BJohnson Ukrainan aseistaja 🇺🇦 Liittynyt 11.3.2020 Viestit 8392 Tänään klo 12:11 #161 markot sanoi: Mun mielestä tuossa ongelma on analogisessa tunkissa ilman varmistusta, "paremmissa" tunkeissa vapautus ei ole mahdollista ilman "vapautusvipua" Klikkaa laajentaaksesi... Oliko Motonetin tuote?
markot sanoi: Mun mielestä tuossa ongelma on analogisessa tunkissa ilman varmistusta, "paremmissa" tunkeissa vapautus ei ole mahdollista ilman "vapautusvipua" Klikkaa laajentaaksesi... Oliko Motonetin tuote?
SJ F1 asijan tuntia Liittynyt 6.9.2011 Viestit 7060 Tänään klo 12:48 #162 markot sanoi: Mun mielestä tuossa ongelma on analogisessa tunkissa ilman varmistusta, "paremmissa" tunkeissa vapautus ei ole mahdollista ilman "vapautusvipua" Klikkaa laajentaaksesi... Minusta tuossa teki ihan painovoima tepposet. Joku sääti jotain muuta auton takaosassa ja se sai etupään tunkin kellahtamaan nurin, kun ei ollut ukko pitämässä kiinni.
markot sanoi: Mun mielestä tuossa ongelma on analogisessa tunkissa ilman varmistusta, "paremmissa" tunkeissa vapautus ei ole mahdollista ilman "vapautusvipua" Klikkaa laajentaaksesi... Minusta tuossa teki ihan painovoima tepposet. Joku sääti jotain muuta auton takaosassa ja se sai etupään tunkin kellahtamaan nurin, kun ei ollut ukko pitämässä kiinni.
comm Well-known member Liittynyt 25.3.2012 Viestit 6038 hetki sitten #163 Olisiko tottunut jonkin toisen talkin tunkkiin aiemmin. Nykyisinhän ne usein kaadetaan vain maahan ja pysyvät siinä.
Olisiko tottunut jonkin toisen talkin tunkkiin aiemmin. Nykyisinhän ne usein kaadetaan vain maahan ja pysyvät siinä.