CS ongelma

Rallimies

Well-known member
Liittynyt
3.1.2004
Viestit
253
Sijainti
Konnevesi.
Juu elikkäs ostin tuossa eilissä päivänä semmosen dvd paketin kuin Half-life anthology 1, joka sisältää Half-lifen, opposing forcen, blue shiftin ja team fortress classicin. Kysymys olisikin että pystynkö pelaamaan cs:ää tuolla hl:n cd-keyllä vai pitääkö minun sitten ostaa se cs?

Voi kuulostaa tyhmältä mutta olen ollut aina semmosessa käsityksessä että cs tarvii vaan ton hl:n keyn elikkä ei tarvii molempia ostaa ja kun en kaupasta löytäny cs:ää niin ajattelin että tuolla se toimii. Ja kysyinkin asiaa vielä mutta eipä näytä toimivan.

CS steamin kyllä latasin mutta cs:n kohdalla se vaan ilmottaa että pre-load complete. Eikä sitä peliä pysty siitä mitenkään lataamaan vaan se pitäs jotenkin ostaa.

Elikkä jos joku osaa kertoa tai neuvoa niin olisin kiitollinen.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Rallimies sanoi:
Kysymys olisikin että pystynkö pelaamaan cs:ää tuolla hl:n cd-keyllä vai pitääkö minun sitten ostaa se cs?
Kyllä mun käsittääkseni pystyy.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Rallimies sanoi:
Juu elikkäs ostin tuossa eilissä päivänä semmosen dvd paketin kuin Half-life anthology 1, joka sisältää Half-lifen, opposing forcen, blue shiftin ja team fortress classicin.
Peesaan tässä hyvin pitkälti OoPeetä. Ostamasi paketti on minulle outo, mutta viimeisen puolielämän ostaneena cs kyllä alkoi toimia ilman erillisiä ostoksia. Eli hl:n key pitäisi riittää.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Törni sanoi:
Peesaan tässä hyvin pitkälti OoPeetä. Ostamasi paketti on minulle outo, mutta viimeisen puolielämän ostaneena cs kyllä alkoi toimia ilman erillisiä ostoksia. Eli hl:n key pitäisi riittää.
Toi pakettihan sisältää sen ihan alkuperäisen 90-luvun hl:n ja sen jatko-osat.

Piti tarksitaa, lokakuun 31. 1998 julkaistiin Half Life.
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Kesällä viikonloppupelisessiossa tuli lyhyen selvittelyn jälkeen tultua siihen tulokseen, että Counterstriken 1.6 -versiota ei tuolla Rallimiehenkin ostamalla paketilla saa toimintaan.

Aikaa ei ollut tuolloin paljon hukattavaksi ja siinä saattoi tulla tehtyä vääriä päätelmiä, mutta jonkinlaiseksi kusetukseksi tuo Half-life anthology 1 tuli tuomittua sillä pitihän tuota ilman muuta selvänä että CS1.6 toimisi muitta mutkitta.
 

Rallimies

Well-known member
Liittynyt
3.1.2004
Viestit
253
Sijainti
Konnevesi.
Kiitoksia vain kaikille jotka jaksoivat lukea viestini ja kertoa miten asia on.
Nyt ainakin olen hieman viisampi.
 
Ylös