Cänädän GräänPrii 2006

reason

Well-known member
Ylen Sankia Priha sanoi:
I didn't say that.. you did.. ;)
Ohan täällä aika pitkiä topicceja ollu siitä kuinka Kimi ei tee ikinä virheitä...... se oli siis sarkasmia, kun kirjoitin ettei Kimi tee ikinä virheitä.....väännetään nyt sitten rautalangasta.... :)

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
reason sanoi:
Ohan täällä aika pitkiä topicceja ollu siitä kuinka Kimi ei tee ikinä virheitä...... se oli siis sarkasmia, kun kirjoitin ettei Kimi tee ikinä virheitä.....väännetään nyt sitten rautalangasta.... :)
Kyl mää sen ymmärsin.. vastasin vain sarkasmiin pienellä piikillä.. ;)

vermula

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
- Selostustiimin voitonodotukset kun Alonso on takapuskurissa kiinni, ja Kimillä on vielä stoppi tekemättä. Mitä ne meinaa että se ajaa nopeammin Alonsoa kierroksella, 6 sekuntiako?
Tämä oli kyllä niin käsittämätöntä :D :D :D

Joskus ihmetyttää, että ajatteleekon ne yhtään.

reason

Well-known member
Ylen Sankia Priha sanoi:
Tuo nyt ei ole mistään kotosin.. kai sä nyt itsekin tajuat että Kellolla oli tuolloin voimassa oleva sopimus Ferkun kanssa, joka on täysin eri asia kuin tulevaisuudessa voimaan tuleva sopimus.

Pidät vaan järjen päässä niin tokihan voit tännekin kirjoitella.. :ahem:

nimim. I didn't make the rules, I just follow them
Eikö kenellekään muulle tosiaan tullut ees mieleenkään että Kimi päästi tahallaan Sumin ohi lopussa?? En minäkään väitä tietäväni miten asia on, mutta se nyt vaan mun mielestä näytti siltä heti.....niin kauan siitä Kimin Ferrarikytköksestä on puhuttu......ei siinä nyt varmaan niin käynyt, myönnetään, mutta jotenkin kun on Ferrari kyseessä niin tuntuu että mikä vaan on mahdollista ja mitä vaan tehdään että Maikl pysyis mukana geimeissä.......mut sori, en tajunnu että Räikkösenkin puolella ollaan näin voimakkaasti, mä olin ja oon Häkkinen-fani, mut en Räikkösen, jostain syystä, en tiedä mistä.....tänks.

patriot

Foorumin senaattori
reason sanoi:
Eikö kenellekään muulle tosiaan tullut ees mieleenkään että Kimi päästi tahallaan Sumin ohi lopussa?? En minäkään väitä tietäväni miten asia on, mutta se nyt vaan mun mielestä näytti siltä heti.....niin kauan siitä Kimin Ferrarikytköksestä on puhuttu......ei siinä nyt varmaan niin käynyt, myönnetään, mutta jotenkin kun on Ferrari kyseessä niin tuntuu että mikä vaan on mahdollista ja mitä vaan tehdään että Maikl pysyis mukana geimeissä.......mut sori, en tajunnu että Räikkösenkin puolella ollaan näin voimakkaasti, mä olin ja oon Häkkinen-fani, mut en Räikkösen, jostain syystä, en tiedä mistä.....tänks.
Tota ei todellakaan tullut mieleen.. Jos et oo huomannut niin Räikkönen vihaa häviämistä eikä todellakaan päästä ketään tahallaan ohi.

reason

Well-known member
takasiipi sanoi:
Eiköhän Kimi itsekin myöntäny että teki virheen siinä....
Niinhän Sumikin myönsi kun se "parkkeeras". Mut se siitä eiköhän nää ny oo käsitelty........uskotaan että Kimi teki virheen.

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
leipurihiiva sanoi:
sama. vitutti :mad_old:
Joo ja Mustakari puhui paskaa, taas vaihteeksi. On niin onneton formulatiimi että ei hyvää päivää. Mustakarikin on taantunut niin ankarasti että saisi pikkuhiljaa siirtyä takavasemmalle. Tässä on ihan järjetön ikävä Kyllösen aikoja..

Montoya teki sen mihin pystyy. Nicon kolarista voi olla montaa mieltä mutta kyllä Montoya sössi siinä taas niin rankasti että ilman Montyä olisi Nicokin edennyt kisassa vähän pidemmälle. Viime vuoden tunaroinnit maksoi McLarenille tallimestaruuden.

Viimeksi muokattu:

reason

Well-known member
patriot sanoi:
Tota ei todellakaan tullut mieleen.. Jos et oo huomannut niin Räikkönen vihaa häviämistä eikä todellakaan päästä ketään tahallaan ohi.
Mut eks Kimi oo sanonu ettei sitä kiinnosta kakkos- ja kolmossijat vaan voitto, ja niinhän se sano tänäänkin suomenkielisessä osuudessa. Tai jotain siihen suuntaan. Kun ei voittoon ollu mahdollisuutta, Alonso karannut ja kierros jäljellä, niin keskittyminen voi herpaantua.....mut whatever.....kai se teki virheen.....mut miks......

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
reason sanoi:
Eikö kenellekään muulle tosiaan tullut ees mieleenkään että Kimi päästi tahallaan Sumin ohi lopussa??
Vitsillä kyllä.. mutta ei niin vakavasti että sitä kukaan laittaisi F1-asiapuolelle.. :D

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
reason sanoi:
Kun ei voittoon ollu mahdollisuutta, Alonso karannut ja kierros jäljellä, niin keskittyminen voi herpaantua.....mut whatever.....kai se teki virheen.....mut miks......
Ero oli Alonsoon n. 4 sekuntia.. kierroksia 2 tahi 3.. mitä jos Alonso olisi tehnyt virheen?

