Champion-käyttäjätaso ja Vapaan tulevaisuus

Oletko valmis maksamaan Champion-jäsenyydestä päästäksei Vapaalle??

• Kyllä

Äänet: 18 26,1%
  • En

Äänet: 51 73,9%

• Äänestäjiä yhteensä
    69

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Ähvään päättyvän nimimerkin kantajan tulee käyttää väärinpäin (etu-taka, ei nurin) olevaa Koff-lippalakkia aina vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa keskustellessaan.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Ähvään päättyvän nimimerkin kantajan tulee käyttää väärinpäin (etu-taka, ei nurin) olevaa Koff-lippalakkia aina vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa keskustellessaan.
Näin olen toiminut jo tähän asti. Keskustelut on olleet yleensä melko lyhkäsiä.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Eipä yhet paljon pilkkais saunahattua, jos olisivat kerrankin älynneet käyttää.

Ei ole paluuta tuon jälkeen enää paljainpäin löylyihin.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku

Perkeleen iso kiwin puolikas. Oliko hyvää muuten? Kuivasitko vai mitä häh.

Hieno hattu tehty kuoresta joka tapauksessa. Kyllä nyt varmasti KELPAA tuntemattomaksi jääneelle blondillekin!

pendellstock

Well-known member
Mulla oli firmalla aikanaan se suurin webbihotelli, en nyt muistan onko se 500 vai 1000 alan yksikköä, mutta kuitenkin ja maksoi 200e/v se ylläpito sisältäen 4 käytännössä loputtoman suurta mailiosoitetta. Päivitykset piti tietty tehdä itse tohon hintaan sivustolle, mutta kuitenkin.

Luulisi tollasen summan raapaistavan kasaan vaikka yhdellä bannerin myynnillä vuodessa? Ymmärrän toki, että sivujen päivittämisestä ja bannereiden myymisestä ja asentamisestakin kuuluu pieni taloudellinen palkkio ko.työn tekevälle taholle.

No täällä ilmeisesti suurimman työmyyrät/perustajat olleet liikkeellä alusta asti aikalailla hyväntekeväisyys-hengessä ja ymmärrettävää jos alkaa jo käymään "työstä" tämmösen sivun pyörittäminen.

oldez

Well-known member
Mulla oli firmalla aikanaan se suurin webbihotelli, en nyt muistan onko se 500 vai 1000 alan yksikköä, mutta kuitenkin ja maksoi 200e/v se ylläpito sisältäen 4 käytännössä loputtoman suurta mailiosoitetta. Päivitykset piti tietty tehdä itse tohon hintaan sivustolle, mutta kuitenkin.

Luulisi tollasen summan raapaistavan kasaan vaikka yhdellä bannerin myynnillä vuodessa? Ymmärrän toki, että sivujen päivittämisestä ja bannereiden myymisestä ja asentamisestakin kuuluu pieni taloudellinen palkkio ko.työn tekevälle taholle.

No täällä ilmeisesti suurimman työmyyrät/perustajat olleet liikkeellä alusta asti aikalailla hyväntekeväisyys-hengessä ja ymmärrettävää jos alkaa jo käymään "työstä" tämmösen sivun pyörittäminen.
Tätä sivua pyörittäisi aivan helposti "ilmaiseksi" pelkillä mainostuloilla. Pitäisi vaan olla aktiivinen ylläpitäjä.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala

Tuommoista olen käyttänyt ja saunakintaita myös. Banjassa.

Mikäs Bobakin suututti? Antin toimet vai kakat käyttäjät?

Thunder

Vihan aiheuttaja
Kyllä tuossa käyttäjien määrässä lasku tapahtui, kun minä raivosin sitä Kimin savustamisesta ulos Ferrari-tallista sen Scheissender-pankin mainosrahojen ehdosta saada Epsanjalaisen kuljettajan tilalle.

Mutta kyllä minä olen valmis maksamaan kahtakymppiä vuodessa.

Vierailijoille voisi olla kuvat piilossa ja ovat näkyvillä vain rekisteröityneille käyttäjille. Rekisteröineille käyttäjille voisi olla F1-autojen kuvat pienellä kuvakoossa mutta VIP-henkilöille täydellisellä kuvakoolla.

Sekä ne alueet, jotka on vain Championeille.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Mikäs Bobakin suututti? Antin toimet vai kakat käyttäjät?
EN OO SUUTTUNUT! :mad_old:

Soli vaan melko selvää, että vanhaa sähellystä noin moderoinnin ja muunkin suhteen oli typerää jatkaa. Toisin sanoen piti päättää, olisiko minusta touhuamaan täällä ihan tosissaan ja yrittämään vaikka "kehittää" tätä jotenkin (mistä tuo F1-puolen kehityskeskustelu) ja onko sellaiseen tukea ja edellytyksiä, vai lopettaisiko tyystin ja suuntaisi autourheilua sivuavat mäkätyksensä pääosin jonnekin toisaalle.

Ramppaan toki täällä yhä liki päivittäin ja kovin tyytyväinen olen sekä päätökseen että etenkin sen ajoitukseen.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti

Soli vaan melko selvää, että vanhaa sähellystä noin moderoinnin ja muunkin suhteen oli typerää jatkaa. Toisin sanoen piti päättää, olisiko minusta touhuamaan täällä ihan tosissaan ja yrittämään vaikka "kehittää" tätä jotenkin (mistä tuo F1-puolen kehityskeskustelu) ja onko sellaiseen tukea ja edellytyksiä, vai lopettaisiko tyystin ja suuntaisi autourheilua sivuavat mäkätyksensä pääosin jonnekin toisaalle.

Ramppaan toki täällä yhä liki päivittäin ja kovin tyytyväinen olen sekä päätökseen että etenkin sen ajoitukseen.
Voihan perse. En taatusti ole yksin, kun sanon, että tästä päätöksestäsi ei voi olla kuin pahoillaan.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala

Tuntui kun forumin selkärangan välilevy pullahti just :frown:

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Itse olen pettynyt tuohon foorumin mainossähköpostiin. Roskapostia kun tulee tarpeeksi muutenkin, se tästä vielä puuttuisi että foorumi jossa käyn pari kertaa kuussa alkaa spämmäämään. :mad: