihin OMAT, jonka alla on minulla näkyvät kanavat haluamassani järjestyksessä. Vastaavasti CABLE OPEN-listassa on ne. jotka näkyvät CO-viikonlopun aikana. Lisäksi voi totta kai valita kaikkien kanavien listan suosikkilistojen sijaan.

Lisäksi molemmissa bokseissa on VAPAAT-lista, jota käytän silloin kun kaapelikortti ei ole kyseisessä boksissa. Eli käytännössä Humaxissa, koska se ei ole tallentava.
 

Örfil

Guest
Topfield ongelmissa kannattaa kääntyä Runskin TÄYSIN ILMAISEN neuvontapalvelun puoleen :ahem:
 

Nick

sadasseitsemäs
Liittynyt
30.6.2004
Viestit
2047
Sijainti
Tampere
Missä mahtaa olla vika, kun telkkarimme (digi+HD) ei löydä Discovery HD -kanavaa? Muut HD:t kyllä löytyi (hain kanavat etukäteen). :confused:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
En tiedä miten sinun boksisi toimii, mutta ainakin minä teen Topfieldillani ja Humaxillani niin, että haen kaikki kanavat, ja laitan sitten Suosikkilistoihin OMAT, jonka alla on minulla näkyvät kanavat haluamassani järjestyksessä. Vastaavasti CABLE OPEN-listassa on ne. jotka näkyvät CO-viikonlopun aikana. Lisäksi voi totta kai valita kaikkien kanavien listan suosikkilistojen sijaan.

Lisäksi molemmissa bokseissa on VAPAAT-lista, jota käytän silloin kun kaapelikortti ei ole kyseisessä boksissa. Eli käytännössä Humaxissa, koska se ei ole tallentava.
Kokeilenpa ettiä kaikki kanavat ja sitten tehdä suosikkilistan nimellä Haikki, tottakai...kunhan vielä tajuaisin ja löytäisin tuosta Divisionista mistä sen suosikkipaketin saa etsittyä käyttöön.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Ei vittu. Liikaa jo mix-paketissa. Pitäisköhän lopettaa sekin. Leffat teatterissa, on juhlan tuntua. Formulakisatkin on pikkusen liian pieni syy pitää tota pakettia ja niitäkään en oo kattonu kuukausiin. Tietysti vois vaihtaa niitä kanavia jos löytys jotain mielenkiintosta. Pitääpä tsekata.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
En ymmärrä, että miksi antenni-henkilöitä aina jätetään syrjään? Tässä Turussa mäen päällä ollaan ainoita antenni-ihmisiä ja ympärillä kaikkialla on kaapeli-henkilöitä. Edes TV 5 ei näy. Täytyypä tässä sitten ruveta kirjelmoimaan taloyhtiölle, että vetäisivät naapuritontista kaapelit tänne.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18373
Niin, nyt tulevana viikonloppuna (17.-20.9.) kaikkia kaapeli-tv omistajia (joita siis pitäisi olla yli puolet suomalaisista) hemmotellaan vapauttamalla lukitus likimain kaikista maksukanavista
Onko tietoa että monen aikaan kanavat pitäisi alkaan näkyä?, mulla ei ainakaan vielä näy.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
TV1000:lla ja Canalplussa pitäis aina näkyä yöllä klo1 lähtien, ainakin silloin näkyi kun minulla oli nuo kyseiset kanavat.
Onko tietoa että monen aikaan kanavat pitäisi alkaan näkyä?, mulla ei ainakaan vielä näy.
Itsehän juuri tuossa ylempänä sanoit, että vasta yhden jälkeen näkyy. Ookkona ryypänny muistisi?
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18373
Itsehän juuri tuossa ylempänä sanoit, että vasta yhden jälkeen näkyy. Ookkona ryypänny muistisi?
Tarkotin tuossa sitä että Erotiikka kanavat alkaa näkyä Canalilla ja Tuhannella yöllä klo1 aikaan, en sitä että monelta kaikki kyseiset kanavat "aukeavat" näkyviin.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Tarkotin tuossa sitä että Erotiikka kanavat alkaa näkyä Canalilla ja Tuhannella yöllä klo1 aikaan, en sitä että monelta kaikki kyseiset kanavat "aukeavat" näkyviin.
Aijjaa. Hyvä, että selvensit.

Edit: "Erotiikka". Eikös sieltä ihan hydrauliikkaa kuitenkin tule..?
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
En ymmärrä, että miksi antenni-henkilöitä aina jätetään syrjään?
Koska raha. Kaapeliteevee firmat nettoaa riippumatta siitä, onko paketteja vai ei, mutta eihän antennilla näin käy. Ja kun ei maksa mistään, niin ei kai voi olettaakaan että saisi rahoilleen vastinetta...

Tietenkin vois kysyä, että miksei Plustv ole mukana. Tosin PTV:hän ei tuota sitä signaalia sinne...
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Aijjaa. Hyvä, että selvensit.

Edit: "Erotiikka". Eikös sieltä ihan hydrauliikkaa kuitenkin tule..?
Playboylta ainaskin tulee vaan silikoneissa ja pikkutupsukassa sänkykamarimusiikin tahtiin hytkyviä tyttölöitä..näin olen siis kuullut.
Spice taasen ei näkynyt viimeksi..kaverilla, kun sen olisi pitänyt näkyä.
 
Ylös