Noilla marginaaleilla pitää aina yrittää loppuun asti. Koskaan ei tiedä mitä tapahtuu.. ehkäpä Kimin virhe johtui yliyrittämisestä..?

Vain vaihtoehtona tämmöinen.. ;)

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Teemu-84 sanoi:
Mustakarikin on taantunut niin ankarasti että saisi pikkuhiljaa siirtyä takavasemmalle. Tässä on ihan järjetön ikävä Kyllösen aikoja..
Ei kai Eki ole koskaan tuon ihmeellisempi ollut. Ja Matin suhteen näkyy aika kullanneen muistot jos tuo sekoilu nyt on tosiaan se asia, joka häiritsee.

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Bobakki sanoi:
Ei kai Eki ole koskaan tuon ihmeellisempi ollut. Ja Matin suhteen näkyy aika kullanneen muistot jos tuo sekoilu nyt on tosiaan se asia, joka häiritsee.
No kyllä Mustakari on sekoillut aivan uskomattomasti tänä vuonna ainakin välillä. Kaikkien helmien anti-kliimaksi oli se kun se jossain kolumnissaan povasi Kovalaista Alonson korvaajaksi, tällä kaudella sen lopussa!! :nope: :D Eikä ole tosiaankaan mistään ajan muistojen kultaamisesta kyse mun mielipiteissä. Matissa oli sitä jotain selostajana. Sitä jotain mitä yhdessäkään näistä formulatoimittajista ei ole.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
reason sanoi:
mut sori, en tajunnu että Räikkösenkin puolella ollaan näin voimakkaasti
Hetkinen seis.. nyt täytyy kysyä yks juttu.. hahmolta 'reason' ja muiltakin noin yleisesti..

Silloin kun Schumin lipsahduksia sanottiin 'ajovirheiksi' ja 'omiksi mokiksi' niin se oli schufosien mielestä 'hyökkäys Schumin ajotaitoja vastaan'.. se oli 'fanaattista Schumin vihaamista' jne jne.

Nyt kun samat hahmot (mm minä itse) sanon ihan samaa Kimin lipsahduksista, niin se onkin nyt sitten Kimin puolustamista eikä hyökkäämistä Kimin taitoja vastaan.. :doubtful:

Olenko ainoa joka ei nyt ihan pysy kärryillä tässä.. :confused:

Törni

Well-known member
Ylen Sankia Priha sanoi:
Et, mutta älä ole murheellinen. Tätä on pirun hauska seurata :thumbup: :D

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Teemu-84 sanoi:
No kyllä Mustakari on sekoillut aivan uskomattomasti tänä vuonna ainakin välillä. Kaikkien helmien anti-kliimaksi oli se kun se jossain kolumnissaan povasi Kovalaista Alonson korvaajaksi, tällä kaudella sen lopussa!! :nope: :D Eikä ole tosiaankaan mistään ajan muistojen kultaamisesta kyse mun mielipiteissä. Matissa oli sitä jotain selostajana. Sitä jotain mitä yhdessäkään näistä formulatoimittajista ei ole.
On sekoillut, mutten ymmärrä, miten tämä eroaa entisestä. Kyllöstä en henkilökohtaisesti ihan välttämättä jaksaisi, jollei kaveriksi laiteta jotain "rautaista ammattilaista", mutta kyllähän Matti kykeni luomaan kuvan, että on oikeasti mittaamattoman kiinnostunut lajistaan.

reason

Well-known member
Ylen Sankia Priha sanoi:
Hetkinen seis.. nyt täytyy kysyä yks juttu.. hahmolta 'reason' ja muiltakin noin yleisesti..

Silloin kun Schumin lipsahduksia sanottiin 'ajovirheiksi' ja 'omiksi mokiksi' niin se oli schufosien mielestä 'hyökkäys Schumin ajotaitoja vastaan'.. se oli 'fanaattista Schumin vihaamista' jne jne.

Nyt kun samat hahmot (mm minä itse) sanon ihan samaa Kimin lipsahduksista, niin se onkin nyt sitten Kimin puolustamista eikä hyökkäämistä Kimin taitoja vastaan.. :doubtful:

Niin siis se on Kimin "puolustamista" tässä tapauksessa tahallaan Sumin ohi päästämisestä, vähän niinkuin Sumin "parkkeerauksen" puolustus oli kans se että Maikl teki virheen........tiedä sit mitä noissa tapahtu.....mut aika "kaveria" ovat Sumi ja Kimi nykyään radan ulkopuolella, mitä ny nähny tän päivänkin kuvia ennen kisaa Montrealista....mut eihän siinä mitään väärää oo jos ovat kavereita.....

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Bobakki sanoi:
On sekoillut, mutten ymmärrä, miten tämä eroaa entisestä. Kyllöstä en henkilökohtaisesti ihan välttämättä jaksaisi, jollei kaveriksi laiteta jotain "rautaista ammattilaista", mutta kyllähän Matti kykeni luomaan kuvan, että on oikeasti mittaamattoman kiinnostunut lajistaan.
No ainakin sikäli eroaa, että vaikka Matti oli Matti niin se oli jotenkin niin mukaansatempaava selostamaan. Sen ansiosta kisassa elin mukana ihan eri lailla kuin nykyään. Oskarin touhu kun tahtoo olla niin väkinäistä, pitää väkisin yrittää luoda sitä tunnelmaa. Matilta kun se sujui luonnostaan. Ja nimenomaan aisaparia Matti-Keke kaipaan eniten.