Corsica on parsa-toikki

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Paljonkahan uudet autot maksavat noissa Afrikan maissa, jos käytetty Corolla maksaa jopa kymppitonnin?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Niin ja vientituilla dumpatuille maatalouden tuotoksille samanlaiset tullit, niin Afrikassa kannattaisi ruokaakin tehdä.

Eli nyt hakemaan autoa testiajoon.
 

Örfil

Guest
Vararengas, rekisteriote sekä tunkki ovat kunnossa, muut kaipailevat huoltomiehen hellää hivelyä?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
No, mikä siinä oli lopulta vialla?
"Älä korjaa ehjää" - tosi uusi sananlasku..

Kun olisi vaihtanut heti ensimmäiseksi sytytysyksikön, niin ongelmat olisivat olleet tipotiessään aikapäiviä sitten.. Nyt vaan sitten varmuuden vakuudeksi viimeisimmäksi oli possahtanut yksi uusi puola (jotka eivät entuudestaan ilmeisesti rikki olleet).

50km tänään ilman ongelman häivää.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Uumoilen että tämä toikki menee arkistoon 5000 viestin kohdalla.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Siellähän se oli kumi halki. Näyttää sen luokan operaatiolle korjausoppaan perusteella, että ehken sitä tärinää jaksaa kuunnella.

-edit- Nippusidettä kehiin.

-edit2- Kuminpalasen vaihtamiseksi tartteisi irroitella parikymmentä erikokoista pulttia ja mutteria ja mitälie ruuvia, niin saa välttää.
 
Viimeksi muokattu:

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Siellähän se oli kumi halki. Näyttää sen luokan operaatiolle korjausoppaan perusteella, että ehken sitä tärinää jaksaa kuunnella.

-edit- Nippusidettä kehiin.

-edit2- Kuminpalasen vaihtamiseksi tartteisi irroitella parikymmentä erikokoista pulttia ja mutteria ja mitälie ruuvia, niin saa välttää.
Mit vit? Siis kallistuksen vakaajan puslan vaihtamiseksi pitäisi irrottaa parikymmentä pulttia ja mutteria?
 
Ylös