Champion-käyttäjätaso ja Vapaan tulevaisuus

Oletko valmis maksamaan Champion-jäsenyydestä päästäksei Vapaalle??

• Kyllä

Äänet: 18 26,1%
  • En

Äänet: 51 73,9%

• Äänestäjiä yhteensä
    69

oldez

Well-known member
Ainoa vaihtoehto on siis vaihtaa sähköpostiosoite feikiksi ettei enää tule noita Mobil ykkösiä?
Käsittääkseni mainospostin lähettäminen on jopa laitonta. En ainakaan itse muista antaneeni suostumusta mainossähköposteihin, eikä forumin säännöissä lue että sähköpostiosoitetta voidaan käyttää markkinoinnissa.

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2004/20040516
Sähköisen viestinnän tietosuojalaki 16.6.2004/516

7 luku
Suoramarkkinointi
26 §
Suoramarkkinointi luonnolliselle henkilölle

Automatisoitujen soittojärjestelmien sekä telekopiolaitteiden, sähköpostiviestien, tekstiviestien, puheviestien, ääniviestien tai kuvaviestien avulla toteutettua suoramarkkinointia saa kohdistaa vain sellaisiin luonnollisiin henkilöihin, jotka ovat antaneet siihen ennalta suostumuksensa.

burb

.
Soli vaan melko selvää, että vanhaa sähellystä noin moderoinnin ja muunkin suhteen oli typerää jatkaa. Toisin sanoen piti päättää, olisiko minusta touhuamaan täällä ihan tosissaan ja yrittämään vaikka "kehittää" tätä jotenkin (mistä tuo F1-puolen kehityskeskustelu) ja onko sellaiseen tukea ja edellytyksiä, vai lopettaisiko tyystin ja suuntaisi autourheilua sivuavat mäkätyksensä pääosin jonnekin toisaalle.
Olisi hauska tietää minne Bobakki jatkossa suuntaa mäkätyksensä, noin niinkuin spämmimielessä voisi nettiosoitettakin tuohon alle tavata.
Melkein olen salaa toivonut että nurmirotta päristelisi kasaan oman moottoriurheilusaittinsa. Sinne siirtyisin.

Vice

Reality bites
Olisi hauska tietää minne Bobakki jatkossa suuntaa mäkätyksensä, noin niinkuin spämmimielessä voisi nettiosoitettakin tuohon alle tavata.
Melkein olen salaa toivonut että nurmirotta päristelisi kasaan oman moottoriurheilusaittinsa. Sinne siirtyisin.
http://keimola.wordpress.com/

En tiedä käykö murmeli ten tenthsissä (jos ei niin miksei?), kun siellä muitakin forumisteja täältä pyörii.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
En tiedä käykö murmeli ten tenthsissä (jos ei niin miksei?), kun siellä muitakin forumisteja täältä pyörii.
Käyn mä Kurskin viestit tietysti lukemassa. Välillä huikeampaa settiä kuin täällä.

Mut niin, luen silloin tällöin joskaan en kommentoi. Kiva ilmaista itseään suomeksi.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Nii ja kiitos kaikist kivoist sanoist.

Blogijutukkeen Vice jo linkkasi. Se on kesken noin sikäli, että sekin on fiksua sekä suunnata oikein että miettiä itselle mielekkääksi. Saa siellä toki jo käydä jos siitä jollekulle iloa on.

Vice

Reality bites
Kyllä sitä porukkaa alkaa lappaamaan tuolla heti kun Ralf pääsee blogimerkintöjen aiheeksi.