Ekana tiellä saattaiskin sitten olla jopa etuKallen toivo lepää yön ja aamun sateessa. Toivottavasti keli avittaa huomenna.
auto vaikutti kuvissa ehjältä. Taisi tehdä ns. Hyundait...Tänak ajanut ulos. Miehistö kunnossa.
edit. Näyttää kyllä enemmän tekniikka porsimiselta.
Toisaalta Tänakilla on hajonneet kaikenmerkkiset autot samalla tavalla. Tykkää säätää keulan pehmeäksi ja matalaksi jolloin se iskee enemmän panssarille.auto vaikutti kuvissa ehjältä. Taisi tehdä ns. Hyundait...
En tiedä mutta omaan korvaan 3g isku kuulostaa rallissa aika pieneltä ja tavanomaiselta. Normi hypyn alastulossa tulee jo varmaan samanlaisia iskuja. Toki mihin se isku tulee, on merkityksellistä, mutta onhan nuo autot suunniteltu aika kovia iskuja vastaan varsinkin moottorin kohdalta...DirtFish kirjoitti sivullaan Tänakin moottoriongelmasta "Hyundai confirmed to be an engine problem after a reported 3G impact."
Toi 3G perustuu siis siihen turvasysteemiin joka niitä raportoi eikä se nyt jokaista hyppyä raportoi, koska jouset ja iskarit vaimentaa niitä. Tosin joskus se saattaa huomata vaikka äkkinäisen jarrutuksen renkaanvaihtoa varten iskuna. Olisko siinä sitten joku logiikka, että jos auto pysähtyy iskun jälkeen niin laitetaan varoitus?En tiedä mutta omaan korvaan 3g isku kuulostaa rallissa aika pieneltä ja tavanomaiselta. Normi hypyn alastulossa tulee jo varmaan samanlaisia iskuja. Toki mihin se isku tulee, on merkityksellistä, mutta onhan nuo autot suunniteltu aika kovia iskuja vastaan varsinkin moottorin kohdalta...
Muistutatko että missä ralleissa näin on käynyt? Suosittua retoriikkaa ainakin näemmä että Tänak itse hajottaa vehkeensä ennemmin kuin että tekniikka on kehnolaatuista.Toisaalta Tänakilla on hajonneet kaikenmerkkiset autot samalla tavalla. Tykkää säätää keulan pehmeäksi ja matalaksi jolloin se iskee enemmän panssarille.
Sectossa Puma levisi todennäköisesti liian pehmeän alustan takia kun pohjasi siihen monttuun yms , ja ainakin Walesissa -18 kun löi ainoana autona sillein keulaa että meni panssari yms solmuun. Että on niitä esimerkkejä siitä, kuinka hänen preferoima säätö altistaa vahingoille.Muistutatko että missä ralleissa näin on käynyt? Suosittua retoriikkaa ainakin näemmä että Tänak itse hajottaa vehkeensä ennemmin kuin että tekniikka on kehnolaatuista.
Portugali ja Sardinia 18 taisi olla kanssa tällaisia tapauksia.Sectossa Puma levisi todennäköisesti liian pehmeän alustan takia kun pohjasi siihen monttuun yms , ja ainakin Walesissa -18 kun löi ainoana autona sillein keulaa että meni panssari yms solmuun. Että on niitä esimerkkejä siitä, kuinka hänen preferoima säätö altistaa vahingoille.
Jep Lankamaalla. Onneton maakivi, joka oli pienen montun jälkeen ns vastapalloon. Muut ajoivat normaalisti yli.Sectossa Puma levisi todennäköisesti liian pehmeän alustan takia kun pohjasi siihen monttuun yms