312T4
Lehtori
Kyllä se David voi todellakin löytyä ensikaudella "yllättäen" Williamsilta, jolloin kaikki on mahdollistaMutku sanoi:Ensi vuonna Williamsilla?
Kyllä se David voi todellakin löytyä ensikaudella "yllättäen" Williamsilta, jolloin kaikki on mahdollistaMutku sanoi:Ensi vuonna Williamsilla?
Onko mitään tilastoa keskeytyksistä näiltä kausilta kun auto on ollut huono? Jotenkin päähän on pinttynyt vaan mielikuva siitä, että David säästelee autoaan ja ajaa sitten jämäpisteet kotiin kun tallikaveri veivaa täysillä voitto mielessä ja auto lahoaa käsiin.Ylen Sankia Priha sanoi:Kolmen eri tallitoverin kanssa David on muutamia poikkeuksia lukuunottamatta jäänyt kakkoseksi. Kaikenlisäksi luonteenomaista on se, että juuri silloin kun auto on ollut huippuvireessä David ei ole kyennyt haastamaan pariaan. Davidin menestys toveriaan vastaan on osunut aina niihin kausiin jolloin auto ei ole kulkenut kärjen tahdissa.[/B]
Eipä F-ykköstä ole "hanskalla" saanut rikottua enää pitkään aikaan, ainakaan mitä tulee moottoriin ja vaihteistoon. Koko Coulthardin F-1 uran ajan autoissa on ollut kierrostenrajoitin, joka melko tehokkaasti estää moottorin rikkomisen itse, sekä puoli- tai kokonaan automaattinen laatikko, jolla vaihtovirheet ovat käytännössä mahdottomia. Eivätkä tallitoveritkaan (Hill, Häkkinen, Räikkönen) ihan mahdottomasti ole ulosajotilastoissakaan loistaneet, joten kyseessä lienee vain mielikuva, tai sitten skotilla on vain aina ollut parempi(?) tsägä.sakuraba sanoi:Onko mitään tilastoa keskeytyksistä näiltä kausilta kun auto on ollut huono? Jotenkin päähän on pinttynyt vaan mielikuva siitä, että David säästelee autoaan ja ajaa sitten jämäpisteet kotiin kun tallikaveri veivaa täysillä voitto mielessä ja auto lahoaa käsiin.
Mieli muuttuu päivittäin; vaikka pidänkin Davidia yliarvostettuna, niin olisin halunnut nähdä hänet jossakin ruputallissakin ajamassa! Toki mielipiteeni voi vielä tästäkin muuttua:alppu: :yuck:patriot sanoi:Jaa nytkö se on lehtorin mielestä sääli! Eri mieltä olit aikaisemmin. Aika tuuliviiri opettajaksi!:nope:
Niin justiin! Tyylikkäässä puhtaassa ajopuvussa antamassa kommentteja keskeyttämisen syystäZanthic sanoi:Meikä haluaisi nähdä Kuution Minardilla :thumbup: Voi pojat että olisi hauskaa.
Täytyy sanoa, että olen hämmästynyt! :eek!:Coulthard ei ole lopettamassa F1-uraansa
11.10.2004 10:19
David Coulthard, kuva: Clive Rose
McLarenin F1-kuski David Coulthard ei ole lopettamassa F1-uraansa kauden päättävän Brasilian osakilpailun jälkeen, vaikka miehen sopimus McLarenin kanssa päättyykin. Coulthard on valmis pitämään jopa välivuoden, mikäli tallipaikkaa ei ensi kaudeksi löydy.
- En ole vielä valmis vetäytymään radoilta. Ellen yrityksistä huolimatta saa ensi kaudeksi tallipaikkaa niin yritän vuoden päästä uudelleen, Coulthard kertoi uhmakkaasti Reutersille.
- Mutta siihen asti kun minulla ei ole sopimusta ensi kaudeksi minulla ei ole mitään. Se on yksinkertaista. Toivon kuitenkin, että Brasilia ei jää viimeiseksi osakilpailukseni.
Coulthard on yhdistetty varikkopuheissa BAR-talliin, mikäli Jenson Buttonin siirto Williamsille toteutuu. Päätös Buttonin sopimuskiistassa valmistuu perjantaina Milanossa.
- Mielestäni minulla on nopeutta, halua, sitoutumiskykyä ja hämmästyttävä kyky kilpailla, Coulthard kiteyttää.
- Teen kaikkeni varmistaakseni paikan ensi kaudeksi lähtöruudukkoon.
(MTV3-Reuters)
Intrlagosin ratahan pitäisi olla sopiva McLarenillemn97 sanoi:Yksi kisa aikaa jatkaa sitä kaudessa vähintään yksi voitto putkea:thumbup:
'98 1. Häkkinen 2. Coulthard312T4 sanoi:Intrlagosin ratahan pitäisi olla sopiva McLarenille