Coulthardin toiveet kolmosautoissa

Nick

sadasseitsemäs
Sijainti
Tampere
Skottikuski David Coulthard elättelee toiveita siitä, että pystyisi jatkamaan F1-uraansa ensi kaudella McLaren-tallin kolmannen auton kuljettajana.

Mikäli F1-tallien lukumäärä vähenee ensi kaudella nykyisestä, joutuisi ainakin osa jäljelle jäävistä talleista ajattamaan kilpailuissa kolmatta autoa, koska kilpailuissa on oltava mukana 20 autoa. Siinä tapauksessa Coulthard haluaisi jatkaa uraansa McLarenilla, jossa on ajanut kaudesta 1996 lähtien.

- Olemme viettäneet yhdessä upeita vuosia, joten olisi sääli jättää talli. Jos McLaren ei kuitenkaan saa ajattaa kolmatta autoa, niin sitten minun täytyy siirtyä johonkin toiseen talliin. Jos sekään ei onnistu, niin sitten minun täytyy lopettaa, Coulthard puntaroi Daily Record -lehdelle.

(MTV3)

vermula

Well-known member
Ei harmittais yhtään vaikka lopettais. Ihan liikaa on tienannu ajamalla muutenkin jo :thumbdown

Mordax

Well-known member
Sijainti
Kuopio
Nick sanoi:
Olemme viettäneet yhdessä upeita vuosia, joten olisi sääli jättää talli. Jos McLaren ei kuitenkaan saa ajattaa kolmatta autoa, niin sitten minun täytyy siirtyä johonkin toiseen talliin. Jos sekään ei onnistu, niin sitten minun täytyy lopettaa, Coulthard puntaroi Daily Record -lehdelle.
Jotenkin on havaittavissa tuosta se, ettei David itsekkään usko uransa jatkuvan ainakaan Formula ykkosissä. DC puhuu hieman haikeaan sävyyn menneistä vuosistaan McLarenilla, ja ainakin tuon suomennoksen perusteella saa sen kuvan, ettei hän itsekkään pidä kovin todennäköisenä uraa toisen tallin kuskina.

Sääli sinänsä. Mihinkähän se Davidin kuuluisa minä-voitan-mestaruuden-ensi-vuonna -tapainen positiivinen ajattelutapa on hävinnyt? :D

patriot

Foorumin senaattori
vermula sanoi:
Ei harmittais yhtään vaikka lopettais. Ihan liikaa on tienannu ajamalla muutenkin jo :thumbdown
Itseäni hieman harmittaisi. En ole koskaan Coulthardia pitänyt mitenkään erikoisena kuskina, mutta mielestäni hän on kuitenkin ihan arvostettava kuljettaja. Coulthard on yksi niistä harvoista, joka on voittanut ajamalla senkin tasoisia kuljettajia kuin Schumacher, Häkkinen, Hill, Frenzen, Villeneuve, Barrichello ja Irvine.... Monella ei ole samanlaista listaa esitettävänään. Muutenkin mukava kaveri.

Mukavia eläkepäiviä jos niin sattuu käymään.... Enemmänkin mua on Vermula raivostuttanut Ralfin megasuuri palkka!

Observer

Well-known member
Kun muistelee kisoja kuten Brasilia 2001 ja Monaco 2002 niin vähän kyllä harmittaa DC:n puolesta jos ajot loppuisi tähän kauteen. :dunno:

DFiaA

I told you so
Observer sanoi:
Kun muistelee kisoja kuten Brasilia 2001 ja Monaco 2002 niin vähän kyllä harmittaa DC:n puolesta jos ajot loppuisi tähän kauteen. :dunno:
Ja sekös vasta mikä harmittaa että ensi kaudella Kimillä on huippukuski tallikaverina. Eikä enää se tasapaksu Coulthard
:alppu:

Observer

Well-known member
J.Heldenview sanoi:
Ja sekös vasta mikä harmittaa että ensi kaudella Kimillä on huippukuski tallikaverina. Eikä enää se tasapaksu Coulthard
:alppu:
Mites se tähän liittyy? :confused: Ei minua ainakaan harmita yhtään että DC ei aja McLarenilla ensi kaudella mutta se on fakta että ykkösissä tulee ensi kaudella ajamaan jokatapauksessa kuskeja jotka ovat huonompia kuin David.

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Todella sääli mikäli Davidiä ei enää ensi kaudella sarjassa nähdä.Tällä kaudella mies on ollut hukassa mutta toisin kuin muutama muuta kuljettajaa sarjassa, Coulthardia voi edelleen kutsua kilpa-autoilijaksi, ei pelkäksi kruisailijaksi.

Mm: Monzassa ja kiinassa tämän sai huomata jopa itse M.Schumacher.

mazeur

Well-known member
Coulthard
kerrankin
Kimiä
nopeampi

F1-sähkeet 10.10.
David Coulthard oli kerrankin aika-ajo- ja kisavauhdissa tallikaveriaan Kimi Räikköstä nopeampi ja skotti hyödynsi jälkikäteen tilaisuuden mainostaakseen itselleen sopimustarjouksia myös ensi kaudeksi.
- Miksi olin nopeampi kuin Kimi? Yksinkertaisesti siitä syystä, että kun Kimillä on aikaa kesyttää rata, hän on aina todella nopea. Tällä kertaa olosuhteet olivat koko ajan äärimmäisen vaikeat eikä hänelle jäänyt aikaa oppia niihin.
- Käytin kaiken kokemukseni. Minulla oli parempi paikka aika-ajossa, parempi taktiikka ja siten myös parempi paikka kilpailuissa. Tällä kertaa yksinkertaisesti hyödynsin kokemukseni autosta, radasta ja kilpailusta.
- Näytin, että olen yhä hyvin motivoitunut, nopea ja ärhäkkä ohittamaan. Odotan, mitä tapahtuu, sillä tunnen olevani yhä erittäin pätevä ajamaan kilpaa ensi kaudellakin, mainosti Coulthard.
Suzuka/Heikki Kulta

Coulthard elättelee vieläkin toiveita ajaa ensi vuonna.

:jaska: :jaska: :jaska: