Laareni120
Banned
Eli parisen tuntia GP:n alkuun, kukapas irtoaa tällä kertaa liukkaimmin viivalta? Kimi, Giancarlo, Fernando, Trulli, M. Schumacher, Nico, Montoya, Barrichello vai Button? Itse veikkaan Relluja...
Banaani sanoi:Fisi ajaa Alfonson persiiseen ja räkä voittaa. Schummeli toinen, Ruusperi kolmas. Paljon kolareita, maaliin tulee 10 autoa :alppu:
Kuka? Jos maailmanmestareista puhutaan niin Villeneuve, Schumi ja Alonso on kaikki siihen osunut.belated sanoi:Eikös siel ole yks mestari, joka ei vielä ole mestareiden muuriin osunut? :ahem:
patriot sanoi:Kuka? Jos maailmanmestareista puhutaan niin Villeneuve, Schumi ja Alonso on kaikki siihen osunut.
vermula sanoi:Koska Alonso mestarien muuriin on ajanu?
Onkos tämä virallisesti nimetty mestarien muuriksi tämä viimeisen sikaanin muuri?vermula sanoi:Koska Alonso mestarien muuriin on ajanu?
Joo.. Eipäs ollutkaan.. Muistelin vaan jotain maikkarin uutista aiheesta missä puhuttiin mestareiden muurista. Mut se tosiaan olikin se toinen kohta..Laareni120 sanoi:Niin, sitähän minäkin, koska se mihin se viimevuonna osu EI ollu Mestarien muuri!
Laareni120 sanoi:Eli parisen tuntia GP:n alkuun, kukapas irtoaa tällä kertaa liukkaimmin viivalta? Kimi, Giancarlo, Fernando, Trulli, M. Schumacher, Nico, Montoya, Barrichello vai Button? Itse veikkaan Relluja...
olin just kirjottamassa samaa :nope:Olga sanoi:Saakelin Montoya. :mad_old: