Superheikki
Banned
Otsikkoon kirjoittamani lauseen luin äskettäin espoolaisen taidemuseon seinältä.
Millaisia taide-elämyksiä sinä olet kokenut?
Millaisia taide-elämyksiä sinä olet kokenut?
Kerran eräässä teatteriesityksessä eräs näyttelijä kesken esityksen hermostui yleisön äänekkääseen rupatteluun ja pyysi/vaati olemaan hiljempaa. Pikkasen vei tunnelmaa pois, joskin sanomiset taisivat tulla aivan aiheesta.Millaisia taide-elämyksiä sinä olet kokenut?
Orvokkilausahduksen toteaja oli kyllä näyttelyssä saamieni tietojen mukaan homo, mutta luotettavien lähteiden mukaan lausuja on jo kuollut. Väitän toteamuksesi olevan valhetta.Minä se olin.
Tapani Kansalla oli vastaavanlainen momentti euroviisukarsinnoissa.Kerran eräässä teatteriesityksessä eräs näyttelijä kesken esityksen hermostui yleisön äänekkääseen rupatteluun ja pyysi/vaati olemaan hiljempaa. Pikkasen vei tunnelmaa pois, joskin sanomiset taisivat tulla aivan aiheesta.
Okl.Minä se olin.
Tästä tuli mieleen niin huono vitsi, että enpäs kirjoita.Kerran olin katsomassa turengin kaupunginteatterin esitystä missä näyttelijä jatkuvasti yritti onanoida raivokkaasti kesken esityksen. Yleisö koitti puuttua tilanteeseen huutelemalla että voisitko nyt oikeasti lopettaa niin voisimme keskittyä tähän Poppasen Maijaan. Ei oikein onnistunut,
No voi vittu jos se nyt oli jollain tasolla vielä huonompi kun toi meikän ni pakkohan se on julkituoda.Tästä tuli mieleen niin huono vitsi, että enpäs kirjoita.
No sitä vain olin pohtimassa, että oliko yleisö ei-kantasuomalaista ja videokameroin varustautunutta.No voi vittu jos se nyt oli jollain tasolla vielä huonompi kun toi meikän ni pakkohan se on julkituoda.
Ei taida videon kommentoijat olla ihan kartalla syystä.Tapani Kansalla oli vastaavanlainen momentti euroviisukarsinnoissa.