Coca Cola

Burn juomaa?


  • Äänestäjiä yhteensä
    39
  • Äänestys suljettu. .

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Täältä tuota on saanut jo muutaman vuoden (pollista päättelen, että olisi tullut Suomeen vasta hiljattain?). Olen maistanut. Energiajuomaksi ihan ok, mun mielestä selvästi parempaa kuin Red Bull ja kumppanit vaikka pohjalta toki löytyy se energiajuomien tuttu seokerilitkumaku, Coca Cola on kuitenkin onnistunut tekemään siitä pikkuisen mielenkiintoisemman makuelämyksen.

On sitäpaitti (ainakin täällä) useinmiten edullisempaa kuin Red Bull. Aika harvoin noita kuitenkaan tulee juotua, kerran parissa kuukaudessa ehkä ja silloinkin lähinnä vittuillakseni.
 
Viimeksi muokattu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Ei ole tullut, tiedä tulisiko nyt. Ruotsinlaivalta saattais saada.
Itseasiassa tuo muuten tuli Saksan markkinoille jo vuonna 2002, Itävaltaan vasta 2008.

Tosta on olemassa tujumpi shot-versio (kuten Red Bullistakin), jota tosin en ole vielä maistanut:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Vittuilu ei oikein toimi ilman kohdetta. Jonkun pitää vittuuntua jotta vittuilu olis vittuilua.

Alkoi muuten vituttamaan noin paskat vittuilut.
Voihan sitä aina vittuilla ittelleen. "Vittuakos taas tommosta paskaa ostin ja join?" :wall::wall::wall:
 

Örfil

Guest
Olen juonut kerran pullon energiajuomaa ja meinasin kuolla.

En juo koskaan enää vaan aion kuolla perinteisesti.
 

Örfil

Guest
Lasketaanko kossu energiajuomaksi?
Vanha juttu, mutta olin silloin Cokiksella hommissa ja yläkerrasta toivat vastalahjaksi paketin energiajuomia (annettiin niille vanhaksi menneitä Cokiksia).

Pullon vedin ja sen jälkeen pumppu hakkas 200 bpm ja makasin varaston lattialla puol tuntia ja ajattelin että tästä lähdetään nyt trukin sarvissa krematorioon.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Miks toikin otsikko on Coca Cola kun kysellään jostain ihan erimerkkisestä juomasta? (josta en ole edes kuullut koskaan)
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Joskus 90-luvulla kaverini, hullu urheilumies, jäi jotenkin koukkuun Coca-Colaan. Litki sitä ihan järjettömät määrät. Kolme litraa ainakin päivässä, eli 2*1,5 litran pulloa. Kun heppu vaihtoi asuntoa ja autoin muutossa, niin hänpä halusi palkita sillä että marketin palautusautomaattiin sain viedä vaatekomerollisen tyhjiä kokispulloja. Siitä kertyi reilusti yli 300 markkaa. Lämmitti opiskelijan mieltä ja budjettia silloin. Enpä muista mikä oli pantin määrä. Luultavasti paljon alle sen 40 senttiä mikä nykyään? Muovipulloja oli joka tapauksessa yksi Volvo 245 täynnä.

Tosi siististi elelevä tyyppi oli. Aina asunto puhdas ja pölytön, paitsi että niitä muovipulloja oli vähän joka puolella.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Närästyksestä aikanaan kovinkin kärsineenä, johti lopulta ruokatorven verenvuotoon ja sairaalaan tiputukseen ja lisää vertakin annettiin, en ikimaailmassa ostais juomaa jonka nimi on Burn.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Edelleenkään en aio enää missään olosuhteissa nauttia energiajuomaa. Kokemuksesta olen viisastunut. Turhia kaloreita ja lisäaineita.

Sitä vaan ihmettelen, notta miksi nimimerkki Mangelo niputtaa otsikoinnin mukaan Coca-Colan energiajuomaksi? Onhan siinä kofeiinia, mutta silti...

Ja sitten kuitenkin kyse onkin jostain burnista?
 

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
Nevöhööd. Enkä ylipäätään käytä energiajuomia.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Edelleenkään en aio enää missään olosuhteissa nauttia energiajuomaa. Kokemuksesta olen viisastunut. Turhia kaloreita ja lisäaineita.
Muuten ok, mutta turhaa maksaa pari euroa puolesta litrasta. Kahfista saa kofeiinin edukkaammin. Mut EJ ok jos ei ole kahfia mukana.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Vanha juttu, mutta olin silloin Cokiksella hommissa ja yläkerrasta toivat vastalahjaksi paketin energiajuomia (annettiin niille vanhaksi menneitä Cokiksia).

Pullon vedin ja sen jälkeen pumppu hakkas 200 bpm ja makasin varaston lattialla puol tuntia ja ajattelin että tästä lähdetään nyt trukin sarvissa krematorioon.
Olisi harvinaisen tyylikäs tapa poistua vehreämmille laitumille. Tai alakertaan.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Kerran join Red Bullin. Tuli krapula. Ilman ikävää humalaista välivaihetta. Eipä ole tarttenut sittemmin noihin koskea. Monzassa jakoivat ilmaiseksi Red Bullia. Ei otettu.
 

Örfil

Guest
Onko FW ollut Monzassa, ihan kisassa? Itkitkö Mikan kanssa?

*laatii jo pollia*
 
Ylös